Sämsta julklappen Kapitel 7

64 4 14
                                    

-Hey Filippa, Tuva and Hannah, we have a present to you now when it's Christmas. It's from me, Luke, Calum, Ashton, Lania and Scar face. Sa Michael och höll fram en present till oss.

Jag tveka på att öppna den.

-Who's scar face? Fråga Tuva.

-Jag tror det är ullgris. Sa jag och ullgris nicka.

-Well it's not from me, cause this present sucks. Sa Lania.

-Someone take it. Sa Michael och Hanna tog den.

(Varför jag skriver Hannah istället gör Hanna ibland är för att de utalar de Hannah i engelska)

Hon öppna det och hon bitch blicka presenten.

-Are you fucking kidding me? Sa hon.

-What is it? Fråga jag.

Hon vissa Tuva och mig. Det var tvätt svampar.

-You guys are gonna wash all the cars. It's 4 cars. Sa Ashton.

-And Lania is gonna help.

Lania kolla på Ashton.

-What? Why?

-Cause you are going to wear this. Sa Michael och höll fram bikinisar.

Michael gav mig en svart bikini och blinka åt mig, Tuva fick en röd, Lania fick en lila och Hanna en blå. Dessa bikinisar var alldeles för sexiga.

-NOOO NOOO I CAN'T! Skrek Tuva och vi alla stirra på henne.

-You have to, If you don't I have to punish you again. Sa Robin och Tuva backa.

-Get change. Sa Luke och peka på våra rum.

Vi sprang upp på våra rum. Lania följde med Hanna in. Har dom blivit vänner eller? Jag gick in till toan och böt om. Men gud min rumpa passa perfekt i den, jag twerka lite framför speglen sen byte jag till överdelen. Mina bröst passa också perfekt i den här omg jag är så sexig, lite för sexig inför kidnapparna.

Jag kolla runt lite i badrummet och sen öppna jag skåpet vid speglen över handfattet. Där finns det, rakhyvlar, tandborste, tandkräm, hårborste, vänta det är tanponger och bindor här med slår vad om att Lania hjälpte dom att köpa det. Sen fanns det WTF KONDOMER? Jag får ju knappast ha sex med nån annan kille en kidnapparna, euw. Men dom ska ju inte ha sex med mig och om jag skulle ha sex med mig själv skulle jag ju inte behöva kondom.

Okeeeej, vart var jag? Jag tog borsten och borsta mitt toviga lila hår. Sen gick jag ut där stod tjejerna, jag hoppa till då jag inte var bered på det.
Alla hade sina bikinis, Lania och Tuva höll sina armar för sin kropp så gott det går men Hanna och jag står normalt.

-Wore you waiting for me? Fråga jag dom och de nicka.

-I don't want to do this. Sa Tuva.

-Me neither, I hate washing cars. Sa jag och sucka.

-No I mean I don't want to be seen this sexy in front of the boys.

-I know Tuva, but you are no alone. Sa Hanna och krama henne.

-I need a hug too. Sa jag.

Och Lania kom och krama mig. Jag blev förvånad, men krama henne tillbaka. Det är nått speciellt med denna kramen, jag blev glad och lugn. Jag tror jag gillar Lania endå, hon är ju snäll men endå så ett freak då hon har dödat människor. Men nått fick mig att gilla henne.

-GIRLS HOW LONG DOES IT TAKES? HURRY UP BEFORE WE COME UP AND HELP YOU! Ropa Luke på oss och vi gick snabbt ner.

~Lukes perspektiv~

Ullgris -5sosWhere stories live. Discover now