Two

20 3 0
                                    

WHO ARE U ?

PART TWO

Jungkook mengunci pintu kelas simpanan ... kunci di tangannya di goyang-goyang terasa puas hatinya dapat membalas dendam terhadap sehun ...

'padan muka kau sehun... dulu kau malukan aku sekarang aku malukan kau pulak'jungkook mengukir senyuman smirk.... dia berjalan menuju ke pejabat dengan tergesa-gesa untuk memulangkan kunci itu semula ke kawannya selepas membeei suapan .... tanpa jungkook ketahui sesorang melihat perkara yang dibuatnya ...

Jimin dari tadi tidak tenteram ... dia berasa bersalah menerima suapan dari jungkook untuk memberi kunci sekolah ... dia sebenarnya tidak mahu memberi kunci sekolah tetapi apakan daya appa jungkook ialah seseorang yang dia selalu meminta duit kerana kehidupan jimin yang miskin ... segala perbelanjaan di sekolah semua ditanggung oleh appa jungkook ... sebelum itu jimin tidak mahu memberi kunci sekolah itu kerana jungkook mengugut untuk memberi tahu semua pelajar di sekolah dia hanyalah seorang yang miskin ... tetapi jimin langsung tidak tersentak kerana sekarang dia mempunyai duit dengan gaji persembahan sebagai seorang artis ...

'nah ! Kunci ... btw thank ! Bye 'jungkook terus berlari selepas memberi kunci pada jimin...

'what tha ... budak nie' jimin menggegam erat kunci tersebut lalu baling di bawah ruangan sedikit kosong bawah pintu pejabat ... dan membuat muka poker face ...

.............

'noo...noo...na ...ottokhae ?'sehun duduk sambil tangan menggeletar akibat cuaca malam yang sejuk ... dari petang lagi aku terjerit-jerit untuk meminta tolong namun hampa tiada seorang pun yang lalu lagi-lagi pengawal sekolah ... tempat ini agak terbiar di blok belakang sekolah ... tiada siapa yang tahu tempat ini kecuali bts,aku dan sehun ... dulu bts , sehun dan aku kawan rapat namun kerana fitnah palsu kau terputus hubungan dengan diorang ...
Aku mulai risau dengan keadaan sehun ... Aku duduk menghampiri dia dan mengeluarkan jaket aku lalu diletakkan di belakang badan sehun ... aku menggegam tangan sehun lalu mengehembus nafas berulang kali untuk memnaskan suhu badan sehun ... sehun sedikit terkejut namun dibiarkan saja kerana badannya terlalu sejuk ... aku dan sehun tidak mampu membawa handphone ke sekolah ... ya la... anak yatim katakan ..

'sehun tahan ya ? Malam nie maybe pintu nie akan terbuka so esok baru kita bo..'aku memandang pintu terdengar orang membuka pintu kelas simpanan tersebut ... mata aku mulai menyilau tatkala seseorang menyuluh lampu pada aku berdua ...

'sehun ! seora ! Nah !'seseorang menghulurkan jaket tebal kepada aku berdua ... aku mengambil sekali jaket untuk sehun ...

'nugu seyo ?'soal aku ...

'aku ......'jawab orang itu ...

END

PART TWO

saja nak bagi suspen ... i dont know nk wat sampai berapa part .. just wait nah

WHO ARE YOU ?Where stories live. Discover now