WHO ARE U ?
PART FOUR
'ikut aku'aku menggeleng dan aku ingin menarik tangan aku dari genggaman lelaki itu namun dia tidak mahu melepaskan tangan aku malah dia memberi eye contact tajam kepada aku ... aki menelan air liur .... di fikiran aku masih ingin mengetahui identiti lelaki misteri ini ... ingin saja aku menjerit tetapi satu suara memanggil aku ....
'aaa ...'sehun memegang kepalanya yang terasa pening ... dia tidak mengingati apa yang telah berlaku 3 jam yang lepas ... dia hanya risaukan noonanya iaitu kim seora(kau) ...
'noo..noo..na ? Eodiga ?'sehun memanggil nama aku ...
Lelaki itu terus keluar dari pintu bilik aku dan sehun sebelum itu dia memberi tanda 'senyap' selepas sehun tersedar dari tidurnya ... aku menarik nafas panjang selepas ketakutan selama 20 minit dengan lelaki itu ... terasa peluh di dahi aku lalu aku kesat dengan kain selimut yang membaluti tubuh aki .. aku menarik langsir yang memisahkan katil aki dan sehun ... aku melemparkan senyuman ...
'im here ...'sehun menarik nafas lega ... dia bangun dari baringnya dan duduk menghadap aku .... dia meneliti setiap inci muka aku ...
'cantik ... x ubah sperti dari dulu'aku menguntum senyuman ... terharu aku ...
'sehun pun ... boleh tahan handsome jugak'aku menjuih bibir ... saja bermanja dengan sehun ... sehun membuat pelik mungkin geli ?
'yah ! Waegurae ?'sehun still dengan muka pelik ... aku pulak ingin bermanja .... ya la , aku dengan sehun kan sekarang duduk di bilik vvip ... so dengan kesempatan yang ada mestilah diguna dengan sebaiknya ...
'tak...tak ... da...pa..pa'jawab sehun dengan terketar-ketar .... kali ini muka dalam ketakutan tapi dia memandang belakang kau... da kenapa dengan sehun nim ? Aku pelik dari tadi pandang aku ... jap ! Pandang aku ke be..be ...lakang aku ? Ada papa ke ? Ada hantu ? ...
'sehun wae..waeyo ?'sekarang muka aku pula ketakutan tapi macam nak nangis .... aku berpaling ke belakang dan ....
...........
Pagi esoknya ...
Bilik aku dan sehun dijaga dengan rapi oleh polis kerana terdapat seseorang lelaki yang misteri memegang pisau di pintu bilik kau berdua ... dan meninggalkan sebuah nota di pintu menggunakan darah yang bertulis 'just wait for i catch you - xxx32' .
Sehun baring di katil bersebelahan dengan aku tapi mengiring menghadap aku ... risau .. risau kerana aku tidak sedar dari pengsan pagi tadi ... jin yang mendapat khabar berikut terus menuju ke hospital walaupun waktu itu dia tengah tidur dalam 2 pagi ...
'sehun ... kau tidur dulu , pasal seora kau tak perlu risau aku jaga dia ... lagipun demam kau tak pulih lagi' jin mengambil berat terhadap sehun dan kau ... lagipun sifat semulajadi dia memang caring orangnya ...
'uh ? Okay ...'sehun mengiring ke kiri sebelum itu dia mengukirkan senyuman terhadap kau ...
'mission 50% complete'
..............
Jungkook memandang frame di atas meja lampunya ... di situ ada seorang budak lelaki dan dua orang budak perempuan .... dua budak perempuan itu ialah kim seora dan kim seomi ... rindu dia terhadap baju gaun putih itu ... di manakah dia ?
END