Naam: Yuka Lucinda Ravenwood
Leeftijd: 17 jaar
Ras: Half vampier en half heks
Ouders: Moeder is een van de krachtigste heksen en vader is goede vriend van Karl. Beide ouders zijn helemaal in de macht van Karl, ze doen alles wat hij zegt. Ze hebben zelf Yui afgestaan omdat Karl dit zei. Karl is ook de gene die er voor gezorgt heeft dat yui bij een vampierhunter terecht is gekomen. Karl wil dat ik alles doe wat hij zeg, maar dit weiger ik. Mijn ouders gebruiken me allen omdat ik yui kan vinden en hoe het met haar gaat. Mijn moeder is de laatste jaren heel zwak.
Gaven: Mijn beste gaven is het opsporen van mensen of mensen met een bovennaturlijke gave. Ik kan ook gedachten lezen, en natuurlijk mijn normale heksen krachten
Stijl: witte bloes met strik, korte broek, lang vest tot aan de kuiten, korte laarzen en een hoed
Haar: Lang licht blond haar, af en toe in een schuine vlecht
Ogen: Rood/roze
Bijzonderheden: Heeft een tattoo van een zon en een maan aan beide kanten van mijn polsIk ben Yuka Ravenwood ik heb de tweeling zus van Yui, helaas weet Yui dit zelf niet. Haar pleegvader weet dat ik besta en wat ik allemaal kan, maar dit heeft hij verzwegen voor me. Ik loop met een groot geheim dat ik aan mijn zus moet vertellen, als ik dit niet doe verpest ik haar leven. Ik weet dat mijn zusje bij vampier woont, maar ik weet ook dat ze allemaal wat te maken hebben met Karl. Ik wil mijn zusje beschermen tegen het kwaad, ze heeft geen idee wat er aan de hand is.
Helaas moet ik dan ook omgaan met de zoons van de duivel en zijn handlangers (mukami's), ik hoop alleen dat ze me geloven wat ik ga zeggen.
JE LEEST
Diabolik lovers Witchhunter
FanfictionHet was al bekent dat yui niet is opgegoeid bij haar ouders, maar nu is te vraag wie zijn haar ouders. Dit verhaal gaat over dat er een vreemd meisje bij sakamaki's op de stoep staat die verteld dat yui haar zus is.