Yui bleef me met grote ogen aankijken en ze bleef niks zeggen, en ik begrijp haar wel opeens staat er iemand voor je die precies op jou lijkt en ook nog eens zegt je zus te zijn. 'laat mij maar bij het begin beginnen' zei ik, ik zuchten en begon te vertellen ' 17 jaar geleden is er een tweeling geboren met de naam Yuka Lucinda en Yui Apolla, wij werden geboren in de familie Ravenwood. Onze moeder is een heks met vele gavens, helaas is dat de laatste jaren veranderd en is ze veel zwaker geworden. Onze vader is een vampier en heel goed bevriend met Karl de vader van de Sakamaki's, hij is ook heel krachtig maar doet alles wat Karl zegt. Onze beide ouders zijn totaal gehoorzaam aan Karl en hij is ook de redden dat jij niet bij mij bent opgegroeid, hij heeft je weg gegeven aan een vampierhunter. Ik heb ook krachten, ik ben half heks en half vampier. Ik heb de krachten van de maan en jij van de zon, alleen jij kan je krachten niet gebruiken omdat ze nooit geacctiveerd zijn. Jij bent geboren als een mens zonder krachten, en ik als vampier met heksen krachten. Jij hebt je kachten nog niet omdat je mensen bent, maar als je veranderd in een vampier krijg je totale krachen. Als je mens blijft en je krijgt je krachten kan dit het einde betekenen van je leven, de krachten zijn te groot voor een normale mens'. Yui keek me aan en zei ' dus mijn ouders hebben mij vrijwillig afgestaan alleen om dat Karl Heinz dat tegen ze zei?' en ik knikte ja, Yui keek vervolgens heel verdrietig. ' Wees maar gerust dat je een normaal leven hebt gehad, ik had met veel liefde willen ruilen. Jij hebt een gevoel van familie en liefde gekent, ik niet' zei ik met een bedroeft gezicht. Yui keek me aan en liep naar me toe en vervolgens gaf ze me een knuffel en zei ' ik ben blij dat je naar mij ben toegekomen, zus' en ik barste in huilen uit, ik was zo opgelucht dat ze me geloofde. Maar ik was nog niet klaar met vertellen en ik duwde Yui voorzichtig van me af en ik zei ' ik moet je nog iets vertellen en dit is van levensbelang' en Yui keek me geschokt aan. Ik begon te vertellen ' ik ben na je toegekomen om je te waarschuwen en te beschermen tegen onze ouders en Karl. Je kent vast wel het 'Adam Apple' plan?' Yui knikte en ik vertelde verder ' Karl heeft de Mukami's niet veranderd omdat hij wilde dat een van hun Adam werdt, nee het is een soort afleiding voor jou. Karl wist hoe de Sakamaki's je zouden behandelen, dus zocht hij jongens die mensen waren geweest. Hij wist allang dat de Mukami's geen Adam kunnen worden omdat ze geen pureblood vampieren zijn, hij wilde je helemaal voor zichzelf. Karl wilde dat jij hem als Adam koos en dat jij zijn 4de vrouw zou worden'. Yui keek me geschokt aan en wilde gaan huilen, ik liep naar haar toe en knuffelde haar. 'Ze komen niet zo ver, jij wordt door te veel mensen beschermd' zei ik om haar gerust te stellen. Ze keek me aan en glimlachten een beetje ' je hebt ze zeker al ontmoet?' en ik begon te lachen en ik knikte. 'Ze kunnen best wel lief zijn als je ze leerd kennen, ze zijn gewoon een beetje te beschermend' en ik knikte en ik wilde naar het raam lopen. 'Wat is er Yuka? is er nog iets wat je wil vertellen? vroeg Yui vragend en ik keek haar aan en schudden nee 'nu moet ik het nog de jongens vertellen en ik weet niet of ze me genoeg vertrouwen om te geloven' en Yui keek even naar de deur. Ik begreep meteen wat ze bedoelde, ze stonden allemaal op de gang mee te luisten of ik Yui niks aan zou doen. Ik zei zachtje ' jullie mogen best binnen komen om jullie vragen te stellen, het kost mij te veel moeite om jullie gedachtes te onderscheiden' en voor dat ik uitgesproken was, was ik al omringt door 10 jongens die me allemaal moeizaam aan keken. Ze zaten allemaal om Yui en mij heen en wisten gewoon niet wat ze moesten vragen, tot dat een jonge met zwart haar zijn mond open deed. ' Hoe kan het dat jij geboren bent als vampier en Yui als mens?' en ik keek hem aan en zei ' het is niet helemaal waar dat ik geboren ben als vampier, ik ben vlak na me geboren veranderd in een vampier omdat ik stervende was. Ik werd geboren met luchtweg problemen en toen de doktoren me ouders vertelde dat ik de eerste week niet zou halen hebben ze besloten om mij te veranderen'. Karl was hier niet blij mee en dat heeft moeder gemerkt, maar het rare was dat ik maar voor de helft ben veranderd'. Iedereen keek me aan met vragende ogen maar ze vroegen niks. Opeens zie de blonde vampier ' volgens mij moeten wij ons nog voorstellen anders wordt het helemaal zo raar' en iedereen stelde zich aan mij voor, de ene blijer dan de ander. Iedereen ging naar hun kamer en ik kreeg zelf ook een kamer, morgen gingen we kijken wat we gaan doen. Ik was me kleding in de kast aan het doen toen er opeens een lange jongen achter me stond 'Yuma wat wil je van me?' vroeg ik een beetje geirriteerd 'heeft niemand in dit huis het woord privecy gehoord?' vroeg ik me zel af. Yuma bleef naar me kijken zonder iets te zeggen, en ik ging gewoon verder met het uitpakken van me kleding. Yuma zat ondertussen op mijn bed en opeens zei hij 'het spijt me' en ik draaide me om en keek hem met een vragend gezicht aan en zei 'waarvan?'. En hij draaide zich om naar mij en zei 'voor de manier waarop ik je vandaag heb behandeld'. Ik keek hem aan en glimlachten en zei 'ik heb je het al lang vergeven'. Toen ik me weer omdraaide was hij weg.
WORD VERVOLGD...
JE LEEST
Diabolik lovers Witchhunter
Fiksi PenggemarHet was al bekent dat yui niet is opgegoeid bij haar ouders, maar nu is te vraag wie zijn haar ouders. Dit verhaal gaat over dat er een vreemd meisje bij sakamaki's op de stoep staat die verteld dat yui haar zus is.