Ik heb mijn gehele dag met Yuma in de tuin gewerkt, ik was van al het werk heel moe geworden en heel vies. Tijdens het werken met Yuma heb ik geprobeerd om in zijn geheugen te kijken, dit was heel moeilijk. Ik moest het doen zonder dat hij dit merkte, wel wat maar niet helemaal helder. 'Yuma als je het niet erg vind ga ik even douche, ik zie er uit als het modder monster' zei ik, hij begon me meteen uit te lachen en zei 'is goed, ik ga nog even verder ik zie je straks bij het eten'. Ik knikte en liep richting de deur, toen ik binnen kwam viel me op dat ik helemaal niemand zag. Ik liep naar me kamer om nieuwe kleding te pakken, toen ik naar de badkamer wilde lopen zag ik iemand voor de deur van de badkamer liggen. 'Lieve Shu wil je even opzij gaan, ik wil heel graag even douche' vroeg ik aan hem, hij deed zijn ogen open en keek me aan, hij schuifde een beetje op zodat ik de deur kon open. Toen ik naar binnen wilde lopen hield hij me tegen 'Yuka ben je al meer teweten gekomen over Yuma?' vroeg hij iets te hard, ik kon hem op dat moment wel vermoorden. Ik trok hem mee de badkamer in en zei zachtjes 'ben je gek straks hoord Yuma ons nog, en dat gaat hij niet leuk vinden' en Shu keek me een beetje verdrietig aan 'Shu ik ga even douche, ga maar vast naar me kamer dan praten we daar' zei ik op een zachte toon. Shu knikte en verlied de badkamer, ik deed de deur opslot voor alle zekerheid en begon me uit te kleden. Toen ik onder de douche stond dacht ik even over de beelden die ik in Yuma's hoofd heb gezien, ze waren heel vaag. Ik kwam opeens op een idee maar dat kon gevaarlijk zijn, ik ga van af de badkamer proberen om zijn gedachten te lezen. Als ik in de buurt ben van water kan ik dit gebruiken om me nog krachtiger te maken, maar dit kan wel lijden tot bewusteloosheid. Ik ging het proberen, ik gooide wat water op de grond dat het op een plas ging lijken, vervolgens sprak ik de woorden van de spreuk uit, ik kreeg nieuwe beelden die scherper waren. Ik zag 2 jongens samen spelen en ik zag een brand, meer kon ik niet zien. Ik wist wel zeker dat de jongens Shu en Yuma waren, maar ik hoop dat Yuma er niks van gemerkt heeft. Ik droogde me af en kleed me aan om naar me afspraak met Shu te gaan, ik liep over de gangen en voelde me opeens heel zwak. Toen ik bij me kamer was deed ik de deur open, en ik zag Shu bij het raam staan en hij draaide zich om en schok zich rot, hij zag dat ik helemaal wit was geworden en ik bloedneus had. Ik kon allen de worden 'Shu...Help' uit brengen voor dat ik buiten bewustzijn raakte.
Toen ik wakker werd lag ik in me bed en het was donker, ik keek om me heen ik zag 1 lange jongen met blond haar staan. 'Shu wat is er gebeurd?' vroeg ik met een zachten stem, ik zag de Shu zich omdraaien en het volgende moment zat hij naast me op bed. 'Je ben buiten bewustzijn geraakt, gaat het? heb je ergens pijn? en hoe kan dit gebeuren?' vroeg hij een beetje paniekerig, ik dacht even na wat ik ook al weer gedaan had, en toen wist ik het weer 'het gaat goed alleen een beetje pijn in me hoofd' zei ik een beetje lachend. Shu kon er niet zo om lachen en wachten af tot dat ik ging vertellen waarom ik opeens buiten bewustzijn ben geraakt, ik zuchten en zei heel zachtjes dat niemand me kon horen allen Shu 'toen ik met Yuma in de tuin was heb ik geprobeerd in zijn geheugen te lijken, ik zag een paar vage beelden ik kon er niet uithalen wat het was. Ik wist hoe graag je wilde weten of Yuma je oude vriend was, dus heb ik in de badkamer een soort rituel gedaan om opnieuw zijn gedachten te lezen. Maar ik wist dat ik buiten bewustzijn kon raken maar ik heb de gok genomen voor jou, en het lukte me ik kreeg beelden door van 2 jongens en van een brand. Ik weet zeker dat jullie de 2 jongens waren, en samen een appel deelde' en ik keek richting Shu die een beetje voor zich uit zat te staren. Opeens sloeg hij zijn armen om me heen en zei 'breng nooit meer je leven in gevaar voor mij of iemand anders' zei hij een beetje verdrietig. Shu fluisterde heel zachtjes in me oor 'dankje wel, je heb geen idee wat dit voor me betekend' en ik begon te huilen en te lachen. Shu heeft me een uur lang vast gehouden tot dat ik in slaap zou vallen, en hij bleef naast me slapen. Shu was bang dat er nog een na effect kwam van de spreuk, hij bleef me vast houden. Opeens werd ik midden in de nacht wakker, Shu schok hier ook van 'wat is er aan de hand Yuka?' vroeg hij een beetje bezorgt en ik keek hem aan en zei 'heeft Yuma maar iets gemerkt van dat ik in zijn hoofd heeft gezeten? en dat ik niet bij het eten was?'. Shu begraafde zijn hoofd in het kussen en begon heel hard te lachen en zei 'je maakt je druk om dat midden in de nach, hahaha. Nee Yuma heeft niks van gemerkt, en dat je niet voor heet eten verscheen heb ik gezegt dat je heel moe was en geen honger had'. Ik keek Shu aan en gaf hem een kusje op zijn wang, en zei 'dankje wel je hebt me leven gered, en nu gaan we lekker slapen. Weltruste Shu' en ik draaide me om, maar ik kon wel even snel zien dat jij knal rood was geworden. Ik hoorde hem zachtjes zeggen 'Weltruste, Yuka'.WORD VERVOLGD..
JE LEEST
Diabolik lovers Witchhunter
FanficHet was al bekent dat yui niet is opgegoeid bij haar ouders, maar nu is te vraag wie zijn haar ouders. Dit verhaal gaat over dat er een vreemd meisje bij sakamaki's op de stoep staat die verteld dat yui haar zus is.