Dagje op stap met Kou

64 3 0
                                    

De volgende ochtend was Shu alweer verdwenen, en ik begon me klaar te maken voor school. Ik was best zenuwachtig voor school, dit was de eerste keer in me leven dat ik na school toe ga. Ik heb het geluk dat ik al wat mensen ken anders was ik helemaal gek geworden, ik pakte al mijn spullen en zeker het kruis dat het zelfde is als die van Yui allen een andere kleur. Ik liep naar beneden naar de eet kamer maar onderweg naar beneden hoorde ik geruzie, allen kon ik niet zo goed horen wie er nou ruzie met elkaar had. Ik liep naar binnen en zag dat Ayato ruzie had met Ruki over Yui 'het zal toch niet waar zijn' zei ik tegen me zelf. Ik bedacht een spreuk en opeens stonden beide jongens als een soort standbeelden in de eetzaal, iedereen keek mijn richting op waarop ik een grote glimlach op zetten en zei 'Goede morgen, lieve vampiers van me en lieve zusje van me'. Ik knipte met me vingers en de jongens kwamen weer in beweging, allen waren ze niet heel blij dat ik ze voor 2 minuten heb bevoren, maar het kon me geen fluit schelen wat ze dachten. Na het eten gingen we richting de limo's, maar ik wilde met mijn eigen auto en de reden daar van was dat ik na school even naar mijn favorite winkel wilde. Ik liep naar me auto toen ik opeens iemand achter me hoorde zeggen 'Yukaaa kan ik met jou mee rijden?' en ik draaide me om, ik zag een blonden jongen met blauwe ogen naar me toe komen rennen. Ik begon te lachen en zei 'natuurlijk Kou, je mag altijd met me meerijden' en ik stapte in en hij ook. Ik starten me auto en reed richting school, toen we onderweg waren vroeg Kou opeens 'ben je zenuwachtig voor school, het is school maar' en ik draaide me hoofd naar hem toe en zei 'ja voor jou is het makkelijk, ik ben nog nooit in me hele leven naar school gegaan' en ik keek weer op de weg. Kou keek me een beetje geschokt aan en zei 'ben je nog nooit naar school geweest, wat heb je de afgelopen 17 jaar met je leven gedaan?' en ik zei 'kunnen we dit gesprek na schooltijd voeren ik probeer me te concenteren op de weg'. Kou begon te lachen en zei 'oke dan is het een date' en ik keek hem even zijn richting op en begon te lachen. Ze hebben ook allemaal wel iets raars.
Na schooltijd gingen ik en Kou even langs mijn favoriete winkel en vervolgens gingen we koffie drinken bij een koffiezaakje, we bestelde alle bij een koffie en gingen bij het raam zitten. Kou begon te praten 'zou vertel een waarom ben je nooit eerder naar school geweest?' en ik keek hem aan en begon te zuchten 'ik ben nog nooit eerder naar school geweest omdat ik nooit naar school mocht, mijn ouders vonden het verspilling van de tijd. Ik zou toch de rest van me leven Karl dienen, waarom zou ik willen leren lezen en schrijven' zei ik. Kou roerde in zijn koffie en vroeg 'wie heeft jou dan leren en schrijven, en om je krachten als heks te gebruiken?' en ik vertelde 'ik heb het lezen en schrijven van anna geleerd en me krachten leerde ik beheersen door een vriendin van me moeder. Mijn ouders waren te druk met anderen dingen dan het opvoeding van hun dochter' en vervolgens liep er een traan over mijn wang. Ik voelde dat Kou de traan van me wang veegde 'sorry kou, dit had een leuke middag moeten zijn en nu zit ik allen maar te huilen over mijn ouders' en ik veegde de rest van de tranen weg, en Kou zei 'dat geeft helemaal niks, deze dag is er voor om elkaar beter te leren kennen. Ik wil meer over jou en je verleden te weten komen, ik weet dat je weet hoe mijn verleden was'. Ik keek hem even geschokt aan en begon rood te worden en zei 'sorry het was helemaal niet mijn bedoeling, het gebeurd gewoon uit zichzelf'. Kou begon te lachen en zei 'het geeft niet je had er toch achter gekomen, ook zonder je krachten' en ik begon ook te lachen. De rest van de middag hebben we samen wat winkels bekeken, en foto's gemaakt van ons samen het was echt een leuke dag. Helaas kwam de dag op zijn eind, we moesten op tijd thuis zijn anders vermoorden Reiji ons dat we te laat zijn voor het eten. We liepen naar mijn auto toen Kou opeens me van achter begon te knuffelen, ik schok er even van en werd vervolgens een beetje rood. Kou fluisterde in mijn oor 'ik heb nog nooit zo leuke dag meegemaakt, ik hoop dat we het meer gaan doen. Maar de volgende keer wordt het een echte date'. Ik wilde nog iets zeggen toen ik opeens merkte dat Kou er met mijn autosleutels vandoor ging 'Kou geef mijn sleutels terug voor dat ik je ga vermoorden' ik rende zo hard als ik kon naar hem toe. Kou mocht van mij auto rijden maar bij een fout was het afgelopen, maar hij kon aardig goed auto rijden. Toen we thuis aankwamen waren we net op tijd voor het eten, anders kregen we gewoon geen eten. Na het eten ging ik naar me kamer om me huiswerk te maken, en om mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon te doen. Ik had iedereen al vast me nummer gegeven om mij te kunnen bellen en dat ik vervolgens de nummers kan opslaan. Toen ik klaar was met alle nummers zag ik dat ik een sms binnen had gekregen van Kou, het waren de foto's die vanmiddag waren gemaakt. Ik vond ze echt heel leuk, en onder de foto's stond, bij de volgende keer zijn ze nog mooier en is het een echte date. Ik begon heel zachtjes te lachen. En ging vervolgens naar bed.

Word Vervolgd..

Diabolik lovers WitchhunterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu