İyi okumalar.. (u.u)
Bu bölüm düzenlendiği için tekrar okuyun.Karmaşa, Kyungsoo'nun şuan ki durumuru açıklayacak kelime bile değildi.
Beyni durmuşcasına ,birkaç sokaklambasının aydınlattığı bankın üzeride oturuyordu. Ocağın soğuğu iliklerine işlerken kuyruğunu kucağına çekerek ısınmaya çalıştı, çok yorulmuştu. Eline değen yumuşak ıslaklıkla irkildi.
Kafasını kaldırıp karanlık gökyüzüne baktı. Kar yağıyordu. Şansına bir kez daha küfür etti. Evden kaçmıştı. O,sahibi olarak bildiği adi herif tarafından satılıcaktı. Bu da kaçması için yüzlerce nedenin tetikçisiydi.
Yanına alabildiği sadece peluş köpek ve bir kaç bozuk paraydı. Yeterince sahibinin oyunlarına alet olmuştu ve buna daha fazla dayanamayacağını fark edince,sessizce kaçmak istemişti.
Ona sahip demesi bile mantık dışıydı. Sonuçta artık özgürdü. Kulaklarına rüzgar girmemesi için öne yatırdı. Kimi kandırıyordu ki? Kaybolmuştu, gidecek yeri dahi yoktu ve gerçekten çok üşüyordu. Burnunun sızlamasıyla gözleri doldu. Ağlarsa daha çok zavallı gibi olacaktı. Ama kimin umrunda ki, o bir zavallıydı. Kızarmış burnunu içine çekti. Her nefes aldığında iğrenç sahibinin kokusu doluyordu burnuna.
İnsanların sevgisine muhtaç bir yaratık. Kuyruğu ve kulağı olan bir ucube.
O çirkindi.
O adam, onu hep böyle çağrırdı. Ona vurur,bazen Kyungsoo'ya dokunurdu zorla. Doğduğundan beri onunla birlikteydi fakat hiçbir zaman Kris'i sevmemişti. Hatta ölesiye nefret ediyordu ondan, fakat bunca yıl ona muhtaç şekilde yaşamıştı. Ne kadar bu durumdan iğrensede.
Gözleri daha da çok dolduğunda kol ağızlarını avcunun içine çekti ve soğuktan donmuş yüzünü sildi. O bu muameleyi haketmiyordu. Aklına duyduğu telefon konuşmaları doldu.
FLASHBACK
Kyungsoo kulağına gelen kırılma sesiyle yerinden zıpladı. Gözleri faltaşı gibi açılırken, penceresi olmayan karanlık küçük odasında uyku sersemliğiyle büyük gözlerini gezdirdi. Derin bir nefes aldıktan sonra yer yatağına geri yattı. Yorganı kafasına kadar çektiğinde Kris'in evde olmadığını hatırladı. Yeni kapattığı gözleri anında açılırken çarşafların arasından çıktı.
Hırsız?!
FBI'ın bile bulamayacağı bu evi hırsız nasıl bulabilirdi ki? Yine de eline tedbir olarak tek gözü olmayan peluş köpeğini aldı. Bodrum katının merdivenlerinden çıkarken terlikleri çok ses çıkardıkları için ikinci basamağa bıraktı.
Mutfağa yaklaştıkça sesler netleşiyordu. Karanlığa alışmış gözleri çıplak ışıkta acıyordu. (Y/N; tşört giyen ışıkta var hsdhgd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Useless 'Kaisoo'
Fiksi Penggemar'Özgürlüğüm için bir insanı öldürdüm ben. Senden ya da bir başkasından korkmuyorum!' dudakları umursamazca kıvrıldı. 'Öldürdüğün kişiyle beni bir sanıyorsun...' küçümseyerek beni süzdü. '...fakat çok yanılıyorsun, aptal yaratık."