2

199 11 0
                                    

Prima ora ,mai sunt 10 minute si se suna . Desi credeam ca ar trebui sa fie multi copii in clasa sunt doar vreo 10 . Ma asez in prima banca fiindca stiu ca nu are nici un rost sa stau in ultima, avand 1,60 inaltime .

Clasa a inceput sa se umple fiid gata sa se sune au venit toti colegi.

Langa mine a venit o fata destul de draguta .

- Hei! ma saluta rapid dandu-mi seama ca era pe fuga in drum spre scoala .
-Buna ! o salut inapoi .

A vrut sa zica ceva dar a intrat diriginta care ne-a dat orarul si manualele.

M-am ridicat din banca vrand sa ies dar am simtit o mana pe umarul meu .

-Hei ... inca o data . spune fata care s-a pus langa mine in banca .
-Hei !
-Eu sunt Hanna!
-Joanna, incantata.
-Stii ... ma gandeam daca ai vrea sa mergem la o cafenea sa ne imprietenim , vrau sa imi cumosc mai bine colega de banca pentru tot restul anului.spune zambind
-Ok . Stai putin sa vorbesc cu bunica , stii probabil daca nu o anunt sar putea sa ma dea disparuta si sa sune la politie.

Ea nu spune nimic si scoate un chicot scurt . Am sunat o pe bunica si a zis ca e ok sa stau dar sa ma intorc pana la 19 .
Offf...bunicii astia .

xxx la cafenea xxx

Ne asezam la o masa din capatul localului asteptand chelnerul .

- Deci , Joanna ...
- Da stiu unde bati ... locuiesc cu bunica mea , parinti sunt plecati in 90% din timp si nu prea stau cu mine deloc , nu am prieteni ... sau poate tu daca nu ai sa fugi mancad pamantul de mine , sunt asa singura...spun lasandu-mi capul pe masa.

- Ne... mie mi se pare ca esti chiar daguta si interesanta. iar pe fata ii apare un zambet , cel putin asa cred ghidadu-ma dupa chicotul ei , pentru ca eu inca stateam cu fruntea strivita de masa rece .

- Ok ...continua ea . Dupa cum mai ti-am zis eu sunt Hanna, locuiesc impreuna cu mama mea , tatal meu si sora mea , Ianka . Ma inteleg bine cu parinti iar Ianka are 13 ani o adolescenta in devenire .

- Foarte frumos , prin deosebire de viata mea...spun cu moralul la pamant .

In scurt timp eu imi ridic capul iar chelnerul vine inspre noi .

- Buna ziua ! Ce doriti sa comandati ?
- Eu as vrea un ceai cu lamaie . spune Hanna.
- Iar eu o cafea cu lapte .
- Imediat .

Chelnerul era destul de dragut niste ochi superbi , inchisi la culoare , un cercel negru in ureche , si...pistrui ? Da, pistrui...cred.

- Daca vrei poti sa imi spui Han , pentu mine e ok.
- Bine . Si tu poti sa imi spui Jo .
- Uuu ... Jo, imi place cum suna . zice entuziasmata .

Am iesit din cafenea dar nu inainte de plati . Ne-am salutat , fiecare vrand sa plece spre casa dar , amandoua am luat- o in aceias directie mergand ceva timp asa .

- O intrebare : Tu unde stai ? Adica scuze nu vreau sa par o pedofila dar , stii mergem de ceva timp impreuna si eu sunt aproape de casa . spun un pic cam curioasa .

- Pai strada asta adica , Strada Lalelelor , nr . 34 . M-am mutat ieri .

Da probabil nu am observat-o fiindca ieri nici nu am iesit din casa dar...cu toate astea m-am bucurat sarind pe trotuar.

- Si eu .

- Ce ?

- Adica sigur nu la nr . 34 dar la 36. spun ridivandu -mi mainile in aer .

- Ce tare... deci maine mergem impreuna la scoala !

- Da !!! La 07:30 ?

- Da e bine asa ! Pa Jo !!!

- Pa Han !!!

Stiu urat ...
Va pup pinguiniilor !!!
Va rog dava vreti puteti sa imi dati sfaturi in privat !!!
Va pup desi stiu ca nu sunteti multi ...unu cred car e ok!
Ceao !

Razboiul iubirii L.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum