Joanna's pov.Ceasul indica ora 07:00 ... e clar nu e un cosmar dar e o teroare sa te trezesti de dimineata ...
Ca de obicei imi fac rutina de dimineata ma imbrac si cobor jos sa iau micul de jun.
-Hei buni !
-Buna dimineata scumpo ! Ce faci ?
-Imi incep groaznica zi de scoala !
-Offf , offf scoala asta ! De ce mai mergeti la scoala daca va plangeti atat, ce faceti stati o ora jos pe scaun si va ridicati ocazional in pauze ! spune revoltata .
-Ce !? Nu i adevarat .
-Minti ?
-Da.Dupa ce am mancat masa si am plecat sa imi incalt pantofi , stand aplecata cu fata spre usa , dintr-o data nasul meu se loveste de ea de parca viata mea ar depinde de asta .
Usa s-a deschis pe ea intrand Luke .
-Pfff ... ce neatenta ! Buna ziua , doamna Swits am venit sa va trimit ceva de la mama.
-Ooo ce copil bun ! Multumesc Lukey ! Joanna ridicate si saluta politicos ca nu e frumos !
-Mda...Buna Lukey ! spun cu o daza de amuzanent .Bunica se uita pe biletul dat de Lukey . Doamne cum suna LUKEY .
-Aaa bine Luke . off a renuntat la Lukey . Poti dormi la Jo in camera , chiar are in camera o saltea, daca o aranjam putin va arata perfect .
Ce !?
-O va multumesc ! La revedere ! Acum noi plecam la scoala .
-Ce...? spun in soapta in timp ce iesim afara .
-Se pare ca vom dormi inpreuna .
-Defapt nu impreuna pentru ca tu dormi pe jos . spun putin , putin mai mult sarcastica .
-Da dar totusi ...
-Doar taci...
-Se pare ca nu te ai invatat minte , papusica !
-...
-Stai calma mai ne imtalnim noi.S a indepartat intrand inaintea mea pe poarta scolii . O nu in ce m am bagat !? O vad pe Hanna apropiindu se de mine .
-Hei !
-Buna...
-Ce ai patit ? intreaba putin ingrijorata.
-Nimic, dar acum zi tu ce ai de esti asa vesela ?
-Pai sa zicem ca ies la o intalnire !!!
-Serios, cu cine ?Capitol necorectat .
Cu cine credeti ca va iesi Han la intalnire ?
CITEȘTI
Razboiul iubirii L.H.
FanfictionJoanna este o fata de 15 ani , o boboaca in clasa a 9 a . Viata ei va lua o intorsatura groaznica cand il va intalni pe Luke , elevul din clasa a 10 a (16 ani ). Inimi frante , iubire , confuzie , inselare ... aceste cuvinte pot definii aceasta car...