-Ce!? nu imi venea sa cred urechilor ! Si dupa fata lui , nici lui Luke .
-Stai , mai spune o data . zice Luke nedumerit .
-Noi suntem impreuna .Cuvintele astea ne-au facut praf . Pe mine si pe Luke .
-Cum s-a intamplat ?
-O poveste luuuungaaa ... spune Cal .
-Avem timp !
-Luke ! Daca nu vor , nu zic ! il atentionez.
-Cu siguranta vor !Dupa vreo 10 minute mica lunga poveste era gata . Si zic mica lunga pentru ca putea dura si 5 minute daca Luke nu ar fi pus intrebari non-stop.
-Ha ha deci , Calum a fost gelos ! Frate , esti de tot rahatu'! tipa Luke aratand spre Cal.
-Taci din gura ! tipa la randul sau Calum pentru a se apara .
-Taci tu asiaticule .
-Ce ai zis ?!
-Ce ai auzit !!!
-Doar nu...prea tarziu ! zic dandu-mi seama ca sunt o cauza pierduta (ei).Astia au creier de copii de 5 ani , Calum a sarit pe Luke , care s-a intors pe spate cu tot cu fotoliu si , bineinteles si cu Calum peste .
-Uuu , e cineva la usa ! spune Han .
-Da-te dracului jos de pe mine !
-Han ce ai zis !?
-E cineva la usa !
-De ce as face-o !? tipa Calum .
-Ma duc eu !
-Unde ? tipa Luke ridicandu-se pe coate , dar picand imediat cand Calum i-a dat o palma peste cap .
-La usa !
-De ce te-ai duce la usa ? intreaba in plina actiune Calum .
-Lasa-l Luke . tipa Hanna . Hei , hei ! Da-te jos !In casa era o adevarata zarva ! Adica serios , aia doi se tavaleau pe jos , muzia mergea la maxim , Han tipa la ei sa se potoleasca , in timp ce ei tipau unul la altul iar , soneria suna intruna.
-Hei intrati !
-Hei tuturor ! tipa Ashton .
-Bun....Hei ce dracu fac aia ?!
-Da , Luke l-a facut asiatic pe Calum si asa am ajuns la asta. i-a anuntat Hanna bagandu-si capul intre umeri lor .
-Ultima dat asta chiar nu a iesit bine !Se uita unul la altul , dupa care actioneaza Ash pe Luke si Michel pe Cal , despartindu-i . Luke se uita fioros la Cal , si el facand acelasi lucru dupa care au inceput sa rada ! Astia isi bat joc de noi ! Mike ai Ashton se apropie de noi .
-Asta a iesit mai bine decat ultima data !
-Nici nu vreau sa stiu !Capitol nou ! Si scurt !
La medua o melodie marca Zayn .
Chiar daca nu sunt fan 1D poate va fac o placere altora !
Pa ne vedem data viitoare !
CITEȘTI
Razboiul iubirii L.H.
FanfictionJoanna este o fata de 15 ani , o boboaca in clasa a 9 a . Viata ei va lua o intorsatura groaznica cand il va intalni pe Luke , elevul din clasa a 10 a (16 ani ). Inimi frante , iubire , confuzie , inselare ... aceste cuvinte pot definii aceasta car...