Dimineata alarma aia tampita ma trezit la 6 fix, eu sarind din pat indreptandu-ma spre baie, unde m-am spalat pe dinti si toate necesare .
In pijama am plecat spre bucatarie pentru am lua micul-de-jun . Bunica ma astepta cu o farfurie plina de clatite
...Doamne le ador !!!-Buna dimi , buni !
-Buna dimineata si tie , scumpete !
-Am o intrebare : Tu cum te poti trezi de dimineata fara alarma!?spun infulecand dintr-o clatita.
- Seara inainte de culcare imi pun in minte ca trebuie sa ma trezesc la ora aia si gata.
-Impozibil!
-Uite ca e posibil! Asa faceau mamele noastre , noi nu aveam telefoane sau tehnologie !Dupa ce mi-am mancat clatitele, si am trecut peste trauma ca in trecut nu existau telefoane . Adica serios cum il anuntai pe ... nu stiu , Nicu ca sotia lui a nascut ! Sau ma rog ceva gen...
Am urcat in camera , punandu-ma pe pat. Am intrat pe Instagram .
06:45 . M-ma ridicat din pat si am plecat sper baie pentru a ma apala pe dinti . Dupa aceea am iesit din baie mergand in camera si mi-am ales niste haine : blugi negri si un pulover gri .
Mi-am facut ghiozdanul si am coborat jos . La usa m-am incaltat cu noi mei papuci .
-Joana , am uitat sa iti spun , parinti tai au plecat pentru o luna intr-un turneu de afaceri .
- Bine oricum nu imi pasa . Pa bunico !!!
- Pa scumpo !!!Am iesit afara asteptand-o pe Han . O vad venind , alergand , ridicandu-si mainile in aer si... tipand ?
-O doamne !!! Ce tari sunt ! striga aratand sper pantofi mei .
-Mersi !Trecand peste toata asta , mergem linistite spere Liceul de arte , da fratilor la liceul de arte .
Eu fac schite sau desene si , cant la chitara desigur asta e doar un hobby(hobby pe naiba nu stiu sa fac nimic cu chitara).La intrarea in scoala eu si Han ne indreptam spre clasa . Ne punem la locurile noaste obisnuite si incepem sa vorbim .
- Si...ce ai mai facut ? Ma intreaba Han .
- Nimic important . Stii astazi am aflat ca parinti mei au plecat pentru o luna intr-un turneu de afaceri .
- Nu mai fii asa de indiferenta se vede pe tine ca iti pasa .
-Asta s-o crezi tu !
- Bine , bine doamna morocanoasa ! Vorbim la cantina .Nu mi-am dat seama ce a vrut sa spuna fiindca a intrat profesorul in clasa .
☆☆☆☆☆
Ora a trecut repede , eu si Han fiind acum in cantina asezandu-ne la masa .
-Deci ce voiai sa imi spui ?
-Stii ...
-Treci la subiect ! Spun pe un ton aspru dar in acelasi timp jucaus .
-Il stii pe baiatul ala din a 10 a , Calum ?
-Nup , nu am nicio idee despre cine vorbesti !
-Imi place de el !!!
-Stai usor , e a doua zi de scoala si tu te-ai indragostit ?!
-E atat de dragut !!! Si modul ala de a vorbi ! Ah...
-Ai vorbit cu el ?
-Nu ...In momentul ala mi-a picat fata !
-Auzi ... spun pe un ton bland . Cum ai reusit performanta asta de ati place modul lui de a vorbi daca tu NU AI VORBIT CU EL !
-Asa bine .Din acest momemt mi-am dat seama ca e o cauza pierduta in "oceranul iubirii" .
-Ce ai ora asta ? O intreb .
-Engleza . Tu ?
-Mate .O ora plictisitoare incepea iar .
☆☆☆☆☆☆
Iesind din clasa in care am petrecut o ora de tortura cu cifre ma indrept spre dulapuri pentru a-mi inghesui cartile .
Ma intorc calcand cu papuci pe cineva , cred ca la durut avand in vedere talpa mea groasa si acea persoana care geme de durere.
-Scuze ...
-Mai uita-te pe unde mergi , fetito !spune tipul pe un ton superior.
-In primul rand , ma cheama Joana nu "fetito" , in al doilea rand tu nu te-ai uitat pe unde mergi .
-Hmmm ... imi place atitudina ta , eu sunt Calum !
-Incantata , Joana ! Spun intinzand mana .
-Te-am mai vazut undeva ?
-Da , sunt in clasa a 9 a pe hol cu tine .
-Aaa acum stiu , stateai la geam cu fata aia !
-Da . E prietena mea , Hanna
-Frumos nume . spune mai mult pentru el , crezand ca nu il aud . Trebuie sa plec , pa sa o saluti si pe prietena ta !
-Pa !Hei capitol nouuuuu !!!!
Nu e stralucit dar merge .
Va rog ajutor chiar nu am inspiratie !
CITEȘTI
Razboiul iubirii L.H.
FanfictionJoanna este o fata de 15 ani , o boboaca in clasa a 9 a . Viata ei va lua o intorsatura groaznica cand il va intalni pe Luke , elevul din clasa a 10 a (16 ani ). Inimi frante , iubire , confuzie , inselare ... aceste cuvinte pot definii aceasta car...