5

115 12 2
                                    

Acum e ora 03:00 ,iar acum ne-am dar seama ca maine avem scoala... inca 4 ore de dormit !

Ne asezam in pat, ma rog...eu pe jos .

☆☆☆☆☆☆

Fir-ar sa-ti fie sforaitu', scroafa naibii ce esti !!!!
Acum este 05:00 iar eu tot nu dorm ! Mai doua ore . Ok imi iau telefonul de pe noptiera si o sa ascult muzica in casti .

A functionat fiindca simtiam cum incet , incet ma cuprinde somnul...

☆☆☆☆☆☆

Ora 07:00.
Alarma suna ,iar eu sar din pat dar,asta nu e tot !!! Un corp solid s-a lovit de mine , ma rog a cazut pe mine !!!

-Hanna Moryn !!! Ridicate de pe mineeeee! tip simtind cum mana mea se zdrobeste de parchet cand Hanna calca pe ea .
O durere imi strapunge mana .

-Aaaaaaaa!!!
-Scuze ! Scuze ! SCUZE !!!

Nu mai spun nimic si ma indrept spre baie si imi pun mana sub jetul de apa rece .
Scot trusa de prim ajutor , din sertarul din josul chuvetei , asezand-o pe marginea cazii .
Scot pansamentele si le umezesc dupa aceea le pun usor pe mana coborand in bucatarie .

-Buna dimineata ! zic putin suparata din cauza mainii .
-Scuze ...
-E ok stai calma !Hei buni ce faci acolo !? intreb vazand-o pe bunica mea cum se inghesuie in debara .
-Bine scumpo ! Uite caut ceva ingriedente pentru cine din seara asta .
-De ce acum ?
-Pentru ca in seara asta merg la doamna Suven sa jucam Catan .
-Iar !?
-Pai ce vrei sa fac ? Sunt si eu femeie batrana !
-Bine , bine.

Tot timpul acesta Han privea amuzata .
Dupa ce am terminat de mancat am mers sus in camera pentru a ne schimba .

Han a mers prima la baie dupa aceea urmand eu . Mi am facut rutina ca deobicei . Mi am ales o pereche de blugi negri, untricou cu un mic extraterestru , jacheta de blugi si o pereche de bascheti .
Am fugit jos impreuna cu Han care se incalta la intrare . Ne am luat ghiozdanele si am plecat spre scoala .

-Han ! Scuze dar trebuie sa ma intorc !
-De ce !?
-Mi am uitat schitele pe birou . Stii azi am nevoie de ele ne da profu' note pe tema aia . Si le am cam uitat . Du-te tu vin si eu .
-Ok, ne vedem la scoala .
-Pa !

Cu viteza luminii am intrat in casa si am urcat scarile spre camera mea , de unde am luat schitele si am iesit din casa.
Dar , logic nu puteam sa ies ca un om normal din casa , nuuuuu , Jo trebuie sa se dea in toti oaneni care ii aper in cale . Ca asa la ce Jo . Minunat !

-Esti chior omule nu vezi pe unde mergi !!! Sunt chiar asa de mica !!! Puneti ochelari ! Uitate mai bine ca nu-s furnica . spun extrem de nervoasa adunandu-mi schitele de oe jos .

-In primul rand , tu ai iesit ca un vartej din casa , si ... fata ai un 1,50m pe la langa mine de 1,80 !!!spune amuzat de mine care stateam in patru labe adunandu-mi schitele .

Omu' asta intrece masura . Ma intorc nervoasa sper el .

-Hei ai grija cum...LUKE !?
-O, tu erai ? Trebuia sa imi dau seama dupa inaltimea ta de furnicuta ! spune lasandu-se intro parte pentru a se apleca si piscandu-ma de fund .

-Doamne ce pedofil potu fii ! Nu ti-e rusine !
-Hai recunoaste ca ti-a placut !

Am ramas cu guta cascata . Cum putea zice asa ceva . Ce urat ! Desi sa recunoastem parula ara blond si ochi albastri ca cerul erau atat de dragalasi ! Plus pierceing-ul ala din buza de jos ! Arata super .

Drumul a fost unul tacut .

Cam groaznic ! Dar e ok , vreau idei !
La media e imbracamintea !
Ciao ! :*

Razboiul iubirii L.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum