6

118 10 0
                                    

Am pornit impreuna spre scoala , bineinteles eu la un km indepartare , recunosc imi era putin frica , parea genul de Bad Boy . Cat despre Cal si el era putin ciudat dar si dragut . De Michel si Ashton nu stiu nimic , adica nu ia am cunoscut vreo data .

La intrarea in scoala il vad pe Calum cu Han . Cum am vazut asta am sarit pe Luke si la m inghesuit dupa un lerete al scolii .

-Ho , crizato stiam ca sunt irezistibil , dar nu trebuie sa ma ataci ! Hieno ! spune cu un ranjet vizibil , cat casa .
-Te urasc din toata inima mea , Hemmings !
-Da , da , hai zi ce vrei!?
-Ba, tu esti chiar prost . Deci,uite ii vezi ? zic aratand spre cei doi .
-Da . Si ?
-Iar esti prost ! Cred ca se plac .
-S-o crezi tu ! Calum nu s-a mai indragostit de 3 ani . De ce acum ?!
-Fiindca iubirea te ia prin surprindere , cap sec ! zic gesticuland cu mainile prin aer .
-Fii atenta , pustoaicao ! Eu nu permit nimanui sa ma insulte ! Iar tu,nu ai acest drept ! Inteles ?!

Tonul lui m a facut sa ma dau cativa pasi in spate . El completandu-i . Era atat de aproape de fata mea . Buzele lui apropiindu-se tot mai repede de ale mele si formand un sarut fin , doar a atins putin buzele mele cu varful buzelor lui .

Se da cativa pasi considerabil de mari , in spate . Si...pleaca . Ok , asta a fost ciudtat.

Luke's pov.

-Hei , ce faceti ? ii intreb pe cei trei baieti care state au pe covor si se jucau pe xbox .
-Ne jucam . Calum !? Sa mi bag picioarele tu trebuia sa imi fii coechipier nu dusman , tampitule . spune Mike .
-Ha , ha , m am aliat cu Ash fraiere ! tipa Cal.

Chiar tipa fiindca eu auzeam toate astea din bucatarie .

-Ce ai zis ?! Ok , o sa mi o platesti !

In acel moment Michel arunca xbox-ul pe canapea si sare pe Calum impingandu l si rostogolindu-se cazand pe burta cu Mike pe el .

-Gramada cere varf !!! striga Ash si sare ai el pe ei .
-Am auzit bine !? Gramada cere varf !? zic scotandu mi capul din bucatarie .
-Nuuuuuu !
-Prea tarziu !

Fug spre ei sarind . Dar nu uaor ce s eu fetita ! Pe dracu ! Am simtit cu gem de durere sub mine . Ii inteleg . Avand in vedere ca am 1 m 80 si ceva si vreo 80 kg . Saracii !

-Ridicate ! Boule !zice Mike revoltat .
-Complimenteaz ma si ma ridic !
-Da ce sunt eu gay . Ia mai du te dracu!
-Ok , handicapatule ! Gata !

Ne am ridicat ei frecandu si probabil viitoarele vanatai .

-Mike hai sa mergem ! spune Ash .
-Ok , acum .
-Da' , unde mergeti .
-Sa zicem ca avem de rezolvat o problema . Mai exact problema cu Rose . Stii ultima data nu a iesit prea bine . Trebuie sa o inbunez putin . spune frecandu -si cefa .
-Ok ... am inteles . Pa !
-Pa ! Ne vedem mai incolo .
-Ok .

Am mai ramas eu si Calum .

- Ba , frate planul a mers perfect .

Hei !!!! Asta e un capitol necorectata . Scuze ...
La media este diferenta dintre ei si Luke ! Adica cheatia de la "GRAMADA CERE VARF"
CIAO !!!

Razboiul iubirii L.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum