10

97 5 3
                                    

IMPORTANT ! CITESTE!

Sper ca ati vazut ca am schimbat coperta cartii . In legatura cu asta , ati vrea sa o pastram pe asta sau sa o pun din nou pe cealalta . Pareri !
Am strans 420 de lecturi ! Nici nu stiti cat ma bucur ! Va pup pe toti !!!

Joanna's pov.

Ma trezesc odata cu contactul mainii mele de peretele rece . Sar peste Luke care era in pat cu mine si sforaia ca un porc , si imi iau niste schimburi dupa care intru in baie .

Am decis sa fac un dus .
Dupa cateva minute ies din baie imbracata in blugi taiati intr-un genunchi si un pulover verzui .
Dar in fata ochiilor imi apare un Luke in chiloti !!!

-Luke !!! strig in timp ca imi pun mana la ochi .
-Ce ? intreaba relaxat .
-Aaaa!!! tip exasperata . Doar intra dracului in baie si schimbate acolo!!!
-Ho , gata , gata acum !

Cobor jos unde cred ca va avea loc o discutie aprinsa ! Cred ca am sa fac niste sandviciuri calde si cafea . Am scos indriedentele din fricider si toate unstensilele necesare , am inceput treaba .

Gata , sandviciurile erau acum in aparatul special , iar cafele erau pe masa .

Dupa cam 5 minute soseste si "printul" care s-a asezat si el la masa . Scot sandviciurile , le pun pe farfurii si langa fiecare farfutie pun o cafea .

-Sforai ca un porc ! zic in timp ce iau o gura din cafea .
-Ba nu ! Eu dorm ca in bebelus !
-Ce sa zic , da fix asa dormi scuze , sunt eu paranoia si aud motociclete in jurul meu . spun ironica .
-Da esti paranoia rau .
-Aaa da o intrebare serioasa acum .
-Zi . zice plictisit jucandu-se cu pirs-ul din buza .
-Ce cautai in patul meu !?
-Pai sa zicem ca aveam un plan , care a functionat perfect , tu trebuia sa adormi iar eu sa ma strecor in patul tau si...
-Ok imi ajunge ! il intrerup .
-Oh,numai la prosti iti sta capul ! Deci , unde am ramas , aaa da ... si sa dorm acolo , stii uneori o saltea iti poate rupe fundul , oh la naiba femeie salteaua aia e ca naiba de tare !
-Aaa pai de ce nu ai spus asa ! Sigur ca poti sa dormi cu mine ! spun cu un zambet pe fata .
-Serios ?! intreaba plin de speranta .
-Da , desigur , imediat ce construiesc intreg Zidul Chinezesc intre noi ! zambetul meu disparand .
-Ce as putea sa iti fac ? intreaba cu un zambet pervers pe fata .
-...

Am terminat de mancat si am pus vasele la locul lor , dar nu inainte de a le spala , sau ma rog , cateva au sfarsit sparte fiindca le-am lasat pe mana lui Luke ...

-Macar lasa-ma pe mine sa le spal ! Pot si eu sa fac asta !
-Tu nu poti nici sa iti pui singur un pahar cu apa fara sa versi pe jos , si imi spui mie sa te las sa speli vase !?
-Da , chair asta fac !
-Bine daca spargi unul 50 $ , clar ? il intreb mijind ochi .
-S-a facut !

Nu merg nici 7 pasi si aud spargandu-se o vas la contactul cu gresia bucatariei . Ma apropi de usa si ii spun :

-Marca banu' Hemmings !

Si asa ma facut rost de 50$...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

La media imbracamintea ei .

Razboiul iubirii L.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum