del 1

70 5 2
                                    

Första dagen på sista sommarlovet!



Annas perspektiv:

Att vakna 07.30 av att det bankar nere i köket är ingen kul sätt att börja sin morgon på. Jag visste ju att dom skulle börja renovera men varför 07.30 på morgonen.

Mamma och pappa hade anlitat brorsan och hans kompisar för att renovera vårt kök.
Dom har gått ihop 4 killkompisar och startat en byggfirma. Så pappa ville att dom skulle göra första jobbet hemma hos oss så han fick se hur bra som var så han sen kunde rekommendera alla sina rika vänner att anlita dom.

Dom börjar banka bara mer och mer.
Jag tar på mig min sport BH och ett par tajta spring shorts och springer ner för trappen.

-Fan, kan ni inte börja lite senare på morgonen ANTON. Skriker Anna för att överrösta all musik och bankande.
-Du ska vara glad att vi inte började 06,30 som vi tänkte, flinade Kim som svar medans han lät blicken glida över min kropp.

-ANTOOOOON!!! Skriker Anna
-Ja,va fan vill du? skriker Anton som svar när han kommer ut från toan.
-Jag drar ut och springer, det går ju ändå inte att sova i ert jävla oväsen, säger Anna.
-Okej, gör så. Vi tänkte ta lunch vid 11 så du kan väl äta med oss? frågar Anton.

-Visst, Jag är hemma till 11, säger Anna innan hon smäller igen dörren bakom sig.


Kims perspektiv!

Åh, fan Antons syrra är ju sjukt HET.



-Du, Anton ska vi inte fråga din syrra om hon och hennes kompisar vill med på strandfesten, frågar Kim.

-Kim, vart vill du komma med detta? frågar Anton.

-Men va fan din syrra är sjukt HET, säger Kim.

-KIM lägg av det är ju fan min lillasyster, säger Anton.

-Ja,hon är het och jag vill lära känna henne, säger Kim.

-Okej, okej jag ska fråga men fan ta dig om du sårar henne, svarar Anton.

Precis då ansluter Daniel till samtalet.



-Vaddå? vem ska du fråga och om vad? säger Daniel.

-Kim vill att jag ska fråga syrran om inte hon och hennes kompisar vill hänga med på strandfesten med oss. säger Anton.

- Lätt säger Daniel.

-Bella är ju så jävla snygg fortsätter Daniel.

-Fan killar hur länge har ni spanat på syrran och hennes kompisar? Säger Anton.
-Typ sen dom va 16 och din syrra hade det där poolpartyt på eran baksida säger Robin som nu kom fram till dom andra med kaffe.

-Ja, Robin är ju sjukt sugen på Isa säger Kim.

-Bara ni tar det jävligt lugnt med dom så frågar jag, säger Anton

-YEEEEES!!!! Skiker dom andra killarna i kör.

-Men du Anton kommer Stella på festen då? Frågar Kim.

-Ja, klart hon gör. Hon blir ju kvar hos mig över helgen för vi ska ju gratta Anna på lördagen sen. säger Anton.

-Just fan hon blir ju 18 nu på lördag, Ler Kim.

Annas perspektiv!

Milen klarade jag galant idag tänker Anna när hon springer upp på uppfarten hemma.

Anna och KimWhere stories live. Discover now