del 8

28 2 1
                                    

Annas perspektiv!


Jag vaknade av att det var ljust i mitt rum och varmt. Någon drog in mig i en varm kram och jag visste precis vem det var. 

-Kim jag är hungrig. viskar Anna
-Babe, jag skulle kunna äta dig. skrattar Kim
-KIIIM!!!! skrattar Anna

-Vaddå? Det är sant ju skrattar Kim

Jag känner hur han kysser mig i nacken så jag vänder mig om och lägger mina armar om honom och kysser han på munnen som snabbt över går till hångel. Åh, han är så underbar. Men jag är fortfarande hungrig. Jag avbryter vårt hånglande.

-Kim, jag är fortfarande hungrig skrattar Anna

-Okej, ta min tröja så bär jag ner dig så fixar vi frukost säger Kim

Jag tar på mig Kims stora tröja som blir som en klänning på mig. Kim bar upp mig i brudstil och började att bära ner mig till köket. När vi kommer in i köket är det bara vi där så Kim sätter mig på bänken och ställer sig mellan mina ben och börjar att kyssa mig på halsen. Ett mjukt stön kom ut från mina läppar och jag kunde känna att Kim log mot min hals.

-KIIIM!!! Jag är fortfarande hungrig fnittrar Anna

-Mmm, och jag vill fortfarande äta dig skrattar Kim

-Eeh, Hallå!!! Ska ni äta upp varandra kan ni väl göra det i Annas rum? harklar sig Anton

Kim vänder sig om så att vi båda kan se att Anton och Stella stå och kolla roat på oss.

-Hmm, inte vårt fel att vi inte kunde sova i mitt rum skrattar Anna

Man kan se på långt håll att Stella blev generad och gömmer sitt ansikte bakom Antons rygg medans Anton bara skrattar.

-Ursäkta mig att jag har ett jävligt bra sexliv med min underbara flickvän. skrattar Anton

-Men ni två skulle ju kunna vara tystare. säger Anna

-Ja, ja blir det någon frukost eller? frågar Anton och himar med ögonen
-Jag tänkte bara ta lite yoghurt och gå upp igen. säger Anna

-Jag också. säger Kim och kollar lite flörtigt på Anna

Jag himlar med ögonen och hoppar ner från bänken och tar fram två skålar och flingor. Jag ser att Kim tar fram skedar och yoghurt. Vi fixar till våran frukost och smiter tillbaka upp på mitt rum igen. Jag sätter mig i sängen och lutar mig mor väggen och drar upp täcket innan jag börjar att äta min frukost i sängen. 

-Anna, vill du se någon film? frågar Kim

-Eeh, ja visst sätt på något. säger Anna

-Okej, jag fixar skrattar Kim

När jag ätit upp ställer jag ner min skål på golvet där även Kims tomma skål står. Jag myser ner mig i sängen och väntar på att Kim ska bli klar med filmen. Det dröjer inte länge innan jag känner att Kim kryper upp i sängen och kramar om mig. 

-Vad blev det för film? frågar Anna

-Haha, jag säger bara att du kommer att vilja kramas mycket med mig. skrattar Kim

-Nej, Kim jag kan inte kolla på något läskigt jag kommer inte att kunna sova ikväll då. säger Anna

-Vilken tur att jag finns här och kan hålla om dig då. säger Kim och kramar om Anna.

Filmen är väldigt obehaglig och jag kryper bara närmare och närmare Kim. Jag känner att Kim lägger sin hand på mitt nakna lår och smeker försiktigt upp och ner med handen. Det går sköna rysningar hela vägen upp i nacken. Jag vrider på mig och sätter mig gränsle över Kim och kysser han på läpparna. Han blir först lite paff men är ganska snabb på att kyssa tillbaka. Jag lindar in mina fingrar i Kims hår och jag kan känna Kims händer smeka min rygg och ner på min rumpa. Vårt kyssande går ganska snabbt över till hångel.

KNACK KNACK!!!

Dörren öppnas

-Anna, ska ni me....... Oj, förlåt att jag störde. fnittrar Bella och stänger dörren.

-Opps, vi blev visst påkomna. skrattar Kim

Jag känner hur det hettar till om mina kinder så jag gömmer mitt ansikte i Kims nacke.

-Babe, Rodnar du? skrattar Kim

-NEJ!!! säger Anna

-Joho, det är ju as gulligt så göm dig inte säger Kim

Bellas perspektiv!! 

-Hallå, kan vi inte hitta på något? frågar Stella

-Ja, men vad vill ni göra då? frågar Robin

-Jag vet vad jag vill göra. säger Anton och kollar på Stella och viftar med ögonbryna

-Nej,men ge er. Ni höll ju hela huset vakna i natt så det räcker för er. skrattar Daniel

Alla börjar att skratta!!!

-Men kan vi inte gå ut och hänga på baksidan? frågar Isa

Alla tycker att det var en bra ide.

-Jag springer upp och frågar turturduvorna om dom också vill bada och hänga med oss. säger Bella 

-Ja,gör det. Roligare om alla är med. säger Stella

Jag springer upp för trappen och knackar på dörren.

-Hallå sluta hångla nu för jag kommer in skrattar Bella.

Kims perspektiv!

Efter att Bella stängt dörren hör vi hur hon springer ner för trappen till dom andra. Anna slutar rodna efter en stund och vi fortsätter vårat mys i Annas säng. Fan denna tjejen gör mig galen alltså.

-Kim?!? viskar Anna i Kims öra.
-Mmm, vad är det? frågar Kim.
-Vi kanske borde gå upp och hitta på något med dom andra? frågar Anna.
-Måste vi? Vi har det ju så mysigt här ju svarar Kim.

-Ja, just därför vi ska gå upp. Jag vill inte gå för fortfarm fnittrat Anna.

-Anna, jag skulle aldrig göra något mot din vilja det vet du va? frågar Kim

-Jag vet, men fortsätter du att kyssa mig sådär i nacken så litar jag inte på att jag kan hejda mig själv fnittrar Anna.

Precis då knackar det på dörren och vi hör Bella.

-Hallå sluta hångla nu för jag kommer in skrattar Bella.

Anna sitter fortfarande gränsla över mig i bara trosor och min tröja. Bella öppnar dörren och Anna sitter kvar hos mig.

-Eh, vi tänkte kolla med er om ni vill med ut på baksidan och bada och sola lite säger Bella.

Jag tittar upp på Anna och hon nickar så jag vänder mitt ansikte mot Bella och nickar.

-Bra, ta på er badkläder och skynda er ner då skrattar Bella och stänger dörren.

Anna och KimWhere stories live. Discover now