del 11

23 2 4
                                    

Annas perspektiv!

Jag har bäddat ner mig så skönt i Kims famn att jag vid mitten på tredje filmen känner hur mina ögon sakta men säkert gå igen. Jag hör avlägset hur dom andra pratar runt om mig. Efter ett tag känner jag hur jag rör på mig fast jag inte går. Jag öppnar sakta ögonen och ser att jag ligger i Kims famn på väg upp till mitt rum. Jag tittar upp på honom och ser att han redan kollar på mig och ler. Jag ler tillbaka och fortsätter att blunda tills jag känner hur han lägger ner mig i min säng.

-Hallå där ska du sova i alla dom där kläderna eller? frågar Kim 

-Ja, jag orkar inte klä av mig fnittrar Anna

-Vill du ha hjälp? Jag kan mer än gärna hjälpa dig säger Kim

Jag öppnar mitt ena öga och kollar på honom och ser att han står framför sängen med ett finurligt flin på läpparna. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga som svar på det. Jag vill ju mer än allt att han ska ta av mig kläderna. Vill gärna göra mer än så men jag vet inte om jag är redo. Kim tittar ner på mig och ser lite bekymrad ut.

-Anna, du vet väl att jag inte gör något mot din vilja? frågar Kim

-Ja, det vet jag. Ligger och funderar på om du ska få äran att ta av mig kläderna eller inte. Skrattar Anna.

-Nå? vad blir svaret då? frågar Kim

Anna sätter sig upp och tar tag i Kims axlar och drar ner honom över sig. Lägger armarna om hans hals och kysser honom. Kim står med sina armar i madrassen så att han inte ska lägga all sin vikt på Anna och kysser henne hungrigt tillbaka. När dom drar i från för en sekund för att kunna andas ler båda två. Anna tar tag i Kims hår i nacken och kysser honom igen. Hon drar sin tunga mot Kims läppar och Kim drar ifrån kyssen och tittar ner på Anna.

-Är du helt säker på att vi ska ta detta vidare? frågar Kim lite osäkert.

-Ja, jag vill säger Anna och rodnar

Kim kysser Anna igen och det går snabbt över till hångel. Anna sätter sina händer nere vid tröjslutet på Kim och drar tröjan med sig upp samtidigt som hon smeker hans rygg. Dom avbryter kyssen och Kim kastar av sig tröjan väldigt fort. Anna drar sin hand över Kims mage och puttar ner honom i sängen. Kim kollar chockat upp på henne med ett flin. Anna sätter sig gränsla över Kim och drar sin tröja över huvudet. Hon tittar blygt ner på Kim.

-Du är så jävla vacker säger Kim och drar sina händer från Annas midja upp över ryggen.

-Sluta jag blir så generad fnittar Anna

-Jag är bara ärlig men det var ju jag som skulle klä av dig. säger Kim lite buttert

-Jag har ju mycket kläder kvar säger Anna och blinkar lite flörtigt.

-Det är sant skrattar Kim

Han drar sin hand upp över ryggen på Anna tills han hittar bhspännet och kollar då upp på Anna för att få ett okej. Anna tittar ner på Kim och nickar samtidigt som hon rodnat allt starkare. Bhn hamnar på golvet och Kim kan inte sluta titta på henne. 

-Sluta titta på mig sådär säger Anna och lägger sig ner på sängen bredvid Kim.

-Men du är ju så sjukt fin hur ska jag kunna sluta titta? frågar Kim

Anna lägger ena armen över ansiktet. Kim böjer sig ner över henne och börjar att kyssa hennes mage och upp mot brösten. Anna tar ett djupt andetag och kan känna hur Kim ler mot hennes mage. När han har kommit ända upp mot brösten så flytta han på Annas hand från ansiktet. Hon tittar blygt ner på honom och ler. Hon drar sina händer genom Kims hår när han fortsätter att kyssa henne upp över brösten mot halsen. Han hittar hennes speciella spott på halsen och ett mjukt stön slipper ut från Annas mun. Kim bara ler och fortsätter upp mot hennes läppar. Anna kysser hungrigt tillbaka när han kommer upp till läpparna. 

Anna och KimWhere stories live. Discover now