Stellas perspektiv!
När vi kommer hem från restaurangen så gick vi in i vardagsrummet för att kolla på film. Jag hörde dörren öppnas och stängas efter en stund och jag hann se två stycken som smet upp för trappen. Jag fnittrade till lite för mig själv. Men tydligen så hörde Anton att jag fnissade.
-Sötnos vad fnittrar du åt? frågar Anton
-Nej, inget kom bara att tänka på våran första dejt svarar Stella.
-Okej, men hallå!!! Var är Anna och Kim borde dom inte ha kommit hem nu? frågar Anton-Jag kan skicka ett sms till Anna och fråga var turturduvorna är? skrattar Stella.
Jag skriver snabbt in ett sms till Anna.
23:03 ANNA
"Fick du till det?"
Jag fick ganska snart ett svar tillbaka men det var inte från Anna.
23:09 STELLIS
"Det blir inget sex om det var det du ville veta men vi tänker spendera natten ihop och bara mysa. Puss och Kram KIM"
Åh, nej va pinsamt att han läste och inte Anna.
-Anton jag fick svar på smset säger Stella och visar Anton mobilen.
Han läser snabbt det jag skrev till Anna och svaret jag fick av Kim.
-Jag ska så lätt smyga upp sen och kolla om dom bara sover skrattar Anton
.Vaddå? Har dom gått och lagt sig? frågar Daniel och Robin i munnen på varandra.
Jag skickar runt min mobil och alla fnittrar lite när dom läser Kims svar.
-Dom är så söta ihop fnittrar Isa.
-Ja, dom är som gjorda för varandra säger Bella.
-Vi ger dom en stund för sig själva så smyger vi upp sen och kollar på dom säger Daniel.
-Lätt att vi gör. Jag har ett kondom paket som vi kan lägga bredvid sängen med en lapp där det står "KÖR SÄKERT" skrattar Robin.
vi sitter alla och skrattar ett tag åt det Robin sagt innan vi fortsätter att kolla på filmen.
Antons perspektiv!
Vi fortsätter att titta på filmen som efter en timme är slut. Alla gör sig redo för att smyga upp till Annaś rum för att kolla om dom sover. Robin har skrivit sin lapp som han ska lägga på kondomerna och jag gör mig redo med mobilen för att kunna ta ett gulligt kort på dom. Vi smyger upp för trappen på rad när vi kommer upp öppnar jag försiktigt dörren in till Annaś rum.
-Åh, kolla va söta dom är viskar Stella.
-Ja, dom är lika snygga ihop som oss viskar Anton.
Stella puttar mig i sidan sen tar hon min mobil och tar kort på Anna och Kim. Anna ligger i Kimś famn och sover medan Kim håller om henne och sover han med. Robin smiter in och lägger kondompaketet vid Annaś mobil innan vi tyst smyger ut igen.
-Jag skickar kortet till Anna så hon ser det när hon vaknar skrattar Stella.
-Ja, gör det säger Isa.
-Ska vi se en till film eller sova? frågar Robin
-Jag kan se en till film skrattar Bella.
-Gör så jag tar med min fina och lägger mig säger Anton.
-Mäh,om jag inte vill sova då? fnyser Stella
-Babe, jag vet att du vill gå upp med mig säger Anton och blinkar med ena ögat.
-Okej då snygging fnittrar Stella.
-Blääää,sluta nu ni två jag kräks snart säger Daniel.
Jag tar med mig Stella och går upp till mitt rum. Vi står och kysser varandra ett bra tag innan jag känner hennes händer på mitt bröst inför min tröja. Snabbt åker alla kläder av och jag bär min underbara Stella till min säng.
Annas perspektiv!
Jag vaknar till av att jag hör Anton och Stella från andra sidan väggen. Blä, måste dom alltid hålla på. Jag känner en hand som smeker min mage.
-Babe, varför sover du inte? frågar Kim
-Eeh, jag vaknade av Stelle och Anton fnittrar Anna innan hon vänder sig om mot Kim.
-Jaha,dom håller på igen skrattar Kim.
-Mmm. vad är klockan? frågar Anna
-Vänta ska jag kolla svarar Kim och sträcker sig efter Annas mobil.
Kims perspektiv!
Jag sträcker mig efter Annas mobil på bordet bredvid sängen men det är något som ramlar ner på golvet så jag måste vända mig om. Då ser jag en lapp och ett paket kondomer. Jag skrattar till innan jag tar upp det och vänder mig mot Anna med kondomerna, lappen och hennes mobil.
-Vad skrattar du åt? frågar Anna.
-Eeh, jag tror att det kan vara så att gänget har varit här inne medan vi sov säger Kim.
Jag ser hur Anna börjar att rodna när hon ser vad jag håller i händerna.
-Men vad står det på lappen? frågar Anna.
-Babe, vet du hur söt du är när du rodnar? frågar Kim
-Jag rodnar inte alls säger Anna och gömmer ansiktet i täcket.
-Jo, det gör du sötnos skrattar Kim och kysser Anna på huvudet.
-Säg bara vad klockan är och vad det står på lappen är du snäll mumlar Anna.
-Först kan jag berätta för dig att klockan är bara 04, sen så står det KÖR SÄKERT på lappen som låg på kondomerna skrattar Robin.
Jag ser att Anna smyg tittar upp från täcket och är fortfarande alldeles rosa om kinderna. Hon är så söt min fina Anna.
-Men, vad tror dom att vi gjort egentligen piper Anna
-Ja jag antar att detta med kondomerna är Robin el Daniels påhitt skrattar Robin.
Jag räcker Anna mobilen för jag såg att hon fått ett sms av Stella.
-Här Stella har skickat ett sms till dig säger Kim.
-Oj, kanske bäst att läsa det säger Anna
Jag ser att Anna slår in sin kod på mobilen så att hon kan kolla sitt sms. När hon gjort det ser jag att hon blir ännu lite rödare om kinderna. Undrar va det va Stella skrivit egentligen.
-Eeh, Kim kolla denna bilden som Stella skickade viskar Anna.
-Jaha, så dom va alltså in här och kollade på oss allihopa. skrattar Kim.
-Men Anna vi e ju jävligt söta det måste du väl hålla med om? frågar Kim
-Ja men Kim du är alltid söt fnittrar Anna.
-Nää,du är den finaste säger Kim.
Nu kan jag inte hålla mig längre jag drar in Anna mera i min famn och kysser henne passionerat. Annas händer hamnar i mitt hår innan jag drar upp henne så att hon ligger över mig så jag kan placera mina händer på hennes rumpa. Jag hör ett litet stön komma från hennes mun när jag klämmer till lite på hennes rumpa. Jag smeker hela hennes rygg fram och tillbaka till rumpan medans jag lämnar kyssar på hennes hals.
-Kim stönar Anna fram.
-Ja, babe säger Kim
-Jag vill inte att vi har för bråttom snälla viskar Anna.
-Aldrig, du bestämmer allt jag finns här för dig när du är redo säger Kim.
Med dom orden lägger jag ner Anna så att hon ligger med ryggen mot mig och jag fortsätter att lämna små kyssar på hennes hals innan vi somnar om igen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anna och Kim
Ficção AdolescenteAnna är en tjej på 18 år som bor med sin familj i Uppsala. Mamma Lisa 40år, Pappa Karl 45år sen har vi storbror Anton 20år. Hon är lagom poppis i skolan och har många kompisar. Hon älskar att hänga med sina kompisar, shoppa (Gör hon helst med Bella...