Annas perspektiv.
Tjejerna och jag var och shoppade igår. Bella och Isa hittade varsina vita as sexiga klänningar. Vi tänkte att Kim skulle få som than ville vi skulle komma i vitt som han sa. Jag där emot hittade ingen klänning som jag tyckte passade mig, men jag köpte ett par snygga, korta jeans shorts i vitt och en vit topp i spetts till. När jag kom hem på kvällen la jag fram min vita bikini och en handduk tillsammans med dom nya kläderna så att det skulle vara klart inför morgon dagen. Tjejerna sov hos mig och vi hade en mysig film kväll.-ANNA!!!! va fan är det som låter så jävla illa? skriker Isa
-Det är grabbarna som håller på att bygga om vårt kök, säger Anna.
-Vaddå? Är dom alla här? Även Daniel?? Frågar Bella.
-Ja,det är brorsan, Kim, Daniel och Robin säger Anna och skrattar.
-Men va fan ligger vi här för om det finns snygga killar där nere? Vi lär ju gå ner lite sexigt och äta frukost säger Isa.
*Anna och Bella skratta och fixar till sig*
Alla tjejerna har varsin oversise T-shirt och korta mjukis shorts på sig så dom fixar till hårte lite innan dom tassar ner för trappen för att fixa lite frukost.
Daniels perspektiv
Jag ser i ögonvrån att någon eller rättare sagt några kommer ner för trappen. Åh, fan Bella är så snygg fast hon nyss har vaknat. Jag känner på mig att jag står med ett fult flin på läpparna. Tänker nog erbjuda dom lite frukost.
-God morgon mina damer. Kan jag få erbjuda er lite frukost på altan? frågar Daniel.
Jag ser att Bella blir generad men hon blir ju bara sötare med lite rosa kinder.
-Ööh, ja men visst, svarar Isa och fnittrar.
-Men va bra. Ni kan gå och sätta er i solen där ute så kommer jag med pannkakor, frukt och the strax, säger Daniel.
-Tack Daniel säger dom alla i kör innan dom går ut på altanen.
-Killar, tjejerna är vakna och jag råkade lova dom frukost säger Daniel och ler busigt.
-Okej,vad för frukost? frågar Robin.
-Jag sa att dom skulle få pannkakor, frukt och the så nu får ni fan hjälpa mig säger Daniel med lite panik i rösten.
-Okej, okej Ni fixar frukt och the så gör jag mina berömda pannkakor. säger Anton
Bellas perspektiv
Vi kommer ner för trappen och Daniel säger att han ska fixa frukost och vi tjejer kollar på varandra lite chockade och sen börjar vi att fnittra.
-Öh,Anna kan Daniel verkligen göra pannkakor? frågar Bella.
-HAHAHA, jag vet inte men han ber säkert Anton att göra sina super goda pannkakor. säger Anna.
-Alltså tjejer tror ni att det ligger något bakom detta? frågar Isa.
-Kan hända. Skulle gärna vilja veta vad säger Bella.
-Kanske kan ha något att göra med strandfesten ikväll. säger Anna.
-Ja, Kim vill ju iallafall komma nära dig Anna säger Isa och blinkar med ena ögat.
-Kanske det kanske, Jag kan ju iallafall säga att det skulle inte göra mig något om han försökte. Han är ju grymt snygg skrattar Anna.
-Ni skulle ju vara så söta ihop. Säger Bella och fnittrar.
-Tyst nu kommer dom. Säger Anna
-Hej tjejer här kommer eran frukost säger Kim.
Alla killarna kommer ut och dukar upp frukost till oss. Killarna hade redan ätit dom skulle sätta fart och jobba så att dom kunde sluta lite tidigare så att dom slapp stressa inför kvällen. Killarna satte igång att jobba med köket och vi tjejer snackade om kvällen medan vi åt.
YOU ARE READING
Anna och Kim
Teen FictionAnna är en tjej på 18 år som bor med sin familj i Uppsala. Mamma Lisa 40år, Pappa Karl 45år sen har vi storbror Anton 20år. Hon är lagom poppis i skolan och har många kompisar. Hon älskar att hänga med sina kompisar, shoppa (Gör hon helst med Bella...