Daniels perspektiv
Vi har varit borta rätt länge. Men vi har bara gått runt på stranden och pratat massor med tjejerna. Dom är helt underbara. Men både jag och Robin sa innan "vi ska inte stressa fram något" utan det får ta den tiden det tar. Vi gick tillbaka till festen på stranden och började dansa. Precis när jag ser Kim och Anna komma mot oss blir det en tryckare och jag och Robin drar till oss tjejerna. Jag tittar mot Kim han står med Anna i sin famn och ler. Jag blinkar mot han och gör tummen upp. Vi fortsätter dansa tills låten är slut, jag ser hur Bella och Isa gäspar.
- Vad säger ni ska vi ta med oss dom där söta där borta och gå hem? frågar Daniel.
- Ja, det gör vi jag är fan trött skrattar Robin.
-Hallå!?! Lovebirds kom nu så går vi hem och sover stor dag i morgon ju skrattar Daniel.
Jag ser hur Anna börjar att rodna och kinderna blir bara mer och mer rosa. Men Bella och Isa går fram till henne och tar varsin av hennes händer och börjar att gå hemåt.
-Hoppas bara att Anton och Stella har fixat allt nu och inte bara rullat runt i sängen skrattar Robin.
-Ja, annars får väl vi fixa testen när tjejerna sover säger Kim.
Annas perspektiv!
Det var en sån mysig kväll jag ville typ aldrig att den skulle ta slut. Det var super mysigt att dansa med Kim att få känna hans värme och närhet. Jag fick en rejäl utfrågning av tjejerna på vägen hem. Men jag sa bara som det var. Nu står jag här och ler framför spegeln i min halvsexiga Victoria Secret pyjamas. Jag ska gå ner och säga god natt och hämta Bella och Isa som tydligen absolut skulle dela säng med mig i natt. Jag börjar gå ner för trappen när jag hör någon typ skrika.
-WOW!!! Darling du ser HET ut i den där fnittrar Isa.
Jag blir tok generad och ser att allas blickar är på mig. Jag ser att Kim reser sig och kommer mot mig när jag har kommit nerv tar Kim mig i sin famn och ger mig en mysig kram.
-Du är sjukt sexig i den där pyjamasen viskar Kim i mitt öra innan han släpper mig och ger mig en puss på kinden.
Oj,ser jag inte ut som en tomat i ansiktet nu så är det allvarligt fel på mig.
-Eeh, tjejer följer ni med och sover? frågar Anna väldigt generat.
-Ja, vi kommer med dig gäspan Bella.
Alla vi tre tjejer säger godnatt till dom andra och går upp. När vi har bäddat ner oss börjar både Isa och Bella fråga vad Kim viskade till mig men det behåller jag för mig själv.
ANNAS FÖDELSEDAG!!!
Antons perspektiv!
Min Klocka ringer och Stella flyger upp och sätter sig gränsle över mig.
-God morgon min älskling fnittrar Stella.
-God morgon babe skrattar Anton.
-Upp nu. Jag går och väcker Isa och Bella så kan väl du väcka Robin, Daniel och Kim? frågar Stella.
-Absolut jag fixar det så möts vi i köket säger Anton.
Jag kysser henne och ställer mig upp och tar på mig en tröja och mjukisar innan jag går och väcker killarna. Vi möter tjejerna i köket som är i full gång med att fixa en stor födelsedags frukost till Anna.
-Vänta tysta!!! Jag tror att jag hör en mobil ringa viskar Isa.
-Fan, det är Annas mobil som ringer viskar Bella.Alla kollar på mig.
-Ja,det är säkert mamma och pappa som ringer och det borde betyda att om 15 minuter ungefär måste allt vara klart för då kommer hon att inse att ni två är borta och då kommer hon att komma ner är allt klart eller är det något som saknas? frågar Anton.
-JA! Allt är klart nu bara födelsedagsbarnet som saknas viskar Stella.Annas perspektiv!
Jag vaknar av att min mobil vibrerar och ringer, det kan bara betyda en sak.
-Hallå?!? Mamma säger Anna.
-Ja, älskling det är både jag och pappa här och vi ville säga att vi är så ledsna att vi inte kan vara med och fira din 18 års dag men vi har bokat bord för alla er i kväll på din favorit restaurang betalt och klart säger Mamma.-ÅH,TACK TACK TACK JAG ÄLSKAR ER Skrattar Anna.
-Gumman,se nu till att Anton skämmer bort dig ordentligt i dag säger Pappa.
Okej,jag ska säga att han ska lyda allt jag säger idag skrattar Anna.
-Precis så min lilla prinsessa säger Pappa.
Vi pratar om lite allt möjligt innan vi lägger på. Det är väldigt tyst här hemma. Antar att alla andra sover. Toppen då kan jag smita ner i min lilla pyjamas och göra frukost. Men något saknas i mitt rum. Var är tjejerna? Jag reser mig ur sängen och trippar ner mot köket. När jag kommit ner för halva trappen vänder jag blicken mot köket och ser att alla står där med en stor frukost dukad på bordet. När dom ser mig så skriker dom GRATTIS!!! Jag blir helt chockad men får ett stort leende på läpparna och skuttar ner i köket där jag möttes av massor av kramar av alla.
1 TIMME SENARE!!!
Efter den super goda frukosten sätter vi oss alla i sofforna och jag skulle få öppna presenter.
-Här denna är från mig och Anton säger Stella.
-Åh, ni behövde verkligen inte säger Anna.-Öppna nu bara säger Anton.
Jag öppnar försiktigt och ser att det är ett par NIKE AIR MAX som är rosa och svart. Jag riktigt tjuter av lycka.
-Jag antar att det blev rätt färg då? skrattar Stella.
-JA, TACK TACK skriker Anna.
-Nu är det våran tur gnäller Bella.-Ja av oss får du en hel dag med oss och shopping vi betalar skrattar Isa.
-Åh, tjejer ni är bäst fnittrar Anna.
-Du Anna jag lovar dig en toppen frukost i morgon också som min present eftersom att jag inte visste vad jag skulle köpa skrattar Daniel.
-Åh, jag kommer att få min prinsess frukost i morgon också tjuter Anna.Alla börjar att skratta åt mig när jag sitter där och fnittrar och tjuter-
-Kim din tur skrattar Anton
Jag ser att Kim rodnar lite innan han harklar sig lite.
-Jo, Anna jag visste inte vad jag skulle köpa så det blev något litet. Här säger Kim.
Jag fick en röd liten ask och mitt <3 hoppade till lite i bröstet och jag hade allas blickar på mig. Jag öppnar försiktigt och fick se ett litet silver <3 på en smal silver kedja. Jag kände hur jag fick tårar i ögonen. Nej, nej jag får inte gråta nu säger jag bestämt till mig själv.
-Tttack så mycket det är helt underbart stammar Anna fram.
-Eeh, jag tyckte att det skulle passa runt din hals säger Kim lite generad.-Kan du hjälpa mig på med det Kim? frågar Anna.
-Visst! säger Kim.
Jag kan känna att han sitter nära bakom mig för att hjälpa mig på med halsbandet. Han drar bort håret från min nacke innan jag känner hans händer mot min nacke. Dom andra börjar att kolla på en film. Han lutar sig fram mot mitt öra och viskar
-Grattis sockertoppen. Jag måste bara säga att du ser fortfarande sjukt sexig ut i din lilla pyjamas. viskar Kim.
Det går en rysning genom min kropp och jag känner hur jag börjar att rodna. Det var ju ingen obehaglig rysning utan en mera behaglig.
-Tack för halsbandet och hjälpen stammar Anna fram.
ÅH, HJÄLP!!! sa han precis att jag såg sexig ut i min pyjamas igen eller drömde jag det denna gången?! Jag drar lite i mina pyjamas shorts och hör hur Kim små skrattar åt mig. Fan jag måste dra med tjejerna upp och byta om.
YOU ARE READING
Anna och Kim
Teen FictionAnna är en tjej på 18 år som bor med sin familj i Uppsala. Mamma Lisa 40år, Pappa Karl 45år sen har vi storbror Anton 20år. Hon är lagom poppis i skolan och har många kompisar. Hon älskar att hänga med sina kompisar, shoppa (Gör hon helst med Bella...