-jó reggelt.- hallottam Harry hangját
-neked is- mondtam két ásítás között-mennyi az idő?
-hajnali 4
-csak 4 óra? Mi volt ilyen sürgős?
-van tető teraszotok?
-van
-mutasd hol kell fel menni!-utasított
-gyere erre- mutattam a lépcső irányába
-várj! Hozz kabátot és takarót!- mondta és felvette a kabátját
-kész, mehetünk!
Mikor felértünk leültünk a peremre egymással szembe.
-hallod miért nem vettél gatyát?
-mert siettem
-én is, mégis vettem- mondtam
-de igy szexibb vagyok-kacsintot kacéran mire én elmosolyodtam
-amúgy mit akarsz itt?
-nézz fel
Feltekintek és meglátom. Gyönyörű volt.
-ez a legszebb napfelkelte amit láttam!-mondtam de ő csak az eget kémlelte de láttam hogy hallotta amit mondok merazonnal elmosolyodott.
Lila, piros, kék, sárga és narancs színekben játszott.
-indulnunk kell- súgta bele a hideg levegőbe. Nem fáztam. Pedig pokoli idő van de engem mégis melegség jár át. Nem tudom mi történik velem. Még sose volt ilyen.
-Virág?
-igen?
-biztos akarsz jönni?
-igen 100%
-oké. Fontos! Ne higy el semmit amit mondanak!
-okés
Lementünk, elköszöntünk anyutól majd beszálltunk a kocsiba.
Útközbe láttuk a Trafalgar squart szóval kb tudtam hol vagyunk.
Kiszálltunk majd felsétáltunk egy studióba ahol ott volt a 3 másik fiú is: Niall, Louis és Liam. Mivel Harry mögött mentem ezért ők nem láthattak.
-sziasztok!-mondta Harry- be szeretnék mutatni valamit-mondta és félre állt.
-sziasztok Kiss Virág vagyok! Harry...-itt elakadtam. Nem tudtam mit mondjak
-egy jó barát-folytatja H
-szia-mondták egyszerre
-miért Harryt választottad? Én jobb vagyok!-mondta Niall
-csak hiszed- vágott közbe H
-szerintem döntse el Virág hogy ki a szexibb- mondta Louis
-hát volt az a videó amikor karaokeztok a kocsiba. Akkor Niall... hát... nagyon szexi volt.
-köszönöm-mondta, felált és nyomott egy gyors puszit az arcomra én pedig elmosolyodtam. H.-n látszott hogy féltékeny bár nem tudom miért hiszen csak haverok vagyunk ha vagyunk.
-Niall szerintem gyorsan menj el onnan mielött Harry leüt-mondta Liam és röhögve összepacsizott Louissal.
-jó elfogadom a vereséget de most visszavágó élőben! Ugy az a dal csak most élőbe!
-oké kezdjük !
Lültek egymás mellé én velük szembe. Elindult a dal. Bevallom mást nem tudtam nézni csak H-t.
Vége lett a számnak.
-ezt Harry nyerte valjuk be csak őt nézte-vakarta meg a fejét Niall. H a mondat elején elmosolyodott majd a végére lehervadt a mosolya és az enyémbe fúrta a tekintetét. Nem bírtam. Elfordultam.
-nekem mennem kell-mondtam zavartan-sziasztok
-szia- köszöntek megint egy emberként kivéve egy embert.
BẠN ĐANG ĐỌC
Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)
FanfictionÉn csak egy lány vagyok aki megtudja milyen érzés élni, szeretni, szerelmesnek lenni (vagy mégse?). Persze ez nem megy zökkenő mentesen.