/egy héttel késöbb/
Bekapcsoltam a tv-t és oda kapcsoltam ahol épp H. műsora kezdődött.
-ez itt a Late Late Show üdvözlöm önöket James Cordan vagyok és a mai vendégem Harry Styles aki mesél az új kapcsolatárol. Szia Harry
-szia James
-ilyen se volt még hogy te kérsz meg minket hogy szerepelhess és az is új hogy egyedül jössz.
-igen most nem a bandával kapcsolatba szeretnék beszélni. Gondolom te is láttad a képeket és gondolom szeretnél kérdezni szóval rajta!
-igen láttam és igen lenne néhány kérdésem. Ennyire nem lehettek hülyék hogy ott csináljátok. Mi történt igzából?
-én elmondom mi történt de az emberek 90%a úgysem hiszi el. Annyi történt hogy piros volt a làmpa inni akartam de zöld lett és elindultam de leesett a palack ő meg felvette.
-a következő kérdésem amit szerintem gondoltad hogy ez lesz a kérdésem. Ki ez a lány?
-még a nevét meg semmi ilyen személyes információt nem szeretnék elmondani... mert ez egy... nagyon friss kapcsolat.
-legalább a korát mond meg. Nem olyan úgy néz ki mint a típusod. Egyáltalán nem néz ki 40nek. Vagy csak jól tartja magát?
-nem, ő velem egykorú. 3hónap múlva tölti a huszat.
-egy rajongó?
-ilyen információt még nem szeretnék megosztani.
-oké akkor erről nem kérdezek többet. Hol tart a kapcsolatotok?
-még tényleg nagyon friss a kapcsolat de nagyon nagy az öszhang köztüng. Sokat nevetünk és ő megért engem. Nem érdekli hogy mit követtem el, mit hibáztam a múltba. Szeretek vele lenni. Szeretem a mosolyát, szeretem a szemét, szeretem hogy nem olyan az alkata mint egy modellnek, szeretem az eszét. Szeretem és kész.
-de aranyos vagy! Látszik hogy szerelmes vagy! És mi van a bandával? Megvagytok?
-igen köszönjük szépen most készül egy új dalunk ami mind a négyünkről vagyis mindegyikünk szerelmi életéről szól.
-mi adta az ihletet?
-az az igazság hogy egyik nap felkeltem és rájöttem hogy nem tudnám ott hagyni bármi is történjen. És ez olyan mintha tudat alatt irányítana. És... fogvatartana de mégsem.
-ennyi kérdésem volt köszönöm hogy eljöttél helyretetted a dolgokat.
-én is köszönöm szia
-szia
Kikapcsoltam a tv-t és elmosolyodtam.
Harry mivel élő adásba volt ezért kb. 1,5 óra múlva jön haza.
Nem birtam elnyomott az álom. Hirtelen két erős kezet éreztem ahogy tart. Valahova visz résnyire kinnyitom a a szemem és egy fáradt zöld szemet látok. Tudom ki visz és hova. Elmosolyodok és újra lecsukom a szemem.
ESTÁS LEYENDO
Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)
FanficÉn csak egy lány vagyok aki megtudja milyen érzés élni, szeretni, szerelmesnek lenni (vagy mégse?). Persze ez nem megy zökkenő mentesen.