Első két nap

239 12 0
                                    

/3 nap múlva/
Pénteken sikeresen levizsgáztam és 3(!!) divat cég is elkérte a számom. Ma indulunk M.o-ra. Tegnap elvittük az ismerősünkhöz a kutyákat és Gemma is ,,beköltözött,, hozzánk.
Útba vagyunk anyához. Felvettük és már mentünk is a reptérre.
Lecsekkoltunk, beszáltunk és már indultunk is. Az út első 5 percébe elaludtam. Harry hangjára kelek hogy 10 perc és leszállunk.
Kómásan kinézek és gyönyörű rózsaszín felhőket pillantok meg. Természetesen le fényképezem. Mikorár olyan közel voltunk hogy láttuk a földet elkezdtem magyarázni Hazzának hogy mi mi. Duna, Buda, Pest.
Leszálltunk és el is indultunk a Centrumba az Astoria hotelbe. 3 napig itt szállunk 2 napig pedig egy Duna partján lévő hotelbe (természetesen Harry állta ami miatt úgy éreztem hogy meg kell mutatnom mindent). Elmentünk a hotelbe ahol meglepetés volt hogy mi jövünk mivel anya nevére foglaltunk. Lepakolunk és vázoljuk Harrynek a tervet:
-szóval ma anya elmegy meglátogatni az ismerőseit, míg mi elmegyünk az én ismerőseimhez.
-oké-bólogat Harry
Harry bekontyolta a haját és rávett egy férfi kalapot és egy napszemcsit, hogy kevésbé legyen felismerhető, én pedig egy sapit és egy ugyan olyan szemcsit. Mivel tavasz van ezért természetesen pulcsit is vettünk.
Elöször elmentünk az egyik sulis barátnőmhöz (Laurához). Nagyon cuki volt. Ott kb. 2 órát lehettünk majd mentünk tovább. Még két barátnőmnél voltunk majd mentünk a régi egyetlen fiú barátomhoz (Ákoshoz) akivel megbeszéltem hogy a fotó stúdiójába-mivel fotós-megyünk és lő néhány fotót.
Belépek és egyből meglátom. Odarohanok és átölelem, erre ő meg pörget.
-szia úgy hiányoztál Áki!!!-mondom neki és végig mérem. Laza kockás ing és szaggatott farmer. A haja tökéletes (mint mindig). Kis fiús arca egy év alatt semmit sem változott. Két évvel idősebb mint én. Régen olyan jóba voltunk hogy mindenki azt hitte hogy szerelmesek voltunk egymásba.
-te is baba! Istenem de megváltoztál! Rád se ismerek! És tényleg igaz... hogy ... tudod... te és Harry?
-igaz!-bólintok és megfordulok hogy Harryt beljebb invitáljam
-Ákos Harry nem tud magyarul
-gondoltam-mondja-szia Ákos vagyok-mutatkozik be angolul Áki
-szia Harry-fog kezet
-megmutatom az öltőt és akkor válasszatok ruhát!
-oké-bólintok
-bevezetett egy nagy gardrób szobába és ott hagyott minket válogatni. Én egy arany flitterekkel korakott mini ruhát, Hazz pedig egy sima fekete öltönyt. Átsétáltam a smink szobába ahol kaptam egy barna füstős sminket. Megkerestem Harryt és átmentünk a stúdióba.
-oké! Áljatok be...-állított be minket.
Jónéhány kép készült rólunk. Az egyik kedvencem mikor Hazz karbatett kézzel a távolba mered én meg hátulról átölelem és ugyan abba az irányba nézek.
Ákos elküldte a képeket. Még kb. 1 órát beszéltünk majd mentünk haza. A hotelbe beszélgettünk még egy kicsit, utánna pedig lefeküdtünk aludni.
Másnap reggel rendeltünk reggelit a szobánkba, majd ismertettem a tervet.
-ma megyünk az állatkertbe és a városligetbe.
-oké főnök asszony!
-de szenyó vagy!-vágom be a durcit.
-szeretlek!
-én is-bocsáltok meg neki.
-10 perc és indulunk-szólal meg anya
-oké
Visszamegyünk a gyönyörű bordó szobánkba és felveszek egy kényelmes póló és egy szagatott farmert. Mivel elég erősen süt a nap ezért felvettem a kontak lencsém és rá pedig az egyik napszemcsim.
-Virág! Gyere már!
-futok-megyek a hang irányába
Felvesszük a cipőnket és már megyünk is. Hívtunk egy taxit és mentünk is.
A nap jól telt. Az állatkertbe ,,örökbefogadtunk,, Harrynek egy csimpánzt, anyának egy lajhárt, nekem egy zsirit, Lounak pedig egy zebrát (Ez meglepetés lesz! Imádja a zebrákat.). A városligetbe sétálgattunk, csónakáztunk és ettünk. Harry ,,megismerte,, (vagyis inkàbb fölette) az egyik étterem magyar étel listáját. Én és anya csak egy-egy tányér rakott krumplit és szintén egy-egy pohár madártejet.
-ezt hogy csináltad?-csodálkozik anya Harry teljesítményén.
-én se tudom-röhögi el magát H
Megkértem a pincért hogy ne vigye ki a tányérokat had fényképezzem le Hazzát. Lefényképeztem. Nagyon cuki lett volna ha nem vág pofákat.
-elrontottad!- durcizok be
-nem is! Így jó!
-ha neked tetszik-adom meg magam
-képzeld el ha Niall is itt lenne...
-csődbe mennénk-gondolkodik el Harry
Erre nem tudok mit mondani csak egy hangos röhögéssel jutalmazom.
Este beszéltunk a többiekkel majd elaludtunk.

Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang