Még egy címlap!

309 15 0
                                    

És akkor belépett maga Rihanna. Louis se találkozott vele még ezért ő is izgult. Megszorítottuk egymás kezét és így mentünk oda hozzá. Napszemüveg fekete haj és száj egyszerű fekete textil ruha, ezüst combcsizma és zöld szőrös kabát.
-szia Louis vagyok
-szia én Virág nagy rajongód vagyunk!
-sziasztok! Köszönöm nagyon aranyosak vagytok! Te nem Harry Styles barátnője vagy?
-de az vagyok!-mondom mosolyogva.
-akkor ő hogy-hogy nincs itt?-kérdezi
-Louval nekünk te vagy az egyik közös pontunk és ez egy ilyen Lou és Virág program.
-aha értem. Csak olyanok vagytok mint egy pár-mondja tök kedvesen. Nagyon kedvesnek tűnik. Mostanába sokan mondják ránk hogy olyanok vagyunk mint egy pár pedig mi csak nagyon jó barátok vagyunk.-sajnos nekem mennem kell. Jó volt beszélgetni veletek. Sziasztok.
-szia-mondjuk és elindulunk a székek felé.
-várjatok-szól utánnunk mi pedig 180 fokos fordulatot veszünk.-itt a számom!-írja le egy zsepire a számát.-egy jó bulira mindig vevő vagyok!-kacsint és elmegy.
Mi egymásra nézünk és hirtelen feleszmélünk.
-úr isten!-mondja Loui
-köszönöm ezt az élményt!-súgom oda neki és érzem hogy elmosolyodik.-menjünk táncolni!-húzom a táncparketre.
Majdnem másfél órán keresztül táncoltunk. Nagyon jó volt. Sokat bohóckodtunk pl.: Ed Sheeran Thinking Out Loudjára tangóztunk (egyikünk se tud tangózni). Sok fotót csináltunk és egyet-egyet posztoltunk is.
Elővettem a telefonom és megnéztem mennyi az idő.
-basszus! Hajnali 2 van. És Harry már vagy húszszor hívott.
-akkor menjünk!-javasolja Louis én pedig csak biccentettem.
Kimentünk az épületből beszáltunk Louis autójába és indultunk is haza. Útkőzbe rávettem hogy aludjon nállunk a vendég szobába.
Beléptünk a házba és érdekes látvány fogadott minket. Harry ott ült a kanapén egy boros pohárral a kezébe, mindenhol üres üvegek. Ebből baj lesz.
-azt hittem csak barátok vagytok. Azt hittem barátok vagyunk Louis.- Éreztem a hangját hogy már rég elázott (és nem az esőtől).
-Harry mire gondolsz? Mi csak barátok vagyunk!
-hát a tv nem ezt mutatja.-mondja és bekapcsolja a tv-t és a ,,szeretett'' pletyka műsorunkra kapcsolt. Louissal egymásra néztünk és ő próbált bíztatóan nézni de ebbe az esetbe nem egyszerű. A csaj épp most kezdte a mondókáját.
-friss híreink következnek!-kezdi-este lencsevégrekapták Louis Tomlinsont és Harry Styles barátnőjét, Kiss Virágot a mai Rihanna koncerten ahogyn láthatólag nagyon jól érzik magukat-mondja és mutat néhány félreérthető képet pl.: mikor ölelkezünk vagy kézenfogva megyünk- és készült róluk két felvétel amin eléggé izzik köztük a levegő. Nézzétek meg ezt a videót- indul el a videó a nő pedig alatta kommentálja a dolgokat.- Lou pofákat vág mire Virág elmosolyodik ököllel beleboxol a vállába majd mosolyogva megölelik egymást. A másik felvételen Virág valamit Louis fülébe súg ő pedig elmosolyodik. Huhh. Valami van a levegőbe. Ti mit gondoltok? Ez egy új kapcsolat?- fejezi be a nő. Harry egyből kikapcsolja a tévét, föláll és elindul felénk. Annyira be van rúgva hogy 3 méter alatt kétszer is majdnem elesett. Mikor odaért hozzánk rámnézett elmosolyodott majd nekirohant Louisnak de Lou csak meglökte és akkorát esett mint soha.
-ez annyira részeg hogy holnap semmire nem fog emlékezni.-mondja Lou-fel viszem.-jelenti ki.
-oké én addig veszek elő neki ruhát.-rohanok a gardróbba. Kiveszek neki egy boxert. Lerohanok megetetem a kutyákat. Felmegyek Louis már lefektette Harryt. Bemegyek levetkőztetem és ráadom a tiszta alsóját. Lou rendes volt! Nem szólt egy szót se. Harry teljesen kifeküdt. Elfoglalta az egész ágyat így ott nem aludhattam.
-nem aludsz velem a vendég szobába?-ajánlja fel
-oké
Felkapom a pizsamám (egy combközépig érő XXL-es póló) és átmegyek a vendégszobába. Elállt a lélegzetem. Loui póló nélkül egy szál alsógatyába. Hűha! Teljesen más mint Harry. Harrynek tökéletes kocka hasa van míg Louisnak van egy mini pocakja ami nagyon jól áll neki. És a tetoválásai! Arról inkább nem beszélek...
-mi van mit nézel?-mosolyodik pimaszul el. Basszus észrevette.
-nem... vagyis... igen... vagyis... más mint Harryé.
-ööö ez rossz? Edzenem kéne?
-nem tök jól áll. Cuki.
-tudom hogy imádsz-ül le az ágyra.
-az tuti-hajolok fölé és látom hogy zavarba jön. Ilyen se volt még.
Lerakom a takarót a földre és már le akarok feküdni mikor Lou közbeszól.
-mit csinálsz? Csak nem gondolod hogy ott lent alszol?
-akkor hol aludjak?-kérdezem mire maga mellet megpaskolja az ágyat. Befekszek mellé és betakarózok.
-jó éjt!
-jó éjt!

Reggel korán kelek. Nem vagyok álmos. Hirtelen észreveszem hogy a párnám mozog. Louis mellkasán fekszek ő pedig átölel. Kihámozom magam a kezei közül és felülök. Rájöttem hogy gáz lenne ha Harry itt találna meg, ezért hagyok egy üzit Louinak hogy visszamegyek hogy ne legyen baj és hogy ez is legyen a mi titkunk. Átmegyek a szobánkba és megágyazok a földön. Elalszom. Arra kelek hogy valaki szólítgat. Kinyitom a szeemem és Harry mosolygó arcával találom szembe magam.
-szia szivem. Figyelj tegnap nagyon hülye voltam. Az ital beszélt belőlem. Tudom hogy csak barátok vagytok.
-az voltál. Nem haragszok csak nem értem miért nem bízol bennem.- fakadok ki.
-tudod annyira szeretlek és nem szeretnélek elveszíteni hogy néha féltékeny vagyok és próbálom elfolytani de nem mindig megy.-ül le mellém a földre.
-semmi baj. Nehogy azt hidd hogy én nem vagyok féltékeny.-ölelem át és beszippantom az illatát. Imádom őt.- szeretlek!-csókolom meg.
-neked nem kell senkire féltékenynek lenned. Amúgy tegnap nem ez a gatya volt rajtam-néz rám értetlenül mire én elvörösödök. Néha még most is vörös leszek tőle.
-bocsi hogy zavarok de csináltam reggelit- Lou mindig kihúz a bajból!
-megyünk-szól Hazz. Föláll és segít nekem is.
Lebattyogunk eszünk és utánna Louival és Harryvel elmegyünk a legközelebbi kisboltba kajáért. A boltba minden ujság címlapján mi voltunk. Még egy címlap! Hú de jó!- remélem érzitek a szarkazmust-. Hazamentünk és én készültem a nyelv vizsgámra ami 2 hét múlva lesz. Miután tanultam foglalkoztam egy kicsit a karieremmel (ami nincs) is. Megnéztem mire számíthatok, mik lesznek a nyári trendek. Az elmúlt időbe munkát keresek mert nem érzem jól magam hogy Harry pénzén élek. Anya pénzén élni se szerettem. Csak nem tudom hol kezdjem. Keresgéltem hogy hogy tudnám beindítani a karierrem és találtam egy iskolát ahol hogy ha kijárod akkor kapsz egy papírt hogy te értesz a szakmához és akkor nagyobb a lehetőség hogy fölvesznek valahova, sőt a végén kell egy írásbeli bemutató és valamilyen divattal kapcsolatos feladatot ,,kihívást,, is amit be kell mutatnod és ott sok divat cég szokott válogatni. A díj se vészes 68 font/hónap (kb 30000 forint). És maga a kurzus 2 hónapos. Harryék fönt xbox-oztak (mint a 10 évesek kb. úgy játszottak). Felszaladtam hozzájuk és megbeszéltem Harryvel. Azt mondta hogy ő természetesen támogat.
-figyuzzatok. Egész nap punnyadtunk menjünk már el futni!-kérlelem őket.
-oké-mondják.
Harry adott ruhát Lounak, közbe én átöltöztem és már indultunk is. Louison látszott hogy szokott futni simán bírta azt a sebességet amit diktáltam. Harry már más tészta. Ő inkább edzőtermes fajta ezért ő csak fél óráig bírta. Mi még futottunk kb. ugyan annyit majd hazamentünk. Louis hazament mi meg egész este tvztünk.

Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora