/1 hét múlva/
Megint egy hét telt el. Az életem egyre jobban alakul. Érdekes, de Harryvel egész jól alakul a barátságunk. Egyltalán nem kellemetlen, se furcsa. A többiek is csodálkoznak hogy milyen jóba vagyunk. Hazza egész jól fogadta azt hogy róla írtam a dalokat, sőt még segített is. A kutyákkal és Louissal lakok. Harryvel átmentem a szüleihez mert Hazz azt mondta hogy én már a családja tagja vagyok. Én vagyok a hugicája. Szinte az összes dalom gazdára talált. A munkámat is nagyon szeretem. A fiúk is rengeteget dolgoznak. Előző héten 3-szor is voltunk bulizni (én, Gré., Lou, Hazz, Liam, Niall).Ma nagyon különleges nap lesz! Mert Christina Aguilera ,,fogadta örökbe,, az egyik dalom (say something) amit Chritina a Great Big Worlddel ad elő ma egy showba, angliába és engem is meghívtak hogy mutassam be a dalt, mint az írója és feltesznek néhány kérdést az elmúlt két hétről. Eléggé izgulok mert ez lesz az első alkalom hogy a dalomat bemutatják. Délután 3-ra megyek ezért reggel elmentem a kutyákkal futni és főzni is főztem. 11-kor készülődni kezdtem. Felvettem egy hosszú, feliratos polót, egy fekete leggingset és egy Vans cipőt. A hajamat konytba fogtam és kihúztam az első tincseimet. Épp indultam volna mikor Tommo állít meg.
-légy ügyes és vigyázz magadra!
-köszi. Este megvársz? Nem jövök túl későn.
-persze. Figyelj-megy el egy percre. Mikor visszajön egy mp3-at nyom a kezembe- válogattam rá neked dalokat.
-ohh köszi. Szia-mosolyodok el
-szia-int és becsukja mögöttem az ajtót. Rendes tőle hogy az útra válogatott zenét nekem. Beszálltam a taxiba és indultunk is. Az odafelé úton csak bambultam. Elmentünk egy autó mellett amiből üvöltött Jason Derulo egyik dala. Én csak elmosolyodok és próbálom folytatni a bambulást, de nem sikerült. Ment tovább a fejembe a dal. Közbe eszembe jutott Lou amikor próbált felvidítani amikor szarulvoltam, amikor a haját állítgattam, amikor véletlen a szemébe fújtam a hajlakkot, amikor megnyalja a száját, amikor tiszta szívből mosolyog, amikor cuki, amikor vicces, amikor ovis, amikor nem lehet róla egy normális képet csinálni, amikor zavarba jött, amikor a díjátadón voltunk, amikor elvitt focizni, amikor a turnén lelocsolt viccből egy őrt, amikor próbál menő lenni, amikor még nem ismertem, amikor zenét halgatunk, amikor buliztunk, amikor próbál komoly lenni de nem tudja abba hagyni a röhögést, amikor lefénymásolta a seggét, amikor a gyerekekről beszélgettünk amikor ő lengyelbe volt és skypeoltunk, amikor úgy csinál mintha nem ő csinálta volna, amikor ,,csillogtatja,, tánctudását és amikor elaludtunk a kanapén.
Mikor a fejembe véget ért a képek és a dal elmosolyodtam és megráztam a fejem.
-itt vagyunk!-áll meg a taxis kizökkentve a gondolataimból.
-köszönöm viszlát-fizetek és köszönök el.
-viszlát!-10 másodperc és kezdünk-szól egy stábtag. Már egy ideje beszélgettem a műsorvezetővel és Christináékkal.-és felvétel-ordít egy hang és az eddig fel nem kapcsolt fényeket is felkapcsolják.
-üdvözlök mindenkit ma Virág van itt velünk és elárulja hogy mi történt vele az elmúlt két hétbe. Szia Virág!-mosolyog a műsorvezető a kamerába majd rám.
-szia.-mosolygok vissza
-Harryvel már egyszer beszéltem a történtekről. Igaz amit mondott?
-igaz.
-és azóta sikerült beszélnetek?
-persze. Megbeszéltünk mindent. Megbeszéltük hogy barátok maradunk. Azóta töbször is találkoztunk.
-ez nagyon jó a legtöbb ilyen eset elég csúnyán végződik. Kevés ilyet hallottam hogy valaki megcsalt valakit és utána barátok maradnak. Nehéz?
-furcsa de nem.
-megbántad hogy találkoztatok?
-nem. Ez volt életem legyszebb 4 hónapja. Nagyon sokat köszönhetek neki. Megtaláltam magamat.
-és mitörtént miután kiderült hogy Harry megcsalt?
-miután megtudtam nagyon rosszul voltam. Addig sírtam amíg el nem fogytak a könnyeim. Mindenki próbált vígasztalni de nem nagyon ment. Utánna egy kicsit jobban lettem, elkezdtem dalszövegeket írni és elvonni a figyelmemet. Ha nem lennének a barátaim akkor lehet hogy most is otthon sírnék.
-szerintem mostmár elárulhatjuk hogy mi volt a másik oka hogy ide jöttél.
-igen. Azért is jöttem ide mert az egyik dalomat amit írtam az egyik barátnőmnek ,,oda adtam,, mert úgy gondoltam hogy ezt a dalt meg szeretném mutatni a világnak. Szóva következzen Christina és a Great Big Worldtől a Say Something! -mosolyogva konferálom fel a dalomat. Lekapcsolódik minden fény és elfordul a kamera a színpad irányába. Elkezdődik a dal és minden fény a színpadra vetődik.
ESTÁS LEYENDO
Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)
FanficÉn csak egy lány vagyok aki megtudja milyen érzés élni, szeretni, szerelmesnek lenni (vagy mégse?). Persze ez nem megy zökkenő mentesen.