Titok

231 13 0
                                    

Reggel mosolyogva kelek. El sem hiszem hogy mi történt velem. Ez volt életem legjobb északája. Egyáltalán nem bántam meg. Érzem Louis forró testét. Lou nekem simulva fekszik. Érzem hogy valaki cirógatja a combom.
-nagyon aranyos a fenekeden ez az anyajegy.-simogatja meg az anyajegyem.
-köszi-fordulok meg és nézek bele a gyönyörű kék szemébe.
-a tegnapra nincsenek szavak! Életem legjobb estéje.
-nekem is.-vörösödök el.
-basszus-kap a fejéhez Louis-ma lesz a meglepetés bulid.
-milyen buli?
-semmi extra csak elmegyünk kávézni és gratulàlunk az első dalodhoz.
-igen és ezzel mi a baj?-értetlenkedek
-nézd meg magad a tükörbe.
Kikászálódok az ágyból, gyorsan magamra kapom Lou pólóját és belenézek a tükörbe. A nyakam jobb oldalán egy hatalmas lila folt terpeszkedik. Ránézek Louisra akin egy ugyan olyan folt van.
-most mi lesz? Nem mondhatjuk de ha meg kiderül Harry megöl minket!-akadok teljesen ki
-nyugi van! Nem lesz semmi baj! Majd kitalálunk valamit! Eggyütt!-mondja Louis és hátulról átölel.
-köszönöm-fordulok meg.
-mit?-ráncolja össze a szemöldökét.
-hogy meggyujtottad a tüzet a szemembe-mosolyodok el
Erre Louis nem mond semmit csak ad egy hosszú csókot.
Még vagy 10 percig csókolóztunk majd elkezdtünk készülődni. Louis egyszál alsóba ment el elöttem mikor bevágom a műdurcát.
-ez nem ér!
-mi a baj-fordul meg Lou
-nem ér hogy egy fiúnak jobb segge van mint nekem!
-jó a seggem?-lép oda hozzám huncut mosollyal a száján.
-legjobb-súgom a fülébe és rácsapok a fenekére-öltözz!
-nagyon gonosz vagy!!! Ezt még megbántod-mondja mire kinyújtom rà a nyelvem.

Felöltöztünk majd próbáltam le sminkelni a szívás nyomokat de lehetetlen volt. Kitaláltuk hogy Lou felvesz egy sálat én meg befonom úgy a hajam hogy takarja. Elég furcsa lett mert Louis mostanába (főleg nyáron) nem hord sálat, én pedig nem szoktam befonni a hajam. Mivel sütött a nap és egész jó idő volt ezért Lou háromnegyedes, én pedig rövid gatyába mentem. Eggyütt mentünk mivel furi lenne hogy külön megyünk. Louis kocsijával mentünk, így meg tudtuk beszélni hogy ez az egész titok lesz egy ideig. Leparkoltunk, majd pár perc múlva kiszurtuk a többieket ahogy egy kávézó teraszán ülnek. Integettünk majd leültünk a 7 személyes asztalhoz. Mellettem az egyik oldalt egy üres szék volt a másik oldalt Gréta ült, melette Liam, melette Harry, Niall és Louis. Olyan nagy az asztal hogy kényelmesen rálátok mindenkire. Két percre rá eszembe jut a tegnap este ami miatt elpirulok és próbálok észrevétlen maradni. Rendeltünk és folytattuk a beszélgetést. Néha egymásra néztünk Louissal és eszünkbe jutott a tegnap este és mind ketten elpirultunk. Felnéztem a többiekre akik nem sejtettek semmit. Kivéve Liamet. Ő egyből rájött mi volt tegnap. Láttam rajta hogy ő már rég sejtette hogy ez lesz, és azt is láttam rajta hogy örül. Harry egyszer megjegyezte hogy szexi Lou sálja de nem jött rá miért van rajta.
Már azt hittem megússzuk mikor
Niall rámnéz, össze ráncolja a homlokát és megszólal.
-Virág van valami kosz a nyakadon.-mondja Niall. Basszus! Basszus! Basszussss!!! Le fogunk bukni az már tuti.
Liam próbál úgy nézni Niallre hogy rájöjjön hogy duguljon el de Niall nem veszi a lapot.
-hol?-kérdezem úgy mintha fogalmam se lenne.
-ott! A nyakad kö...-kezdi el a mondatát de neki is leesik. Harry is rákoncentrál a nyakamra majd megszólal.
-Virág vedd el a hajad!-mondja ellentmondást nem tűrően.
Én csak engedelmeskedek és elveszem a hajam. Harry kínosan felnevet, Gréta lehajtja a fejét, Niall eltátog egy bocsit, Liam gondolkozik hogy hogy tudjuk még esetleg megmenteni a menthetetlent, Louis pedig mozdulni se mer. Niall és Gré. is rájön miért van Loun sál és várják a végitéletet.
-szerintem menjünk. Én hulla fáradt vagyok.-mondja Liam és csinál egy műásítast.
-szerintem is-szólal meg Louis. Ez hiba volt mivel Louis hangjára Harrynek eszébe jut a sál. Hirtelen felnéz Loura és elordítja magát.
-VED LE AZT A RETKES KIB@SZOTT SÁLAT!!!-dühöng.
Louis lassan leveszi ezzel felfedve a lila foltot. Harry idegesen feláll, bevágja a széket és elviharzik. Lou visszaveszi a sálat. Mind az öten némán magunk elé bámulunk. 10 perc után Gréta felszólal.
-mióta vagytok együtt?-néz ránk.
-tegnap este-jelentem ki
-csak?
-hogy hogy csak?- nézünk körbe Louval. Mindenki úgy néz ránk mint a hülyékre.
-tudjátok mi már egy jó ideje tudjuk hogy össze fogtok jönni, sőt ezt Harry mindig is tudta hogy van köztetek valami megmagyarázhatatlan csak nem akarta bevallani magának.-mondja Niall úgy mintha ez olyan normális lenne.
-ahoz hogy ti mással is boldogok legyetek... á az lehetetlen hogy ti külön is boldogak legyetek.-jelenti ki Liam
-én a majdnem csókotok óta biztos vagyok benne.-mondja Gré.
-milyen majdnem csók?-néz Liam rám és Grétára.
-amikor összevesztem Harryvel ittam egy pohár bort, egy kicsit becsíptem és majdnem megcsókóltam.
-csak úgy mondom hogy egy bortól nem lehet becsípni. Még akkor se ha elöszőr iszol. Az nem a bor miatt volt.-okoskodik Niall.
-ez most komoly? Ti nem tudtok semminek se örülni? Csak azt mondjátok hogy hogy tudtátok. Inkább kitalálnánk valamit a mostani helyzetre.-fakadok ki.
-ne értsd félre! Mi nagyon örülünk mert ti így boldogak vagytok.-mondja Niall
-ma beszélek vele. Az biztos hogy el fogja fogadni. Az tuti nem lesz hogy most ezért vége mindennek.-mondja Liam.
-figyeljetek! Nincs kedvetek átjönni hozzám?-vált témát Niall
-oké, mehetünk.-mondja Gré.
-szép az idő ezért a kertbe tudunk grillezni meg medencézni.
-mehetünk-mondja Liam
-Lou-Virág?
-mehetünk!-mosolyog Lou. A mosolya mögött azért látom az idegességet.
-oké csak haza kell ugranom fürdőruháért-mondom
-oks-mondja Niall-Harryt elhívjam?-komolyodik el
-szerintem igen. Nehogy azt higyje hogy most haragszunk rá.-mondja Gré.
-ja felhívom, próbálok vele beszélni és utána elhívom.-mondja Payno
-oké-mondjuk kórusba
Liam tárcsázza Harryt és ki is csörög.
-szia Harry én vagyok. Szeretnék veled beszélni-köszön Liam. Nem hallottuk mit válaszolt.
-igen itt vannak mellettem... Oké akkor várj egy percet.-mondja, feláll és elsétál hallótávolságon kívülre.
-nem kiváncs ránk.-idegeskedik Louis én pedig egy székkel közelebb ülök hozzá és oda súgok neki.
-ha most nem lenne titok a kapcsolatunk akkor most megfognám a kezed és megcsókolnálak hogy megnyugodj.
-hidd el én is! Sőt! Hangosan ki se merem mondani mit csinálnék ha nem lenne itt senki-súg vissza mire felkuncogok
-nagyon cukik vagytok meg minden de 1 ez baromira feltünő, 2 vannak itt olyan emberek akiknek egy hónapja nincs ilyen tapasztalatuk.-rontja el a pillanatot Niall mire én felálok, odasétálok hozzá, legugolok a füléhez, veszek egy-két mély, forró levegőt és belesúgok a fülébe.
-elhitted mi?-súgom szakasztikusan és a félig megevett tejszínhabos sütijét az arcàba nyomkodom. Azt az arcot nem bírjàtok elképzelni amit vágott. Már kezdte elhinni hogy valami OLYAT csinálok vele. Louis és Grétából kitört a röhögés. Niall másodpercekig csak nézett maga elé majd próbálta belém kenni de már Gréta és Louis mellett voltam.
-Niall kéne neked egy csaj mert ez már szánalmas hogy bevetted-röhög Lou.
-Louis! Csak bele ülne az öledbe és úgy belennél izgulva hogy meg se tudnál mozdulni, szóval kuss.-vág vissza Niall amitől Grétának megint röhögő görcse lesz. Louis sértődötten rámnéz én meg megrántom a vállam.
-valjuk be igaz!-mondom
-mi baja van Grétának? Mindjárt megdöglik a röhögésbe.-lép Gréta mögé Liam
-szeretnéd mi?-néz föl Gré. Liamre. Ők már most olyanok mint egy rossz házaspár de imádják egymást.
-na mi volt?-térek a lényegre.
-nagyon mérges.-szépít
-pontosabban?-kérdezem
-azt mondta hogy te egy piszkos ribanc vagy, Louis pedig egy köcsög faszszopó akit el kéne ásni.-mondja ki kerek perec.-aztán meg mondtam neki hogy ő a köcsög fasz mert ő csalt meg téged és ha szeretitek egymást azt nem tudjátok megváltoztatni és ha ezért megutál titeket akkor ő àssa el magát. Aztán rájött hogy igazam van és azt mondja hogy megpróbálja elfogadni és hogy lehet hogy eljön.-fejezi be
-ezt jól elintézted-mondja Niall és közbe törli magárol a habot.
-amúgy mi történt?
-Niall beszólt Lounak és Virágnak mire ő odament, bele súgott a fülébe és arcon törölte Niallt a kajájával.-mondja Gréta
-miért erről maradok le?
-veled is megcsinálhatom.-ajálkozok föl
-engem nem tudnál elcsábítani-húzza ki magát
-fogadjunk?
-mibe?
-hogy a nap végére kicsikarok belőled egy nyögést!
-oké
-Liam vezteni fogsz! Nem jó ötlet!-figyemezteti Niall
-ja te gyenge vagy mint a fűszál-mondja Gré.
-kicsinál!-mondja Lou
-szeretem a kihívásokat!-rántja meg a vállát.
-oké! Ha nem bírod ki akkor holnap boxerbe kell menned vásárolni.-nyújtom a kezem
-állom! De ha kibírom egy hónapig nem szexelhetsz Louissal-fog velem kezet
-ne már! Ez nekem bünti!
-te csajod, te bajod!-rántja meg a vállát
-még nem vagyok az.
-MÉG!-nyomatékosít Lou.
-na jó menjünk! Mert soha nem eszünk-sürget Niall-akkor nállam tali-int és elválunk. Mi beszállunk a kocsiba és mehetünk is hazafelé.
-neked mióta tetszek?-fordulok Loui felé.
-hát első látásra tetszettél, de akkor még csak azt gondoltam hogy milyen jó csaj vagy. Aztán kezdtelek megkedvelni. A korházas eset után jöttem rá hogy ez több mint barátság és több mint hogy tetszel. Aztán Harryvel egyszer jóba, egyszer roszba voltatok. Ilyenkor nekem hangulat ingadozásaim voltak. Tudod rengetegszer kellett visszafognom magam hogy nehogy megcsókóljalak. Amikor Instán láttam azt a képet ahol a falatokra volt festve a kezdőbetűtök, olyan rosszul esett hogy elmentem bulizni és leittam magam a sárga földig. Ekkor történt az a dolog Brivel. Amikor megcsalt kötelességnek éreztem hogy megvédjelek. Este azon imadkoztam hogy reggel jobban legyél. Alig tudtam ellenálni a szemeidnek és a gyönyörű szádnak. Azt akartam hogy úgy nézz rám mint senkire és úgy csókolj mint senkit. Azt akartam hogy szeress és hogy érj hozzám. A dalokba kiadtam magamból mindent. Több dalt írtam rólad csak azok még nincsenek megzenésítve. Tudod olyan bénának éreztem magam mint még soha. Azt akartam hogy az enyém légy!
-mostmár a tiéd vagyok!-mosolyodok el
Megérkeztünk. Bementünk, megetettük a kutyákat, bepakoltunk, kicsókolóztuk magunkat és már mentünk is Niallhez.
Leparkoltunk és bementünk. Liamék még nem voltak itt. Átöltöztem fürdő ruhába és 3-an beszélgettünk.
-ugye tudod hogy ezt a fogadást meg kell nyerned! Egy hónapig nem birom ki.
-oké. Van valami ötletetek?
-Liam arra gerjed ha valaki táncol neki. Tudsz táncolni?-kérdezi Niall.
-7 évet jártam hip hopra szóval az alapokat tudom.
-oké. Neki a csípőrázás a gyengéje.-mondja Niall-tudod Gréta elött minden ,,élményét,, elmondta-magyarázza
-neked megy a csípő rázás!-mondja Lou és elkezdi a nyakamat csókólgatni. Niall megköszörüli a torkát jelezve hogy ez neki sok.
-ez jó. Akkor majd este adunk neki egy-két pohár sört és nyert ügyünk van-pacsizok le velük.
Pár percre rá megjönnek Liamék is. Néha-néha bepróbálkoztam nála (pl.: bepucsítottam a szeme elött, ,,véletlenül,, a férfiasságához értem vagy szemeztem vele) de esélytelen volt. Niall grillezett a fiúk pedig valamiről beszélgettek mikor nekem eszembe jutott hogy szivassuk meg a fiúkat. Bementünk, kerítettünk két nagy vödröt amit megtöltöttünk jéghideg vízzel, majd a hátuk mögé osontunk és ruhàstul lelocsoltuk őket. Louis annyira meglepődött hogy reakciónak felemelte a középső ujját.
-hé, hé, hé! Óvatosan az ujjaddal mert véletlen direkt el fogom veszíteni a fogadást.-fenyegetem mire lerakja az ujját de felkap és beledob a medencébe. Liam is így tesz Grétával majd a két fiú is beugrik. Niall is követi a példánkat. Hülye fiúk pólóstól ugrottak be. Odaúsztam Louishoz, levettem a pólóját és elkezdtünk csókolózni. Nagyon jó volt. Erre a pillangók is megébredtek. Kikászálódtunk, ettünk és hip hop este lett. Bent folytattuk a bulizást. A fiúk Liambe tukmálta két doboz sört. Egy kicsit (nagyon) el volt lazulva ezért gondoltam itt az alkalom. Berakattam Niallel egy alkalomhoz illő számot és odasétáltam Liamhez. Háttal fordultam neki és elkkezdtem rázni magam. Megfogta a derekam és a zene ütemére kezdett el mozgatni. Mikor vége lett a számnak felmentünk Niall szobájába ahol leült az ágy szélére, én ráültem és elkezdtem mozogni rajta (ez egy külső szemlélő számára fura lehet de a mi baráti körünkbe nem). 5 perc után elhagyja egy nyögés a száját mire felállok és levezetem a többiekhez.
-megvan! Nyertem.
-gratula-pacsizik velem mindenki. Gréta a pacsi után oda megy Liamhez és lever neki egyet.
-ezt azért mert könnyen adod magad-magyarázza Gré.
-hé hé hé! Nem én csaltalak meg.-mondja Liam. Ezt sose szokta emlegetni de most kijött belőle az ital hatására.
-te szemét! Mindjárt elmegyek és megteszem mégegyszer!-fenyegetőzik Gréta-sőt! Niallel csallak meg. Legalább nem kell elmennem.-köpi a szavakat. Ő se józan teljesen. Niall a nevére felkapja a fejét és értetlenül néz.
-ti már voltatok eggyütt? Kitekerem a nyakad Horan!-közeledik Liam Niallhez. Szegény Niall azt se tudja mi történt. Nem figyelt oda.
-te hülye vagy! Dehogy feküdtem le vele. Én téged szeretlek!
-én is téged!-öleli át
-ha mégegyszer ilyen könnyen adod magad kiheréllek!-ölel vissza Gréta. Az incidens után elmagyarázom Niallnek hogy mi történt.
Egy óra múlva Liam teljesen kifeküdt, Gréta pörgött, Niall zabált, mi meg táncoltunk (ha azt táncnak lehet nevezni hogy Lou fogja a derekam, én a nyaka körül összekulcsolom a kezem és egymás homlokának dölve lépegetünk ide-oda). Épp egymás szemét néztük mikor Loui elmosolyodik és megcsókol. Mikor elhajoltunk megölelem és így, csukott szemmel táncolunk tovább. Kinyitom a szemem és ott áll szembe velem Harry. Mosolyogva az ajtófélfának dőlve áll. Ahogy megláttam, gondolkodás nélkül elléptem. Louis megfordul és mellém áll.
-sziasztok-mosolyog Harry. Ebből a mosolyból nem tudtam megfejteni hogy mérges vagy boldog.
-mióta vagy itt?-nyögöm ki
-elég régóta ahoz hogy belássam hogy tényleg aranyosak vagytok és illetek egymáshoz.
-köszönjük-pirulok el.
-akkor nincs harag?-kérdezi Lou
-nem is volt-mosolyog Harry és átölel minket.
Egy órán keresztül beszélgettünk, majd jött a nehéz rész: Liamet és Grétát hazavinni. Mindketten ki voltak ütve, csak kicsit másképp. Liam azt se tudta hol van, csak feküdt és félig aludt, félig pedig fent volt, Gréta pedig ugrált, énekelt (ami inkább ordítás volt), és önmagával fogócskázott. Ez a tökéletes példa arra hogy mennyi féle dolgot tud velünk kiváltani belőlünk.
Liamat Harry és Lou vitte Grétát pedig én csalogatram be a kocsiba (Paynot konkrétan húzni kellett, Grétát pedig rángatni).
-nem akarok hazamenniiiiiii-hisztizik Gré. úgy mint egy öt éves.
-nyugi haza viszünk és ott ugrálhatsz kedvedre-kötöm be az övét.
Nagynehezen hazavittük mindkettőt. Utánna mi is hazamentünk és kidőltünk.

Egy Lány És A FIÚ (F.F, H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora