Maine va fi prima zi de liceu nou. Voi merge cu David la liceul de arte, dar nu l-am vazut desenand niciodata. El este in clasa a 12-a,iar eu in a 9-a,chiar daca aveam doar 14 ani. Sper sa imi fac si eu prieteni si sa nu fiu ciudata clasei.
E noapte si imi pregatesc ghiozdanul. Mi-am pus cateva caiete de matematica si romana si un penar.
Ranile inca nu mi-au trecut, dar era imposibil in trei zile.. Matusa mi-a vazut rana de pe fata si i-am spus ca am cazut, sperand sa ma creada.A doua zi,m-am trezit de dimineata, la 7. M-am imbracat in blugi negrii, o camasa albastra cu maneca scurta, m-am incaltat cu cizme negre cu detalii albastre si mi-am luat geaca albastra. Imi place sa ma potrivesc la fix, avand multe haine la mine.
Am pornit la 7:30 si am ajuns la 7:50. Era destul de aproape.
-Eu merg in clasa mea. Tu asteapt-o pe profesoara aici la intrare pentru ca va veni si te va lua. a spus David,iar eu am aprobat dand din cap.Cateva minute mai tarziu, o doamna blonda,intr-un costum rosu inchis,pe tocuri, vine inspre mine:
-Tu esti Bianca Melissa Kill? intreaba uitandu-se la fata mea cu marea ,,zgarietura".
-Da..
-Urmeaza-ma!
Am facut ce a spus. Mergeam, tocurile ei auzindu-se cu ecou.
-Acum te vei prezenta in fata colegilor. a spus deschizand usa.
-Salut! Eu ma numesc Bianca Melissa Kill, am 14 ani, sunt singura la parintii pe care nu ii am pentru ca sunt divortati si locuiesc la matusa mea. Sper ca ne vom intelege! am spus foarte emotionata,iar in timp ce vorbeam toti se holbau la zgarietura mea..
-Bine, acum aseaza-te langa Mark! si imi arata un baiat cu par saten, ochii negrii, imbracat intr-un hanorac gri si panaloni negrii. M-a salutat si i-am facut cu mana.
-Frumoasa zgarietura! imi spune zambind.
-Stiu, no? ne zambim unul altuia.
In pauza am incercat sa ii salut pe colegi,insa nu prea ma luau in seama. Mi-am scos jurnalul, pentru ca nu mi l-as lasa acasa si acum nu pot sa il las in ghiozdan. Am iesit pe hol sa ma plimb. Ma uitam prin jur fara sa fiu atenta pe unde merg si m-am impiedicat de o fata blonda cu par drept, machiata strident,cu inca trei fete langa ea. Am vazut-o in clasa cand am venit, dar si pe prietenele ei.
-Salut! Eu sunt Bian...
-Nu ma intereseaza! Ai grija pe unde mergi! m-a intrerupt ea.
-Eu asteptam niste semne de prietenie, dar nu, tu trebuie sa fii ingamfata clasei, am inteles! spun putin indiferenta.
-Albert! a strigat catre un baiat mai inalt ca mine, imbracat intr-un trening argintiu, prin care i se vedeau muschii.
-Da, scumpete!
-Fata asta s-a luat de mine! M-a insultat si a zis ca ma va astepta in fata scolii sa ma bata! a spus cu un glas inocent.
-Asa faci!? m-a intrebat rastindu-se la mine.
-Nu este adevarat! Minte! Am strigat si eu la el.
A venit inspre mine, m-a luat de camasa, m-a ridicat pana la cuier si am ramas agatata.
-Nu te-am prins de chiloti pentru ca esti fata si eu sunt gentelman, chiar daca pari obisnuita cu bataia. Acum cere-ti scuze in fata iubitei mele!
-Nu am de ce! am strigat si toate privirile de pe hol au fost atintite asupra noastra, chiar daca erau aproximativ 7 copii.
-Ai grija! Acum te iert,dar sa nu mai faci asta! a spus ,, calm".
A plecat si eu am ramas acolo.
-Ma ajutati?
Nimeni nu ma baga in seama, nu ca ar fi multa lume pe hol.. Am incercat sa cobor,dar nu puteam. Mai era jumatate de pauza. Il vad pe David. Venea inspre clasa mea. Il strig si incerc sa ii atrag atentia. Ma vede si alearga la mine.
-Ce ai patit!? Ce ai facut? spune ingrijorat.
-Nimic! Da-ma jos! Tar**a aia mincinoasa!
M-a luat in brate si a reusit sa ma dea jos.Imi indrept privirea catre Albert si fata aceea blonda. David isi da ochii peste cap si imi spune:
-Fata aia blonda este Alesia si restul fetelor nu m-a interesat, iar matahala aia e...
-Albert. l-am intrerupt.
-Restul nu te-au ajutat pentru ca ii chinuie si pe ei daca ajuta victimile.. Ai grija sa nu va mai ,,certati".
-Stiu. O sa se ia de mine..
-Nu. Am sa il bat! E mai mic ca mine cu 3 ani! Nu vreau sa il omor.. E in clasa cu tine, nu?
-Da.
-Cu cine stai in banca?
-Cu Mark.
-A, e bine. E foarte timid. Ia-l usor. Imi face cu ochiul si pleaca.
M-am indreptat spre clasa, cu jurnalul in maini si m-am asezat in banca. Mark era acolo deja.
-Imi pare rau pentru tine. spune el.
-De ce? intreb surprinsa.
-Ai cazut tinta lui Albert...In prima poza e Albert iar in a doua e Mark. <3
CITEȘTI
Demoni=Prieteni?
RandomImi place sa vad lucrurile diferit, asa ca am decis sa schimb putin rolurile. XD