Excursie

49 3 0
                                    

Eram in clasa, la scoala. Il vad pe Mark si ma duc la el si il trag de guler. Buzele noastre erau la cativa centimetri distanta. Respiram greu si cand nu ma asteptam s-a impins brusc avand cel mai frumos, unic, adevarat sarut. Si avand in vedere ca nu am avut primul sarut, a fost magic.

Bum! Ma trezesc cu David care se holba la mine razand.
-Ce ai! De ce razi ca un psihopat?
-Vorbeai si gesticulai in somn.. a spus putin rusinat.
Cred ca eram mai rosie ca un ardei iute. Dupa micul dejun am mers sa ma imbrac. Mi-am luat colanti negrii, o bluza neagra, larga, lunga cat sa-mi acopere popoul, cu mici desene pe ea, cizme lungi cu fermoare si o geaca subtire.
-Arati bine! mi-a spus David inainte sa plecam.

-Cu cine? Hai spune! Cine iti place? ma tachina David in drum spre liceu.
-Nu imi place! Nu vei afla. Nu iti mai face sperante ca nu esti tu. am zis razand.
-Da. Nu stii cate vise am! a zis sarcastic.
Pe drum l-am vazut pe Mark si l-am strigat. A venit la noi, a dat mana cu David si m-a salutat. Vorbeam, radeam... Era amuzant si chiar de treaba.

In scurt timp am ajuns la scoala. Aveam romana prima ora cu diriginta. Aceasta ne-a spus despre o excursie undeva la munte. Toti au fost entuziasmati si urma sa stam cate doi in camera, mai exact cu colegul. M-am bucurat,dar nu stiam de ce..

In pauza, Alesia a venit la mine: 
-Ce faci dulceata?
-Ce mai vrei?
-Nu mai fii rea cu mine. Vreau sa facem o intelegere: facem shimb de colegi de banca. Pentru excursie.. Stii?
-Sa stau eu cu una din prietenele tale si tu cu Mark? Esti asa o..
-O ce?! a strigat astfel incat Albert sa o poata auzi.
-Ai din nou probleme cu asta? a intrebat Albert scarbit.
-Pai..
S-a uitat la mine,asteptand raspunsul. 
-Nimic. a spus Alesia, iar matahala a plecat.
-Dar daca Mark nu e de acord?
Am mers impreuna la el. I-am explicat ca ar trebui sa stau cu una din prietenele ei si el cu ea. Ma uitam la el nelinistita,in timp ce Alesia ii zambea.
-Nu. Eu vreau sa stau cu singura persoana care, pana acum, vorbeste cu mine si a vrut sa ne cunoastem.
M-am inrosit instant.
-In cazul acesta..doamna diriginta! a strigat Alesia.
-Da. Spune repede!
-Putem face schimb de colegi? aratand spre banca noastra.
-Sigur. Imediat! Chiar acum incheiam lista. Atentie! Alesia si Bianca vor sta intr-o camera,iar Mark si Laura in alta. a spus diriginta plecand.
-Nu ma refeream la aceasta schimbare! Voi sta cu batuta asta! a strigat aratand spre mine.
Restul zilei am vorbit doar cu Mark si ne-am cunoscut mai bine, in timp ce restul vorbeau despre excursie, chiar daca stateam doar o noapte.
Se pare ca puteam lua un insotitor cu noi,iar acasa i-am propus lui David. Acesta amuzat a spus:
-Si eu merg cu clasa mea tot acolo. Cu cine vei sta?
-Cu Ta**a aia... Tu?
-Doamna a spus sa stam fata cu fata si baiat cu baiat, din ,,motive evidente" , deci cu un coleg. Dar despre cine ai visat?
-Iti spun daca imi spui si tu.
-Las-o balta.
Aha. Deci si lui ii place de cineva.. Il voi urmari si voi afla. Moa ha ha ha!
-De ce razi de parca ai vrea sa omori pe cineva? intreaba zambind.
-Las-o balta. i-am spun incercand sa-l imit.
Mi-am pregatit rucsacul. Mi-am pus pijamale cu pantaloni lungi si tricou, un trening, periuta de dinti si peria de par.
Mi-am pregatit si cu ce ma voi imbraca maine: blugi largi,albastri, un tricou larg,alb, un hanorac albastru si adidasi negrii cu detalii albastre.

Seara stateam la geam, ca de obicei, cu jurnalul pe genunchi. Am facut o intreaga schita cu Mark si cu mine, ca in vis.
Am avut grija ca David sa nu vada si nu va afla pana nu ii voi arata si eu. Am lucrat la ea pana la 11:45. Ca de obicei,trebuia sa fac liniste,fiindca matusa se culca la 10. Am vrut sa ies din camera si sa plec la bucatarie.
-Aaaaa! tip fara sa vreau pentru ca ma trezesc uda din cap pana-n picioare, din cauza galetii de apa care atarna pe usa.
-Nuuu! tip iar.
David a sarit iar peste mine,incercand sa ma opreasca din tipat. Era amuzant. Asa am ajuns pe hol, uzi, unul peste altul. Devenise un obicei placut. Ne-am ridicat si, in liniste, eu am mers la baie sa ma usuc, cu jurnalul.
Pe la 12:20 am mers la culcare, razand ca o psihopata.

Demoni=Prieteni?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum