Ideea mea da roade

39 2 5
                                    


Ma uitam in ochii lui, vazandu-mi imaginea in ei. Ma apropii de buzele lui si ii le ling incet. Nici un sarut, doar saliva. Ma musca de gat, incet, incat sa imi lase semn si ma trage de bretelele de la sutien, cu gura, incercand sa-mi spuna ca vrea sa ma dezbrac. Dau acolo niste gemete care sa nu para a fi false, chiar daca erau. Ma pun deasupra lui, jucandu-ma cu patratelele asa de dragute. Ii desfac cureaua pantalonilor, ramanand cu ea in mana, iar el imi da bluza jos, ramanand in sutien. Se holba razand la sutienul meu cu omuleti-de-zapada. S-a apropiat de mine, incet, vrand petru a treia oara sa ma sarute. Ii pun degetul aratator peste gura.
-Nu acum. Mai ai de asteptat.
-Cedezi greu, ai?
Dau incet din cap, apropiindu-ma de pieptul lui si ii las urme de ruj. Imi dau seama ca ii place. Se lasa usor..
Am luat cureaua si cu toata puterea mea i-am pus-o de gat si i-am soptit, muscandu-l de ureche:
-Mai vrei? l-am intrebat cu toata ironia in sange.
-Poate. spune facandu-mi cu ochiul.
-Nu te mai juca cu mintea mea!
-Pisi, nu te mai ambala ca strici atmosfera. Uite, ai adus cureaua...
Nu mai puteam de nervi. Ii dau drumul si ma duc in bucatarie. Caut un cutit si gasesc o lama. E buna. Mi-am pus-o in buzunar si am luat un pahar cu apa.
-Scuze. Ma incinsesem..
M-am dus la el, turnandu-i incet apa pe piept. Voiam sa-i dau pantalonii jos, insa imi voia sutienul..
-Nu, nu, nu. Eu prima!
-Bine pisi. Cum vrei tu. Dar nu te las sa pleci pana nu facem magie.
I-am dat pantalonii jos pana la genunchi. Avea chiloti cu oameni-de-zapada! Ce dragut! Inceteaza! Esti nebuna daca te gandesti la ,, dragut" in situatii ca acestea!
Ma apropii de chiloti si ii dau jos...il imping pe canapea si venind spre el, se vede ca ii place scotand sunete interesante. Ma apropii de chiloti si apuc cu mana ceea ce urma sa TAI.
Am facut-o. Am taiat-o. Vad sange peste tot si aud strigate de disperare. Nu voiam sa-l vad chiar asa.. Am mers la el si i-am infipt lama in inima. In acel moment pielea i s-a crapat si a explodat, aruncandu-ma de perete, astfel dand cu fruntea de ceva de fier..

M-am trezit cu dureri insuportabile de cap. Sunt in acel apartament, inca plina de sange si carne.
-Scarbos! Nu stiam ca asta se intampla cu baietii cant patesc asta...
Ma uit pe geam si vad ca este dimineata. Ceasul arata ora 8.
-Oh,nu! Sigur matusa isi face griji.
M-am curatat de sange si m-am imbracat cu ce aveam. Capul si ochiii ma dureau ingrozitor. Am iesit din apartament, dar m-am intalnit cu o fata satena, cu ochiii putin rosiatici, imbracata intr-o geaca lunga si blugi grosi.
-Buna! Tu trebuie sa fi sora lui Jony. Ma bucur sa te cunosc, Bianca.
-Salut! Jony ti-a spus ca sunt sora lui?
-Da.. spune nesigura
Oftez si ies cu ea din bloc.
-Tu cine esti? Si unde mergi?
-Ma cheama Ramona si sunt iubita lui. Merg la cumparaturi.
-Bine. Uite, Ramona. Ma ajuti sa ajung acasa si vorbim pe drum despre cum eu nu sunt sora lui.
Era foarte derutata. I-am spus adresa, insa nu stia. I-am spus adresa Laurei si stia sa ajunga pe o strada din apropiere.
-Dar cine esti in realitate?
-Pai doar o fata pe care a vrut sa o violeze..
Era socata si speriata. Dar am continuat drumul. Am ajuns destul de repede, dar pe drum ne-am povestit una alteia cum ne-am intalnit cu el.
-Ramona, sa ai grija de tine! Iti multumesc foarte mult.
-Eu iti multumesc. Pa!
-Pa!
Ce baiat... Nu imi vine sa cred cat de... Nu injura! Fii cuminte!
Vedeam in ceata, dar cred ca i-am nimerit casa Laurei. Am batut la usa si aveam norocul ca parintii ei erau la munca.
-Ce ai patit? E foarte devreme.
-Da. Stiu..
Am luat-o in brate, izbucnind in plans. Am intrat in casa si i-am povestit totul. Pana si partea cu explozia si cum probabil de aceea vedeam in ceata din ce in ce mai rau.
Dupa ce am mancat, am mers impreuna la mine acasa, unde David ma cauta..
-Unde ai fost? spune ingrijorat.
-Sa tai... Lasa.
-Matusa a fost foarte ingrijorata.
-Am dormit la Laura..
M-am uitat la ea si a dat din cap in semn ca ,,da", insa David nu a crezut, normal. M-am dus la el si l-am luat in brate, incepant sa plang.
-Imi povestesti in casa. Acum hai sa ii spunem mamei, adica matusii tale ,, ca ai ramas la o prietena".
Voiam sa intram in casa toti trei, dar cineva ne astepta in pragul usii..


Demoni=Prieteni?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum