Iako to zapravo ni najmanje nije željela, Arna je morala priznati da je njen otac u podzemlju,ali i dalje nije bila sigurna tko je. Nije nikada vjerovala da takvi bogovi postoje,ali se uvijek zato potajno nadala.
***
"Otvaraj ti kučko!"udaranje po vratima svakog trena bilo je sve snažnije, a bijes je sve više rastao u Adamu preuzimajući njegov um i svu kontrolu nad njegovim tijelu. Osim žile na čelu, bile su vidljive i one na vratu i na rukama.Izgledale su kao da će svakog trena puknuti i preliti cijela vrata tamnom krvlju.
Monica brzo baci čin da bude sigurna da Adam ne može ući.Šta će mu otvorena vrata kada ništa ne može?Nije u mogućnosti čak ni predmet baciti na nju.Ipak,ne žele riskirati i ne otvaraju vrata.Martin predloži čin koji bi zaustavio sve koji pokušaju ući u sobi jer Adama možda pokraj sebe ima prijatelja,odnosno čovjeka kojim upravlja,a da taj jadan čovjek nije ni svjestan toga.
"Ubiti ću te!Kunem ti se!"
Arna ipak riskira i otvara vrata željeći vidjeli tu zvijer koja se krije iza njih.Jednim pokretom ruke otvara vrata i stoji na sigurnoj udaljenosti.Adam zakorača, ali nevidljiva opna ga potjera unatrag.
"Pametna mala kučka."nasmije se.
Osim što njegove oči promjene boju,tanke crne žile pojave se ispod njih i ubrzo se prošire cijelim lice.Na golim prstima pojavi se krv,ali nitko ne vidi ranu ili nešto takvo.
Adam pada na koljena,a iza njega stoji mladić i drži krvavi kolac u ruci.
Njih troje se poprilično iznenade kada mladić se pretvori u maglu i samo nestane.
"Pomogao nam je,ali ne previše.Imamo vremena pobjeći negdje gdje nas neće tako brzo pronaći i ograditi se činima."Monica kaže,a u tom trenu Arna već skoro pa i napuni ruksak potrebnim stvarima.
Njena majka sve promatra sa strane u nevjerici.I dalje ne vjeruje da je rodila nešto što nije ljudsko,ali baš to joj je jednom spasilo život,a onda i posljednjih 24 sata nekoliko puta.
Ne kaže ništa i samo ih prati. Ne pita ih ništa i od šoka ne odgovara na pitanja. Monica im objasni da je to normalno nakon takvih događaja i da će popustiti kada se ponovno osjeti sigurnom.
Jedino što su shvatili je da je Adam zapravo neka vrsta vampira ili se tek pretvara u njega.Rana će mu brzo zarasti,a onda će ih neumorno tražiti i željeti će ih ubiti više nego ikada prije.
Sakrivši se u šumu,sigurni su od napada vampira,ali ako postoje oni tada postoje i njihovi glavni protivnici,a to su vukodlaci za koje ne znaju kako će reagirati na njih i hoće li im pružiti dobrodošlicu ili će ih pokušati rastrgati na komade.
Koliba izgleda kao idelano riješenje za sve to,a nakon što je pronađu Monica se brzo baci na posao pokušavajući zaštiti kolibu od nenajavljenih gostiju.Arna i njena majke otišle su u sobu na tavan i tamo legne na krevet. Svaka se okrenila na svoju stranu ne govoreći ništa i samo sklopivši oči lagano čekajući da dođe san.
Martin je dobio zadatak od Monice da malo istraži gdje se nalaze,ali da bude vrlo oprezan. Učinio je to,ali je navukao dva vuka na sebe.Pratili su ga, a da to nije ni primjetio. U današnje vrijeme sve se promijenilo i vukovi mogu više nego što su ikada bili.Pokušava ući u kuću,ali Monica je dovršila čini i morao ju je pitati smije li ući.Dok je ona došla i vidjela da je on to,vukovi su već doslovno bili za njegovim vratom.U zadnji tren padne na hladan parket kolice i pogleda dvije zvijeri koje se pretvaraju u ljude.
"Oprosti, nismo željeli biti tako nepristojni. "nasmije se djevojka.
Shvatila je da će imati mnogo posla,ali jedino što moraju dogovoriti su pravila ponašanja i zaštita kada su na njihovom teritoriju.
"Dean,a ovo je moja sestra Lucida."želi im pružiti ruku, ali shvati da im barijera to ne dopušta.
"Kako ste nas pronašli?"Monica prekriži ruke na prsima i mrko ih pogleda.
"Pratili smo njega.Možemo li normalno razgovarati? Nismo došli ubiti vas.Samo želimo kompromis. "
Monica stane,ali duboko udahne i pokaže im rukom da mogu ući.
"Pokušate li nešto ubiti ću vas u sekundi. "zareži na njih,ali ne doslovno.
Sjednu u kuhinji za stol.Monica i Martin na jednoj strani,a Dean i Lucida na drugoj.
"Što vas dovodi ovdje?Osjeća jaku čaroliju u zraku i nisi jedina koja zna nešto više o magiji."
"Potrebno nam je utočište. Adam će ubiti Arnu ako je pronađe, a nismo sigurni što je on točno."
"Adam?To mu je novo ime?Nitko ne zna za njegovo pravo ime,ali znamo da lako mijenja domaćina i da je često u drugom tijelu.Slobodno ostanete ovdje.Imamo zajedničkog neprijatelja. "nasmije se Dean.
Monica na tren razmišlja na koji način bi mogli ubiti Adama.Arna joj pročita misli u snu i brzo se probudi te dođe do kuhinje.Ne predstavi se već samo počne pričati.
"Ako je vampir možemo ga ubiti glogovim kolcem kojem je vrh uronjen u srebro.Mislite da je možda vukodlak?Postoji sigurno neka kletva u kojoj ćemo ga zauvijek zarobiti u tijelu životinje,a onda umrijeti. "okrenu se prema njoj i zbunjeno je pogledaju.Lucida i Dean kleknu ispred nje.
"Ispričavamo se na iznenadnom posjetu."
"Zašto ste to učinili?Pobogu,ustanite. "
Sve joj se još pomalo čini kao san.Ustanu i čekaju njenu sljedeću rekacija koje nema.
"Ne znate tko ste?Kako ne osjetite ništa?"
"Oprostite, ali stvarno ne razumijem o čemu pričate."sjedne na stolac pokraj Martina i pokaže i njima da sjednu.
"Znamo tko ti je otac,ali vučeš i neke korake od Freye."kaže djevojka "Lucida,a ovo je moj brat Dean."rukuju se dok ih Arna i dalje zbunjeno gleda.
"Ne znam i dalje o čemu pričate. Mislim znam da mi je otac netko iz podzemlje,ali ne znam tko i znam za Freyu,ali ništa previše."
"Za Adama smo sigurni da je hibrid i postoji jedan način na koji ga možeš ubiti pošto ste vezani krvlju."
Kada Lucida kaže da su vezani krvlju,iznad Arnine glave pojavi se veliki upitnik.
Tada joj ispriča o tome kako je koristio njenu krv u jednom ritualu. Kada bila još manja i završila je u bolnici te su po običaju trebali tri epruvete krvi,a Adam je jednu ukrao.I nekoliko kapi bilo je dovoljno.Povezao se s njom i redovito crpi njenu energiju i moć,ali ne u prevelikoj mjeri. Monica može pokušati otrovati svaku kap krvi u njegovom tijelu, a zatim ga Arna može biti tako da sebi nanosi ozljede koje su vidljive na njemu i tako ga ubi.
Lucida nikada nije vidjela moćniju vješticu.Obično svaka vještica ima jednu do dvije moći i njih jedva kontrolira,ali Arna može raditi toliko toga da je to više sve čudo i nemoguće čak i za zamisliti.
"Vidi,postoji veliki problem ako ga pretvoriš u vuka.Stvarati će svoju armiju jer čovjek koji postane vuk pomoću kletve popularno se naziva vukodlak. Najpametnije ti je da ga ubiješ i nećeš imati nikakve brige,ali ubiješ trajno, a ne da izađe iz tog tijela i ode u drugo."
"Namami ga ovdje i mi ćemo ti pomoć."
Monica osjeti nešto čudno.Kao da njih dvoje žele Adama za sebe i kao da imaju veliku korist ako ga Arna smakne.
"Zašto ga vi sami ne ulovite?"upita ih Monica.Sumnjivi su joj i skeptična je previše. Izgleda joj kao da se Arna previše opustila.
"Bilo bi lako kada bi mogli izaći iz ove šume.Neka kuja je bacila čini i nema šanse da izađemo odavde pa čak ni za vrijeme punog mjeseca."
"A da vas oslobodim,bi li izašli i ubili ga?"potvrde klimanjem glave"Ako je tako,imate točno 24 sata.Vrijeme počinje sada i želimo njegovu glavu."
Njih dvoje kao da nanjuše svježu krv,skoče do izlaza i pretvore se u vukove.Ima osjećaj kao da je napravila glupost,ali ne žali previše.Ionako ih može ubiti jednim pomakom ruke.
Za to vrijeme dok oni love,Monica se potrudi izvući svu Arninu krv iz Adama magijom.
Pred jutro,Lucida i Dead vraćaju se krvavi i ranjeni,ali bez Adama.Prejak je za njih i to je bilo očito.Zatvara ih u šumu i pokušava kontrolirati Adama magijom.
Braća se cijeli taj dan ispričavaju Arni što su je iznevjerili,ali kako kažu,Adam nije sam.Netko mu pomaže i dva obična vuka ne mogu ga ubiti.Otvoran je i tetura pustim ulicama nekog sela,ali neće zadugo ako mu netko ne pomogne.Monica je magijom izvadila svu Arninu krv iz njega koja mu je služila kao štit i sada će samo pasti i pitanje je vremena kada će umrijeti i naći novoga domaćina.
"Imamo najviše tri sata.Vi dvoje znate njegov miris,a ja ću ga ubiti."
Martin zaštitnički stane ispred Arne te stavi ruku na njeno rame.
"Ne želim da riskiraš život."odmakne ruku sa svog ramena i stane kao vođa čopora ispred njih.
"Ne riskiram ga.Njih dvoje su vukovi, a Monica i ja upravljamo magijom.Misliš da nam može ista učiniti? Otrovan je,a i ako umrem,otac mi je nešto u podzemlju valjda će biti razuman i dopustiti mi da još malo živim."nasmije se i ode do sobe.
Preodjene se u tajice i majicu od benda. Neće sigurno loviti nekog demona ili nešto slično tome u trapericama i uskoj majici.
Obuje tenisice koje inače koristi za trčanje,a zatim kosu ukroti u visoki rep te se spusti natrag do kuhinje.
"Onda?Imamo manje od tri sata."pogleda na sat.
Točnije,preostaje im dva i pol sata.Lucida i Dean se pretvore u vukove,a Monica i Arna im glume vlasnike.
Trče im uz nogu. Teško je prepoznati da li je vuk ili pas pošto neke pasmine imaju i do 60% vučje krvi.Nakon par minuta izađu iz šume.Prate njih dvoje.
Samo pola sata trčanja izlaze iz grada i ulaze u manje mjesto koje popularno zovu selo zbog ljudi koji se bave stočarstvom.
Izgleda kao da je napušteno,a jedino što je vidljivo su malene kapljice krvi koje vode do ulaza u jednu stariju kuću koja izgleda kao da će se srušiti.
Monica ulazi prva,a za njom i vukovi koju njuše prostor, a zatim govore kako je ovdje.Arna može osjetiti njegovu slabost i krv koja kap po kap pada iz njegovog nosa i radi put preko njegovih usana.
Možda je prekasno,ali Arna ga podiže u zrak i udari ga jednom u trbuh tako da iskašlja krv.
"Kasniš ljubavi."nasmije se.
Osmijeh mu nije lijep kao prije.Sve je crveno od krvi.
"Ne kasnim."nasmije se i ona sa zadovoljstvom.
Drago joj je što će ga ubiti,a istovremeno osjeća strah zbog moguće promjene domaćina.
"Strah?O ljupka Arna osjeća strah?Nisi li ti kćer Podzemnika?"nasmije se.
Podigne drugu ruku i uhvati ga za lice.Njegova krv sada je na njenoj koži.Odmakne se i obriše u stari naslonjač.Drži ruku u zraku na njegovom vratu.
"Pošto sam saznala da imaš maleni dio moje krvi koju Monika nikako ne može isisati,odnosno da prijeđem na stvar pošto nam ne ostaje mnogo vremena. Napravim li na sebi rez,ti si mrtav.Točno?"sa zadovoljstvom se nasmije dok ju on zbunjeno, ali i uplašeno pogleda.Nije se nadao da će toliko toga otkriti u tako malo vremena.Ostaje joj još šest dana do konačne pretvorbe,a ona sve to tako lako nosi.
Monica se ni ne snađe,a njen bodež samo poleti iz torbe i brzo se nađe u Arninim rukama.Pokušava je zaustaviti i priskočiti u pomoć,ali Arna ju jednim pokretom ruke odbacuje u zid.Izgubi svijest. Uplašeno ju pogleda.Nije željela to učiniti.
"Ne radi to.Nisi dovoljno jaka.Ubiti ćeš se."upozori ju Martin,a onda se tome pridruže i Vukovi, no ona ih ignorira.
Lijevu ruku podigne u zrak.Njome drži Adama,a desnom u kojoj drži bodež,brzim zamahom napravi maleni rez na lijevoj ruci.Ne boli je ništa,rana nije vidljiva,ali zato primjeti kako Adam krvari.Napravi maleni ravan rez od pupka do gaćica,a za pritisne nož i zabije ga u trbuh. Adam iskašlja još krvi,ali bol sakriva osmijehom.Kada primjeti da joj ne preostaje još mnogo vremena,napravi dugi i duboki rez od uha do uha. Krv se slije kao slap niz njegov vrat i sa osmijehom na licu umre zauvijek. Arna pada na prašnjavi parket i glasno uzdahne.
Martin se uplaši,a Vukovi se preobraze.
"Spasite je nekako!"u tom trenu se budi i Monica koja potrči prema Arni.
"Daj joj nešto!Spasi je!"Martin vrišti.
Stalo mu je do nje i postala mu je jako draga,a sada umire.Ili je već mrtva.
"Bila je preslaba za nešto takvo,a ipak je uradila.Koji vrag ju niste spasili ili barem je pokušali spriječiti? "Monica zaurla na njih,a Vukovi se uplaše i naprave korak iza.