9.

58 8 0
                                    

"Znači mrtvi smo."tiho udahne.
"Ne nužno.Ti si jednostavno čudo,ali oni to ne znaju i imamo šanse pobijediti ih,ali moramo pronaći i trećeg potomka.Tko zna što je on."
Tako je lijepo to pričao,ali ipak osjeti malenu dozu straha u njegovom glasu.Ipak ne djeluje toliko samouvjereno.
Sjeti se knjiga i svih njegovih zgoda koje se zapravo nikada nisu ni dogodile.
Njena kupka vjerovatno je već sada hladna i propao joj je plan da se opusti malo.
"Zabrinuta si.Moraš se opusti. Sve će biti ok.I da,hoće li biti problem ako upadnem u vaše društvo?Bitno je da sredimo Jahače."uzdahne i pogleda je.Nova je u svemu ovome i nije joj ni malo lako,a sada se još mora naučiti boriti protiv tako velike sile.
"Neće biti problem ako ćeš biti drag prema njima.Imamo bračni krevet i dva malena.Možemo se dogovoriti kasnije. "
Potjera je u kupaonicu da završi kupku.Jednim njegovim pokretom voda je bila ponovno topla i ugodna. Skine sve sa sebe i uđe u kadu,a zatim dođe on da nastave razgovor.Sjedne na hladne pločice i glavu nasloni na zid.
Oduzima joj dah i definitivno joj neće biti lako.
"Ako ti tako dobro vladaš vodom,što ja radim?Mislim ne na sposobnosti vještice. "
Ne razmišlja trenutno o mitologiji jer možda to čak nije ni istina što sve tamo piše, ali uvjerila se nekoliko puta da nije laž.
"Zeus vlada nebom,a njegov potomak manjim dijelom. Više kao vremenske neprilike i društveni poredak.Moje moći su more,odnosno voda,potres i konji,a ti bi po svim izvorima i takvim stvarima trebala vladati podzemljem,smrću i nekim skrivenim bogatstvima. Možeš jednim potezom podignuti cijelu vojsku mrtvaca."promiješa malo površinu vode kada shvati da je sapunice sve manje.
"Bolje je da ne pokušavam ništa.Posljednji puta nije bilo baš bajno,a i Had me ne želi vidjeti tako brzo."
"Da si slušala prijatelje ne bi ti se ništa dogodilo, a i nova si u ovome i ne znaš što sve možeš tako da je bolje da ne isprobavaš svašta ili će se u protivnom Had naljutiti,a mi ćemo ostati bez jedne od glavnih protiv Jahača."
Problem je da nitko ne zna kada će se Jahači pojaviti.Mogu sada biti spremni,ali oni neće doći.Traže vrijeme kada budu svi nespremni i raznjeni.
"Postoje knjige o tebi,ali nigdje te nitko ne spominje u mitologiji.Zašto?"promisli prije nego što kaže.
To je bilo zapravo jednostavno. Riječ je o proročanstvu koje se dogodilo.Nitko nije ni znao za njega,a onda ga je jedna osoba proslavila u svojim knjigama ne znajući da će se on stvarno roditi.
"Objasniti ću ti kasnije.Izlazi iz te vode."nasmije se na to dok je njegov izraz lica ozbiljan.
Svidjelo joj se kako je to zaštitnički rekao.Pokaže mu prstom da se okrene,a zatim ustane i brzo omota ručnik oko sebe.
Martin i Monica su bili u sobi dok su njih dvoje izlazili iz kupaonice. Kada ugledala Percya skoro joj čeljust ispadne.Arna to primjeti i samo se nasmije.
"Kako ćemo spavati? "upita gledajući u Monicu koja još uvijek gleda poluboga.
"Vi dvije zajedno,a nas dvoje ćemo po malim krevetima."slože se jer je tako zapravo i najbolje.
Ovako će se svađati tko će s kim spavati,a i momci neće sigurno htjeti zajedno.
Potjera njih dvoje pod tuš misleći da će možda imati nešto,ali Monica više nije vidjela Martina pored sebe.Percy ju je definitivno ostavio bez daha,a koga i ne bi?

****

"Hej."ruku stavi nježno na njeno rame i protrese je lagano "Što si sanjala?"
Polako otvara oči i svjetlost joj ne dozvoli da ga pogleda te ih ponovno zatvori okrenuvši se na drugu strano.Pomalo grubo je okrene i upita ponovno isto.
"Zmiju.Bijelu veliku zmiju koja ima tri glave.Zar je to tako važno?Pusti me da spavam. "namršti se.
Monica pokraj nje spava poput klade i ne čuje ništa kao ni Martin koji je nekoliko centimetara udaljen na svom krevetu koju mu je malo prekratak.
"Trebamo brzo otići odavde.Zmija koja ima tri glave ili više sluti veliku opasnost,a općenito zmije u snu donose neprilike, bolest, smrt."
Arna se trgne i sjedne dišući duboko.Nešto je užasno probada u prsima,a zatim ugleda kako se njena majica topi krvlju.Stavlja ruku na to i lagano nestaje krv.Percy ju zbunjeno pogleda.Nije znao da može učiniti nešto takvo.
"Što je ovo sada bilo?"upita zabrinuto podižući njenu majicu i gledajući područje ispod njenog grudnjaka.Nema ni ogrebotine.
"Iznajmite si sobu ako se mislite pipkati."grubo odgovara Monica uzimajući si sav pokrivač.
"Ozbiljno je.Što ti se ubrazo dogodilo?"
Arna ga samo zbunjeno pogleda.To je bilo i u njenom snu.Vještica koja je probada kolcem,a onda ugleda zmiju koja ima tri glave i želi je pojesti,a kada joj odrubi glavu, narastu dvije nove,baš kao kod Vidre.
Ispriča mu to.
"Ok,mislim da je vrijeme da otiđemo. Pariz je veliki grad i neće nas lako pronaći.Sanjaš sve loše. Istina da su to možda samo obični snovi, ali vještica si i to mogu biti i vizije.Moramo biti pažljivi."
Martin ih ljutito pogleda.Probudili su ga razgovor i to mu se ni malo ne sviđa.Monica mu se pridruži i ustane te legne pokraj njega. Stisne se na zid i uzme mu pokrivač.
"Idemo po doručak."povuče Arnu za ruku tako da ona skoro padne,ali zato on glumi princa na bijelom konju i ne dozvoli joj da padne.
Preodjene se,a zatim izađu iz sobe zaključavajući vrata i trčeći prema liftu te upadaju u njega poput dva luđaka dok pokraj njih stoji spremačica koja iz zbunjeno pogleda.
Percy primjeti nešto čudno kod te starije žene i natjera Arnu da izađu kat prije nego što su trebali.
"Koji ti je bio?"upita spuštajući rukav koji je on podigao kada ju je onako divljački povukao.
"Žena u liftu je bila čudna.Imala je neke mrlje po rukama."gadljivo kaže misleći na ljude koji se pretvaraju u gmazove.
"Inače to imaju stariji ljudi ili oni koji imaju osjetljivu kožu."namršti se kada mu to kaže i odgurne je tako da udara skoro u vrata hotela.
"I gdje me vodiš?"
"Ne umišljaj si."tiho kaže smijući se.Naljuti se na njega.
Gladna je i samo je pitala gdje će na doručak, a on joj tako odgovara.
"Ne sviđaš mi se."isplazi mu jezik.
Eiffelov tornja je prekrasa,užasno visok i mislila je da će joj glava ostati zauvijek u tom položaju ako ga ne prestane tako gledati.U trenu zaboravi na hranu.
Percy ju privuče u svoj zagrljaj i poljubi. Iznenađena, uzvarti mu tek koju sekundu kasnije.
"I to je bilo samo zbog onih starih priča da ako poljubiš nekoga ispod, u mom slučaju uzvratim,da ćeš pronaći ljubav svog života."
"Ne laskaj si.Čim pobjedimo Jahače više me nećeš vidjeti."odgurne ga od sebe i namršti se.
Kako tako lijepo biće može biti u istom trenu i tako okrutno?
"Naravno kad ću pobjeći što dalje od tebe."isplazi mu jezik, a on je ponovno privuče u zagrljaj i poljubi.
Ovoga puta mu ne uzvrati već ga samo odgurne od sebe i nastavi hodati prema kafiću koji ugleda.Gladna je i želi jesti,a on se samo poigrava.
U jednom trenu nešto je zaustavi.Pokušava duboko udahnuti,ali ne može. Percy dotrči do nje i zbunjeno je pogleda dok njeno lice poprima blijedu boju,a žile joj se pretvaraju u zlatnu boju.Dotakne je,ali se odmakne nakon što osjeti veliku bol.Gleda u nebo i nešto govori.Okrene se i vidi da je sve oko njih stalo.
Samo ona radi nešto čudno,a on je pokušava zaustaviti.

Nastavak je kraći nego inače.Razlog tome je moje učenje i nedostatak vremena. Grozno je biti maturant.

ČOVJEČE KAKVA POBJEDA! Čuda se događaju i zato nikada,ali baš nikada ne odustajte od svojih ciljeva i snova.Volim vas puno!!!
Pišem matematiku, nisam učila ahahhaha

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 27, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

It was written in bloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora