Monica se prokleto naljuti na Martina i njegovu ludu ideju koja je skoro ubila Arnu,ali je isisala svu njenu krv iz Vukova.
"Mislite da je Percy Jackson stvaran lik?"upita ih ozbiljno dok prstima prelazi po usnama i briše onu odvratnu sivu sluz.
Pogledaju je,ali ne govore mnogo.Razmišlja o tome da majku privremeno pošalje do Hada tako da može napraviti nešto.Praktički je usporava i mora točno paziti šta radi.
Monica ju začuđeno pogleda,a zatim stavi dlanove na njene obraze i pogleda je u oči ne vjerujući u to što vidi.
"Oči ti više nisu zelene."tamna smeđa boja bila je tako predivna i Arna više nije izgledala kao čudakinja sa zelenim očima. Ta boja joj sada lijepo pristaje uz boji njene kose i tamne guste obrve kojima nije potrebno dodavanje olovke i crtanje oblika.
"Moram ga pronaći. Tada smo dvoje od troje.Mislite da Zeus ima sina ili kćer? "naravno da ima,ali pitanje je da li je na ovome planetu.Možda ga drži sakrivenog negdje među oblacima u svojem carstvu.
"To je ludost!Nema šanse da ga pronađeš!To je samo glupost iz tvojih knjiga. "naljuti se na nju majka,ali ona također osjeti ljutnju.
Knjige ne možeš nazvati glupost kao ni ono što piše u njima.Istina da te neke žele ostaviti bez daha,ali to učine na pogrešan način.Avangarda je prošla i treba je ostaviti u prošlosti.
"Imam četiri dana da saznam sve o sebi i nećeš me spriječiti da ga nađem ako zaista postoji."namršti se,a zatim ode do toaleta i tamo vodom opere ostatke sluzi.
Kada se vrati,ugleda majku koja ima preko ramena prebačenu torbu.
"Uživaj u svojim sranjima."kaže i izađe.
Arna je prati,ali ne kako bi je zaustavila već kako bi bacila na nju neke čini koje će je zaštititi sve dok se ona i ako se uopće vrati.
"Vukovi ne idu gdje mi idemo i mislim da je najbolje da pobjegnemo dok spavaju."predloži Monica i njih dvoje se slože.
Brzo se spreme i odjave iz motela,a zatim potrče i zaustave prvi taxi.
To ju podsjeti na knjigu.Tako je i Percy Jackson sa svoja dva prijatelja, točnije prijateljem i prijateljicom, krenuo na putovanje kada su ga optužili da je ukrao munju.
Nasloni glavu na Martinovo rame i lagano utone u sam.Ne smeta joj ništa kada spava.
Odlučili su se udaljiti dovoljno daleko da ih Vukovi ne pronađu,a zatim pokušati pronaći ono što Arna želi.
Probudili su je kada je trebalo platiti taxi.Jedina je imala nešto novaca kod sebe,ali ono što ugleda u novčaniku nije bilo dovoljno da podmiri račun i zato je odlučila koristiti malo magije.
Pospano izađe iz auta,a zatim sitnim i malenim koracima prati svoja dva vjerna prijatelja.
Ovoga puta ulaze u malo luksuzniju sobu. Ipak nije bila riječ o motelu.Sada je hotel i to od pet zvjezdica. Bazen,velike predivne sobe,posluga u sobu sa svježim voćem i slično.
Monica odloži ruksak pokraj kreveta,a zatim izvadi kartu.Pokraj karte stavi nož,a zatim i malenu posudicu.Arna već zna što će morati učiniti.
"Samo nekoliko kapi."tih nekoliko kapi nikada ne znači to što je rečeno.Uzme nož i napravi dugu crtu na dlanu,a zatim ga stisne i kapljice krvi pune tu posudicu.
Uzima je i izgovara riječi.Kada zastane Arna joj postavi pitanje.
"Zašto ti je sad potrebna krv?"
"Imate vjerovatno nešto malo iste krvi i tako ga mogu jedino pronaći, a da drugi nitko ne osjeti to."nastavi govoriti čudne riječi,a od krvi se napravi maleni vir. Prolije nekoliko kapi po karti, a one se brzo rašire i povuku na jedno mjesto-Pariz,Europa.
Pogledaju se.Dobro znaju da nemaju vremena i da moraju uhvatiti prvi let.Igrati će se magijom i ubrzati let dovoljno da ostali ne primjete ili da zaborave na to.
Doslovno se utrkuju tko će prije izaći i zaustavi taxi.Arna im popusti samo zato što ne želi sjediti ponovno u sredini.Zabavljaju se u autu, a samo deset minuta kasnije nalaze se na aerodromu. Trče i udaraju druge ramenima samo kako bi što prije došli do pulta i kupili karte.Naravno, Arna malo. Pokušava napraviti što više novaca jer taj put nije ni malo jeftin.Uzimaju srednju klasu i brzo prolaze svu kontrolu i sve,a zatim sjednu u avion.Izbori se da sjedne do prozora lažući kako joj je inače zlo i da neće preživjeti cijeli put.
Uživaju u hrani i piću koji im nudi žena u plavom odjelu i crvenoj marami oko vrata.
Igrajući se magijom,ubrzaju let i tako prelete ocean i dođu na odredište nakon samo četiri sata. Nije to malo,ali nitko nije ništa osjetio.
Zbunjeno su hodali ulicama Pariza.Nisu tražili pomoć misleći da im ni u jednom trenutku nije bila potrebna, ali Martin je na kraju priznao da nema pojma gdje se uopće nalaze i da ta ulica nije ucrtana na karti koju on drži u rukama.
Igrajući se vodom u hotelu, Arna nije ni slutila što zapravo radi.
Poslala mu je samo tako signale,ali ne dovoljno jake da ne pronađe.Tri dana.
Točno tri dana ima da otkrije sve to.Možda misli da je na dobrom putu,ali gadno se vara.Upoznala je oca,ali nije upoznala sve svoje moći.Što ako Freya poželi doći ponovno na ovaj svijet?To joj neće biti ni malo lako.Kada se sazna za nnu definitivno će poludjeti.Ubiti je znači naslijediti njene moći.Bez obzira na to koliko je do sada krvi prolila i naoružala se energijom i smrt će jednom za nju biti neizbježna stvar.
"Hoćeš nešto pojesti?"odmahne glavom na njeno pitanje.
Trenutno joj nije ni do životi,ali tada bi se Had naljutio.
Majka joj je otišla.Pitanje kamo i pitanje hoće li je uopće moći i zaštiti.Uostalom, nalazi se na drugom kontinentu.Nemoguća misija.Dok razmišlja o priprema si kupku.Stavlja šampon,a zatim protrese površinu vode i napravi pjenušavu kupku.
Glavom joj ponovno lutaju misli i jedino što je željela za svaki rođendan i svaku priliku kada bi mogla zamisliti želju,bila je njena obitelj na okopu.Otac i majka,predivna obiteljska druženja i dom pun ljubavi.Ne nužno tim redoslijedom. Skine majicu,a zatim i trenirku. Pažljivo skida čarape,a zatim bosa stopala prislanja na hladne pločice. Dobro joj dođe topla i ugodna kupka,a onda se sjeti Eaka i san da su imali odnos.Trnci je prođu tijelom i namršti se.
Polako spusti naramenicu grudnjaka,a zatim Martin poput luđaka upada u kupaonicu bez kucanja.
"Tu je."kaže jedva hvatajući zrak.
U sekundi odjene ono što je bacila na pod i izađe iz kupanice te potrči prema ulaznim vratima.Zaustave je snažna prsa i ruke koje ju uhvate u svoj zagrljaj prije nego što padne.
Pogleda plave oči i izgubi se u njima.Lijepe su kao najljepše more ili nebo.Nešto neopisivo.Posejdon mu je sigurno otac.
"Tražila si me?"nasmije se i osvoji je u sekundi.
Kao da joj zaustavi dah.Pogleda ga još jednom,a zatim se odmakne iz njegovog zagrljaja.
"Tko je treći? "
"Još uvijek ne znamo.Kako si saznala uopće? "namršti se dok ona izbjegava njegov pogled i sjedne na krevet.
Martin izađe iz sobe i ostavi iz da razgovaraju u miru.
"Dogodilo mi nekoliko čudnih stvari.Znaš što dolazi?"
Nije bio stariji od nje više od godinu ili dvije.Mlado lice na kojem još nisu vidljive dlačice ili se brine o tome.
"Da i neće ti se ni malo svidjeti kada to vidiš. "
"Hoćeš li me poštedjeti pitanja i objasniti mi?"
Nasmije se na to.Sviđa mu se na neki način kako je zapravo tvrdoglava i pomalo bahata.
"Tri jahača apokalipse."
Tri jahača apokalipse su najjači neprijatelji njima,ali i njihovim očevima.Žele im oduzeti prijestolje i biti će se jako teskl boriti protiv njih.Osim toga,žele prvo ubiti sve one koji nose malo božje krvi u sebi,a nakon toga će njihovi očevi i majke oslabiti i biti će lakše poraženi.
Sjeti se tri Nazgula. Misli su svi da su ta stvorenja nepobjediva,ali na kraju to nije bila istina.Uvijek postoji način kako poraziti zlo,samo se treba dovoljno boriti.
"Može li nešto ukazati na to kada dolaze? "
"Naravno.Treći od nas,Zeusov sin ili kćer. Moramo ga pronaći prije nego što ga oni pronađu. "Ne mogu pisati samo o nadnaravnom i mitologiji. Ubaciti ću malo ljubavi.Pogađate?