najednou se před mím obličejem objevila ruka pomalu jsem zvedala svojí hlavu ale oči mi směřovali pořád na ruku, pomalu moje oči jely nahoru po svalnaté ruce až k tmavému tričku až ke krásným hnědým až zelinkavým očím....
A tam jen tak stál roztomilý, hezký kluk s mím polštářem v ruce, asi byl trochu v rozpacích jak zaraguju ale moje reakce byla zpomalená z otřesení.
Chvilku jsem jen zírala do těch pronikavých očí potom jsem se oklepala a usmála, rychle jsem se zvedla a sotva ze mě vyšlo děkuji už zase hlásili můj let, obratem sem se otočila a zase utíkala, už jsem byla u letušek a podávala jim pas s letenkou ještě jsem se ohlédla jestli ho neuvidím, ale za mnou stálo překvapivě dost lidí, už jsem byla zase v letadle a dávala si kufr do zavazadlového prostoru, seděla jsem hned u uličky to mě vyhovovalo, vedle mě seděla usměvavá paní a její roztomilá dcerka, ještě než jsem se pořádně usadila přiběhla letuška a zeptala se mě jestli bych byla ochotná se vyměnit s manželem té paní hned jsem se usmála a přikývla, letuška mě dovedla k novému místu, nedávala jsem moc pozor a soustředila se na to abych nenarazila kufrem do sedaček, když letuška ukázala rukou na nové místo moje oči se rychle zvedli k mím spolusedícím, moje oči se rozzářili ale byla jsem trochu zmatená "já snad vidím dvojtě" proběhlo mi hlavou, ale potom jsem si vzpoměla na ten hlas a došlo mi to oni jsou dvojčata. Ano viděla jsem ho znovu byla jsem překvapená že mě se tohle stalo ale jen sem se na ně koukla oba dva se usmívali a řekli "ahoj". Už jsem se trochu červenala ale doufala jsem že to není poznat už jsem si sedala a mezitím se na sebe otočili a něco si řekli, sedla jsem si a otočila jsem se na toho co mi podával ruku a spustila jsem " ani jsem ti pořádně nestihla poděkovat" on se jen tak usmál a řekl "vždyt nemáš vůbec za co, já jsem Grayson a tohle je můj brácha Ethan".
Musel si určitě všimnout že se červenám ale klidným hlasem sem odpověděla "ale ano mám, já jsem Natali ráda vás poznávám". Ethan dodal "nápodobně" a pochechtnul se, Grayson byl tak milí a roztomilý jeho vlasy byly hnědé s malými proužky melírů na vrchu. Kapitán hlásil že nás vítá na palubě a ostatní věci poté se letušky rozmístili a ukazovaly bezpečnostní věci, jedna mladá letuška byla hned vedle nás a pořád se koukala na Graysna a usmívala se na něj, nevím proč mi to tak vadilo skoro jsem ho neznala, ale něco mě k němu táhlo a ano přitažlivý byl dost :D ,jeho úsměv jeho oči prostě všechno.
Tak to by bylo zatím všechno v příštím díle se můžete těšit na pohled Graysona, bude to určitě zajímavé. Mohli by jste mi napsat jestli mám psát Graysona nebo Graysna myslím že to je jen menší detajl, ale co se vám čte lépe, doufám že se vám díl líbil a že budete číst dál a děkuji za 13 předčtení :) vaše Nany :)
ČTEŠ
The airport meet with Dolan twins
FanfictionPříběh o obyčejné dívce jménem Natali, jednoho dne se však všechno změní, když Nat cestuje sama a nestíhá letadlo potká ......