Kapitola 13

295 12 8
                                    

Taxík jel jenom chvíli, ale  mě to připadalo jako věčnost, už jsem byla přede dveřmi a ještě než jsem otevřela dveře tak jsem se zhluboka nadechla. Otevřela jsem dveře a šla jsem směrem do kuchyně, najednou se přiřítila Mia a spustila " jak jako že Grayson spal vedle tebe? jak to že si byla v jeho bytě ?" zírala na mě jako bych spadla z Marzu, koukla jsem se jí do očí a řekla " taky tě zdravím, pojď si sednout a já ti všechno řeknu ", vzala jsem jí za ruku a šli jsme si sednout na gauč. " Takže Grayson mi napsal jestli bych se nechtěla někdy stavit, a proto že jsi tady nebyla tak jsem si řekla že prostě půjdu, byla jsem u nich a koukali jsem se na film, potom jsem už usínala a usla jsem na gauči vedle Graysona a pak jsi mě z budila ty." Mia koukala a řekla " aha no já jsem přišla domů a bála jsem se o tebe když si tu nebyla", Nat" promiň nevěděla jsem že tam usnu, jo a ještě ti musím říct tohle, takže potom co jsi mi volala tak jsem si zavolala taxi a pak mě Grayson doprovodil k taxíku, no a potom se to stalo, on mě políbil, bylo to tak " ani jsem to nedopověděla a jenom ze mě vyšlo aaahhh. Mia koukala z otevřenou pusou a dodala " takže příště mě vezmeš sebou, je ti to jasný!" začali jsme se obě smát, šla jsem do koupelny a najednou mi zvonil mobil, zvedla jsem ho a ozvalo se " ahoj už jsi doma? " Nat " ahoj ano jsem promiň že jsem ti hned nedala vědět" Gray " to nevadí, chtěl jsem jenom vědět jestli jsi dojela, a zeptat se jestli budeš mít zítra čas teda dneska, moc rád bych tě zase viděl a myslím že Ethan by se rád viděl s Miou " Nat "no dneska máme s Miou volno a chtěli jsme to tu trochu projít, myslí že by jsme se mohli zítra sejít tak okolo 1 hodiny u nás co ty na to ? jo a Mia určitě ráda uvidí Ethana, pošlu ti adresu a moc se těším na zítra" Gray " už se těším, takže zítra u vás v 1 hodinu, dobrou noc a krásné sny." Nat " domluveno, krásně se vyspi a těším se" ještě než jsem hovor ukončila slyšela jsem jak Grayson zašeptal "babe".

Byla jsem natěšená na odpoledne ale teď jsem už musela jít spát ale ještě než jsem šla do postele tak jsem šla za Miou do pokoje, a řekla jsem" Mio takže zítra se uvidíme s dvojčatama a půjdeme to tu trochu prozkoumat jo a Ethan se nemůže dočkat až tě uvidí" Mia se usmála a pak spadla na postel a řekla " nemůžu se dočkat" začala jsem se smát a šla zpět do mého pokoje, ještě jsem dodala " já taky" už jsem ležela v posteli a byla jsem na mobilu, měla jsem na sobě Graysnovu mikinu, tak krásně voněla přesně jako on měla jsem zabořenou hlavu přímo do rukávu a potom jsem znova zvedla hlavu a najela jsem na twitter a napsala jsem " the special things happends only with special people "  dopsala jsem to, dala si budíka a šla spát. 

Ráno jsem se probudila se zvoněním budíku, vstala jsem a šla jsem se osprchovat, pustila jsem si na mobilu písničky a šla jsem do sprchy. Už jsem byla umytá, vylezla jsem a převlékla se, vzala jsem si šedé šatky na ramínkách a k tomu bílé conversky, vlasy jsem si spletla do copu, namalovala jsem se jenom trochu a pak jsem šla do kuchyně, Mia byla ještě ve svém pokoji a já jsem udělala jednoduchou snídani, vzala jsem bílí jogurt a nakrájela trochu ovoce a na to jsem dala javorový sirup, dala jsem talíře na malý bar co jsme měli v kuchyni a zavolala jsem na Miu že je snídaně hotová. Mia přiběhla z pokoje a zasedla za bar, začala jíst. Už jsme dojedli a bylo asi něco po 11, sedla jsem si na postel a vybalila si úplně všechny věci co mi zbyli kufru, šla jsem si sednout na gauč a zapla jsem televizi, dávali nějaký pořad o zvířatech, ani jsem se na ní nedívala ale nechala jsem ji zaplou jako kulisu, byla jsem zase na telefonu a projížděla sociální sítě, byla jsem na twitteru a projížděla jím, uviděla jsem twett od Graysna " dnes bude bezva den", pousmála jsem se a jela dál.

Už bylo před 1 a já jsem byla trochu nervozní jestli mě Grayson zase políbí nebo co udělá, ale myslím si že mě zatím jen obejme, třeba až se budeme loučit co já vím co bude. Zavolala jsem na Miu že už musíme jít aby kluci nečekali, Mia přiběhla s úsměvem na tváři a řekla " no tak dem teda, já se tak těším jsem zvědavá kam půjdeme", usmála jsem se a řekla " no to se necháme překvapit ".

Stáli jsem na parkovišti a čekali jsme až přijedou kluci, už přijížděl taxík a z něj vystoupili, šli jsme směrem k nim a Grayson mě objal a dal mi pusu na tvář, jeho jemné rty se dotýkali mé tváře a já se zase rozplývala, Ethan se mezitím přivítal s Miou. Chvíli jsme jen tak stáli a potom jsem řekla " tak kam nás vezmete? jsme jen vaše na celý den " a začala jsem se smát, Grayson bleskově odpověděl " takže můžeme začít s naší prohlídkou". 

Takže dneska to máme trochu krátké ale aspoň něco, doufám že se aspoň trochu líbilo a zase příště vaše Nany :* 

The airport meet with Dolan twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat