neviděla jsem jim do obličeje ale když jsem přišla blíž už jsem moc dobře věděla kdo to je.
Přišla jsem ke stolu a zeptala se " máte vybráno ? ", ani jeden z nich si nevšiml že jsem to já, pořád koukali do jídelního lístku a najednou se ozvalo já si dám boba tea a griled cheese řekl Ethan, zvednul své oči od stolu a chtěl říct ahoj, ale zastavila jsem ho svým prstem před mou pusou a on se potichu zasmál, Grayson měl stále oči na jídelním lístku a nic neříkal, Ethan se pořád smál a já jsem řekla " Graysne nezdržuj " a začala jsem se smát, jeho oči hned potkali ty mé a začal se smát taky, řekl " no ahoj tebe jsem tu teda nečekal", pořád jsem se usmívala a odpověděla " no já vás tady taky nečekala, tak co si teda dáš ?", rychle odpověděl "dám si to samí co Ethan děkuju", zapsala jsem si objednávku a řekla že se za chvíli vrátím. Jejich objednávky byli hotové a já je nesla na tácu, už jsem byla venku a dávala jsem talíře s jídlem na stůl + jejich boba tea, poděkovali a já jim popřála dobrou chut.
Měla jsem skoro po směně, moje směny byli jen 5 hodinové, tak jsem si řekla že půjdu navštívit Miu do aquaparku, už jsem obsluhovala poslední stůl, kluci byli stále u svého stolu, přišla jsem ke stolu a zeptala se jestli chtějí zaplatit, oba se usmáli a řekli ano, donesla jsem účet a dala ho na stůl, Ethan vytahoval peněženku a Grayson se mě zeptal " kdy tu končíš?" odpověděla jsem " tet mi končí směna", Ethan mi podal peníze a já mu vrátila na zpět, Grayson " a máš něco v plánu?", Nat " asi se půjdu podívat za Miou do aquaparku, nechcete se přidat ?" Ethan odpověděl " jasně moc rádi, počkáme tu na tebe", Grayson se usmíval a já jsem přikývla a šla jsem za Laurou abych se rozloučila, přišla jsem k Lauře a ta na mě " hele ty znáš ty kluky co tu sedí ?" já jsem jí odbila rychlou odpovědí "jo znám" a šla jsem pryč, nelíbí se mi jak Laura kouká na Graysona beztak na něj má zálusk ale ten je můj teda není ale chci aby byl.
Už jsem byla před restaurací a šla jsem směrem ke klukům, už jsem stála přímo u nich ale oni byli otočení zády, rychle jsem je oba štouchla a řekla BAF, oba se lekli a poskočili, musela jsem se smát jejich výrazy byli k nezaplacení. Řekla jsem "no já to tady neznám tak mě musíte vést", oba se na sebe podívali a rozešli se směrem do předu, následovala jsem je a vytáhla jsem si mobil z kabelky a vytočila jsem Mii číslo a čekala až to zvedne, najednou se ozvalo " ano Nat", "ahoj si ještě v práci ?" Mia " jo jsem tet budu končit tak na mě počkej před prací", "jo jasně, mám pro tebe překvápko" slyšela jsem malé zasmátí a Mia řekla " no tak to jsem zvědavá, tak ahoj za chvilku" "ahoj".
Už jsme stáli před aquaparkem a povídali jsme si, ptala jsem se kluků jestli je tu nějaká posilovna že ráda cvičím, jejich zorničky se rožšířili a Grayson odpověděl jo jsou, jestli chceš můžeš chodit s náma taky rádi cvičíme, pousmála jsem se a řekla " jo to by bylo skvělí, kam vyrazíme až přijde Mia, my to tu neznáme tak nějakou malou prohlídku po městě?" Ethan se usmál a řekl " no jasně moc rádi, hele kdo je ta Mia ?" koukla jsem se na dveře a pak na Ethana a řekla "ta se ti bude určitě líbit je to moje spolubydlící", jak jsem to dořekla dveře se otevřeli a z nich vyšla Mia, její oči byli spojené s mými a potom zaregistrovala kluky, poznala jsem na ní že je nervozní ale dala jsem jí takový ten pohled, uklidni se to bude v pohodě, přišla ke mě a pozdravila a já ji taky, otočila jsem se na kluky a řekla " tak tohle je Mia, Mio to je Ethan a to je Grayson, Mia ze sebe vydala stydlivé ahoj. Ethan se jí díval přímo do očí a hned jsem poznala že je to dobrá věc, zavelila jsem "tak teda můžeme jít, kluci nám prý ukáží město", Mia se usmála a kluci se rozešli, my jsme šli hned za nimi, Mia se na mě podívala a zmáčkla mi ruku a bylo na ní vidět že je moc ráda za to moje překvapení, jenom dodala potichu " tak to je teda překvápko".
Byli jsme ve městě a já navrhla že si půjdeme sednou do kavárny, všichni souhlasili tak jsme zamířili do nejbližší kavárny a sedli jsme si venku, bylo krásně, svítilo sluníčko a foukal jemný větřík. Hned k nám přišla servírka mi jsme si objednali, potom jsme si povídali, vedle mě seděla Mia a naproti mě Grayson a Ethan naproti Mie. Povídali jsme si asi 2 hodiny a potom kluci už museli jít, zaplatili za nás všechny, to se mi sice nelíbilo ale měla jsem záminku že příště platíme mi s Miou. Vyšli jsme z malé terasy a já jsem objala Graysna a řekla že jsme si to moc užili a že děkujeme za malou prohlídku města, potom jsem objala Ethana a Mia taky, kluci už šli a my taky, řekli jsme si že půjdeme domů. Jak mile byli kluci z dohledu tak Mia začala šílet (štěstím), " nechápu že se tohle stalo, mě se to určitě jenom zdá" štípla jsem jí do ramene a ona vyjekla, řekla jsem " vidíš nezdá " a začala jsem se smát a ona taky.
Už jsme byli doma a obě jsme se rozvalili na sedačku a zapli televizi, asi za 5 minut Mie pípl mobil, upozornění Ethan Dolan vás začal sledovat, Mia zapištěla a spadla na zem ze sedačky, začala jsem se smát a vzala jsem mobil do ruky a vyfotila jsem jí, musela jsem vše zdokumentovat :D
Zase jsem měla hlad a Mia taky, začala jsem vařit svoje oblíbené těstoviny carbonara, Mia seděla na gauči a koukala na televizi. Jídlo bylo už hotové a já jsem nám nandala na talíř a přinesla jsem je na stolek před gaučem, Mia poděkovala a pustila se do jídla a já taky, vzala jsem si mobil a projížděla sociální sítě a najednou jsem uviděla na twitteru mojí fotku u plotny (musím podotknout že jsem měla na sobě velké triko a nike šortky) jak vařím, kní popisek "zase vaří nějakou dobrotu", koukala jsem se na Miu a ukázala jsem jí telefon a její reakce byla "ale jo je to fakt velká dobrota" a začala se smát, moje reakce byla stejná.
Už jsme dojedli a Mia umývala nádobí a já jsem šla do svého pokoje a lehla jsem si na postel, můj telefon se rozsvítil s novou sms, otevřela jsem jí a byla od Graysna " ahoj dnes jsem si to moc užil doufám že to brzy zopakujeme" :) . Bleskově jsem odpověděla " já si to taky moc užila, no musíme příště platíme my s Miou" zmáčkla jsem odeslat a čekala jsem na zprávu, po 5 minutách jsem se zvedla a šla jsem do koupelny, odlíčila jsem se a šla jsem zase do kuchyně, Mia se děla zase na gauči a já se šla podívat do ledničky, otočila jsem se na Miu a zeptala se " chceš taky dezert" Mia se otočila a řekla "jasně", našla jsem v ledničce něco jako puding s ovocem, vytáhla jsem dva kelímky a ze šuplíku dvě lžičky, donesla jsem je na gauč a zase jsme sledovali televizi.
Už bylo 9 hodin a já jsem byla ospalá, řekla jsem Mie dobrou a šla jsem do svého pokoje, rychle jsem se vysprchovala a šla zase do postele, vzala jsem si mobil a nastavila budíka, žádná zpráva, zamknula jsem mobil a pomalu jsem usínala.
Ráno jsem se zbudila, ještě mi nezvonil budík ale bylo to úplně normální ráno, šla jsem do práce ale na cestě tam jsem potkala Graysna, byl tam sám Ethan tam nebyl vlastně jsme tam byli jen my dva, Grayson mě vzal kolem boků a přitáhl si mě k sobě blíž a zašeptal "na tuhle chvíli jsem čekal dlouho", jeho rty se blížili k mým a už tu byl zase ten hřejivý pocit u srdce, už byl jenom milimetry od mých rtů a najednou mi zazvonil budík, no to si děláte srandu to byl jenom sen vážně!!!!!
Takže tu máme 10 kapitolu, doufám že se vám líbil poslední odstavec :D Tak u zase příště vaše Nany :*
ČTEŠ
The airport meet with Dolan twins
FanfictionPříběh o obyčejné dívce jménem Natali, jednoho dne se však všechno změní, když Nat cestuje sama a nestíhá letadlo potká ......