Tak už jsme přistávali a já se pomalu probouzela bylo to tím tlakem jak letadlo klesalo, když jsem se probudila uviděla jsem Ethana a chvilku jsme si povídali, letadlo už přistálo a já se zvadlaa hned vedle mě se postavil Grayson, podal mi kufr a vytahoval svoje tašky. Dveře letadla se otevřeli a já postupovala k nim, otočila jsem se jestli jsou za mnou kluci a ano byly tam, pokračovala jsem dál a konečně jsem byla venku z letadla, šli jsme malou uličkou a konečně jsme byli ve velké hale, a tam byla tabule s pásy kde budou naše kufry, zastavila jsem se a hledala svůj let, za chvilku jsem ho našla byl to pás 4, otočila jsem se na kluky a zeptala se "máte taky velký kufry" ? , Grayson odpověděl " ne nemáme ale počkáme na tebe jestli teda můžeme " ? , usmála jsem se a vypadlo ze mě jo budu ráda když tu počkáte já se tu nevyznám tak mi aspon můžete ukázat kde jsou taxíky a tak.
Konečně jsem měla svůj kufr a dobrodružství může začít, koukla jsem kolem sebe a tam seděli dva roztomilí kluci a koukali do svých telefonů, přišla jsem k nim a řekla "tak můžeme jít vy dva", oba se zvedli a šli jsme k východu, dveře se otevřeli a tam stálo pár lidí s taškami a čekalo na odvoz, Grayson se zastavil a řekl " tak tady jsou taxíky, můžu tě o něco poprosit ještě než nás opustíš ? " kývla jsem hlavou že ano, "myslíš že bych mohl dostat tvoje číslo? , kdyby jsi náhodou měla chvíli tak já bych ti zavolal" a nahodil štěněčí pohled, usmála jsem se a vytáhla si mobil z kapsy, podala mu ho a on mě podal svůj, dodala jsem "no abych se ti ozvala kdy budu mít ten čas" a ušklíbla jsem se. Ethan stál u taxi a Grayson šel k němu, naložili tašky do kufru a ještě než nasedli tak se mi oba zamávali, tak už jsem byla napospas LA sama stála jsem tak jak kůl v plotě a najednou mi došlo že mám zavolat svému domácímu jestli je byt připravený, vzala jsem mobil a našla v kontaktech správné číslo, vytočila jsem ho a najednou se ozval mužský hlas a řekl "prosím, u telefonu pan Pablo" rychle jsem odpověděla, "ano tady Natali mám u vás pronajatý byt na dva měsíce" pán v telefonu se asi zaskočil ale řekl "dobrý den Natali, ano váš byt, máme tu menší problém, byt jsem musel pronajmout jinému zákazníkovi ale mám tu pro vás dobrou nabídku, mám tu jeden byt s dvěma pokoji a za menší cenu, ale budete mít spolubydlící, slečna která tam je tak taky nastupuje dnes" trochu jsem se zarazila ale řekla jsem si že to nemusí být špatný nápad a budu mít víc peněz na útratu, " ano pane Pablo beru to, vyhovuje mi to", pan Pablo byl rád že jsem souhlasila, poslal mi novou adresu a řekl že tam bude asi za 5 minut, řekla jsem mu že jsem ještě na letišti, a on že si nemám dělat starosti. Mezitím když jsem čekala na taxík tak tam přiběhlo asi 15-20 holek a začali tam křičet a dělat různé blbosti, zaslechla jsem jména Grayson a Ethan, řekla jsem si jen tak pro sebe "holky jste tady pozdě už vám pláchli".
Už jsem měla novou adresu tak jsem nasedla do taxíku a pánovy jsem jí nadiktovala, taxík se rozjel a já musela myslet na Graysona, jak se tak koukal a na jeho úsměv a prostě všechno, asi za 20 minut jsme byli na místě a pan Pablo mě vyhlížel, zaplatila jsem taxikáři a on my vyndal kufry z auta, pan Pablo šel ke mě a seznámil mě s okolnosti, řekl že druhá nájemnice je tu na 3 měsíce a že dorazí za chvilku. Asi za 6 minut přijel taxík a z něj vylezla hnědovlasá asi stejně vysoká a stará slečna jako já a měla na sobě šortky s bílím trikem a flanelovou košilí uvázanou kolem pasu a bílé conversky, už v tu chvíli jsem věděla že si budeme rozumět protože jsem měla to stejné akorát bez košile, ale měla jsem na sobě šedý cardigen a bílé vansy. Vypadali jsme skoro stejně. :D
Slečna měla dva velké kufry a kabelku, přišla k panu Pablovi a něco sním řešila pak pan Pablo ukázal na mě a ona se rozešla mím směrem, šla a její úsměv zářil taky jsem se usmívala a řekla jsem ahoj ona odpověděla "ahoj já jsem Mia a ty ?", "já jsem Natali ale říkej mi Nat", usmála se a pan Pablo nám podal klíče jeden pro mě a jeden pro Miu, konečně jsem žila svůj sen, byla jsem štastná.
S Miou jsme si vytahali kufry na chodbu před byt, už jsme měli všechny věci nahoře a tet přišla ta chvíle otevřeli jsme dveře a chytli se za ruce a obě jsme vkročili pravou nohou do vnitř, naskytl se nám úžasný pohled, byl tam menší obývák se sedačkou a televizí na druhé straně byla krásná kuchyn a tam další chodba na konci byly dvoje dveře, dali jsme si kufry do obýváku a šli ke svým pokojům, koukli jsme se na sebe s Miou a každá jsme vlezla do pokoje co nám byl nejblíž, můj byl krásný u prostřed byla velká postel a vedle ní stolek s lampičkou, naproti ve stěně byla šatna a naproti posteli byla menší koupelna s vanou, záchodem a umyvadlem, vyšla jsem z pokoje a šla si sednout na gauč za chvíli přišla i Mia a sedla si vedle mě. Zapla jsem televizi a začali jsme si s Miou povídat, povídali jsme si o tom co nás sem přivedlo, řekla jsem jí že jsem z Čech a že tu mám práci v jedný malý restauraci a pak jsem se zeptala jí co jí sem přivádí, Mia je z Belgie a má práci v aquaparku na konci ulice, povídali jsme si ještě asi půl hodiny a pak přišlo téma kluci, zeptala jsem se jí jestli je zadaná a ona že ne ale že by ráda a pak se zeptala mě, odpověděla jsem že já taky ne ale že jsem potkala jednoho kluka v letadle a že má bráchu dvojče a že by se jí možná líbil, ona se tak podívala a řekla a jak se jmenuje ? odpověděla jsem bleskově protože jeho jméno mi probíhá pořád v hlavě Grayson, ona se tak podívala a řekla a jeho brácha je Ethan ? a já že jo a jak to ví ona se tak koukala a potom vyjekla vážně si se potkala s Dolan twins ty máš štěstí, nechápavě jsem koukala potom mi došlo že jsou vlastně slavní, jen jsem jí odkývala a musela jsem se smát.
Takže tady je další kapitola, doufám že je dobrá dala jsem si na ní záležet a je taky pěkně dlouhá, takže další člověk je Mia, co myslíte bude soupeřit o Graysona nebo bude s Ethnem nebo bude úplně s někým jiným? to si musíte počkat do dalších kapitol. Omlouvám se za chyby, nejsem dobrá v češtině ale baví mě psát tyhle příběhy. Napište určitě co si myslíte o příběhu a určitě čtěte dál vaše Nany :*
ČTEŠ
The airport meet with Dolan twins
FanfictionPříběh o obyčejné dívce jménem Natali, jednoho dne se však všechno změní, když Nat cestuje sama a nestíhá letadlo potká ......