Kapitola 14

298 12 7
                                    

V příběhu píšu Grayson aby to bylo psáno dobře ale čtěte jakoby Graysn (jestli to dává smysl) :D

Takže naše prohlídka začala na chodníku slávy, vyfotili jsme se snad s každou hvězdou kterou jsme znali.

Bylo asi kolem 3 hodiny a kluci se pořád usmívali a něco si šeptali, mi s Miou jsme nevěděli o co jde, potom jsme šli do malé kavárničky a dala jsme si ledové kafe na osvěžení,  kluci poté spustili, nejdřív začal Ethan: takže holky jste připravené na pořádnou zábavu ? Grayson: máme pro vás menší překvapení které se dozvíte až na místě. Nechápavě jsme se s Miou na sebe podívali a pak se pousmáli. Dopili jsme a potom jsem zaplatila za všechny, ještě jsme to dlužili klukům.

Už jsme stáli na kraji chodníku a čekali na taxíka, mi s Miou jsme si povídala o tom co to asi může být za překvapení a proč jedeme taxíkem, kluci se pořád tak šibalsky usmívali a bylo vidět že si užívají to jak tápáme. Asi po 15 minutách konečně přijel taxík a já jsem šla jako obvykle dozadu s Miou, seděla jsem uprostřed a ke mě si přisedl  Grayson, chudák Ethan musel jít dopředu sám, Ethan pošeptal řidiči kam jedeme a my jsme se rozjeli, všimla jsem si už dřív že to není obyčejný taxík, tady se tomu říká uber, je to něco jako taxík ale uber platíte přes mobil a je to všechno takový příjemnější než taxík, máte normální auto, žádné plexisklo mezi vámi a s řidiči je docela sranda. Cesta na naši destinaci trvala asi 25 minut, mezitím jsme si povídali a poslouchali rádio. V jednu chvíli jsem měla položenou ruku vedle své nohy na sedačce, ucítila jsem jemné sevřetí a naše prsty se propletly mezi sebe, ruku jsem schovala víc za mojí nohu aby si toho Mia nevšimla, nechtěla jsem z toho dělat drama, ale v mé hlavě bylo dost velké DRAMA, vím že jsem se začala červenat ale nechtěla jsem to dát najevo. Grayson mě šimral po dlani a já jsem se musela pousmát, potom jsem se na něj otočila a začala jsem si sním povídat, dobré bylo že se ted Mia bavila s Ethanem, takže jsme měli chvilku pro sebe, Grayson mluvil potišeji aby ho nebylo moc slyšet, Gray" doufám že se ti to překvapení bude líbit, včera mě to hned napadlo co jsi odešla"hlas mu trochu sklesnul a jeho výraz se změnil byl trochu zklamaný a jeho "ostrá" čelist se ke mně otočila bokem, při tomhle pohledu jsem padala do kolen, ještě že jsem seděla, odpletla jsem si svoje prsty z jeho a ukazováčkem jsem mu přejela od začátku čelisti až ke špičce brady a nenápadně jsem přejela kousek po jeho rtu, Grayson se na mě podíval a viděla jsem mu na obličeji že ho to přímo dostalo, víte jak kluci dělají to stou čelistí jak sní tak vážně zahýbají, to přesně udělal a já zas měla motýlky až v hlavě. 

Už jsme byli konečně v cíli, nepozorovala jsem cedule kam jedeme protože jsem bylo moc zaneprázdněná s Graysnovou čelistí, vystoupili jsme z uberu a moje oči se rozzářili, stáli jsme s Miou vedle sebe a byli jsme vážně moc happy, před našima očima byl velký park a na bráně velkými písmeny napsáno DISNEYLAND. Stáli jsme tam a nemohli jsme tomu uvěřit, jsem moc ráda že tohle pro nás kluci udělali a co ještě, koupili nám vstup oni, nechtěli jsme to s Miou přijmout pořád je to hodně peněz ale kluci na tom trvali.

Už jme byli za bránou a dostali jsme placky s nápisem "First visit". Hned jak jsme přišli k hlavnímu náměstíčku tak jsme poprosili paní s kočárkem aby nás vyfotila, já jsem stála vedle Mii, byli jsme uprostřed a ze stran byli kluci, byla to krásná momentka. Už jsme byli v parku 2 a půl hodiny a projeli jsme pár atrakcí a prošli jsme to tady, měli jsme docela hlad tak jsme si šli sednou do nějaké restaurace, já si dala sendvič se slaninou a kuřetem a Mia to samé, kluci si dali taky nějaký sendvič, bylo kolem 7 hodiny když jsme dojedli. Šli jsme kolem obchůdku se suvenýry, koukla jsem se na Miu a řekla " my dvě mickymauzí uši hned ted " a začala jsem se smát, vešli jsme do obchůdku a začali si zkoušet ouška, bylo jich tam mraky, nakonec jsem si vybrala semišový a Mia s flitry, šla jsem zaplatit k pokladně a potom jsem si je hned nasadila a Mia taky.

 Projeli jsme tolik atrakcí a prošli tolik domečků že mě pořádně boleli nohy, ale stálo to za to, už se blížil čas ohnostroje a průvodu, vybrali jsme si docela dobré místa na sezení. Mia se bavila už jenom s Ethanem takže jsem se mohla pořádně bavit s Graysonem, když byli oba otočení tak jsem se nahla a dala jsem Graysonovi pusu a zašeptala jsem " moc ti děkuju, tohle pro mě ještě nikdo neudělal " usmívala jsem se na něj, viděla jsem na Graysonovi že je moc rád že se mi tady líbí, přeju si aby tohle nikdy neskončilo. Už jsme měli zase propletené ruce a ten hřejivý pocit byl tak krásný. Začínal průvod, ty světla ty kostýmy prostě všechno, bylo to jako v pohádce.

Park se zavíral asi za 10 minut tak jsme vykročili směrem k východu, všimla jsem si že se Mia drží nenápadně za malíček s Ethanem, ale možná se mi to zdálo, už jsme čekali zase na ubera a když přijel  tak si tentokrát Grayson sedl dopředu. Cesta uběhla docela rychle, kluci se nás ptali jestli nechceme ještě zajít k nim, ale my jsme byli tak vyřízené že jsem je radši pozvala at přijdou zítra na večeři že uvařím nějakou specialitu, po tomhle výletě jim budu vařit asi celý měsíc :D , byli nadšení a že přinesou nějaké filmy a můj milovaný popcorn.

Už jsme byli před naším bytem a kluci vylezli taky z auta aby se s námi rozloučili, objala jsem Graysona a ucítila jsem jemnou pusu na krk, když jsem jí ucítila tak jsem mu jí dala taky, potom jsem obejmula ještě Ethana a pak jsme šli domů.

Konečně jsme přišli do bytu a obě jsme se rozvalili na naší "velkou" sedačku, byla jsem tak vyřízená ale tak štastná že tohle pro nás udělali. Povídali jsme si s Miou a já jsem se jí zeptala jestli se držela s Ethanem za ten malíček ona se začervenala a zakývala hlavou, byla jsem ráda za ní že je taky štastná, a trochu jsem se pochlubila svým laškováním. :D

Bylo asi půl 2 ráno a já šla v 9 do práce, super, rychle jsem vlítla do sprchy a potom hned do postele, nastavila si budík a ještě jsem projela pár fotek z Disneylandu, bylo jich tam asi 400 ani nevím koukla jsem jenom na pár z nich a pak jsem přidala jednu na instagram, hned jsem tam všechny označila a zveřejnila. A konečně jsem už šla spát.

Ráno jsem se probudila s hlukem budíku, koukla jsem se na mobil a tak bylo přes 1000 upozornění, "A sakra" neuvědomila jsem si že mají tolik fanoušků v tu chvíli, včera jsem byla utahaná a nemyslelo mi to. Hned jsem napsala Graysonovi co mám dělat. Jeho odpověd byla blesková, " nic nedělej, na té fotce ti to moc sluší a jestli chceš tak jim můžeš napsat že si potkala nové kamarády, to je přece pravda ne ?, ale ty pro mě znamenáš víc." Najednou ze mě opadla taková ta tíha že tohle napsal hlavně že napsal že pro něho znamenám něco víc. 


Takže po velmi dlouhé době zase další kapitola. Musím se vám přiznat že jsem neměla dlouho žádný nápad a potom jsem byla na prázdniny pryč no a potom mě dostihla angína takže jsem na tohle neměla vůbec náladu, určitě budu ráda když napíšete nějaké komentáře a určitě jestli znáte někoho kdo rád Dolany tak mu řekněte o mém příběhu, už se blížíme skoro k 1000 :O  Chtěla bych tu zmínit mojí věrnou čtenářku a komentátorku Nikihov :) Tak zase u další kapitoly vaše Nany :*

The airport meet with Dolan twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat