11.Aku tunggu.. (butterfly)

157 21 2
                                    

SKIP.DI IOI CITY MALL

Still KIM SYE RA P.O.V

aku kesini utk membeli keperluan aku memandangkan aku tidak bawa byk barang ke dorm.Sedang ku leka membeli belah.Dapat ku lihat seorang lelaki yang memakai mask hitam.Dia?.ye,aku kenal dia..tersangatlah kenal.Siapa?

Jeon Jung Kook.

Me: Yah! Awk!

Jungkook: *control suara* waee?

Me;ikut sy skjp!

Jungkook; Wae?!

Malas nk dengar apa yg dia nk sebut,terus ku menariknya di suatu sudut yang tersorok..

Me: yahhhh

Jungkook: wae?!

Me: Bogoshipeoyo~

Jungkook: Yah?! nan Michesseo?! Nuguya?!

Me: *$mirk* seems like you doesn't remember me anymore....

Jungkook: Yah michesseo! Nuguya?!!

Me: its okay if you forget me..but promise that u won't forget our memories that we had it all and our friendship..Jalga~ *bla*

AKu tahu itu akan terjadi cuma aku rindu.AKu rindu untuk bercakap dengan dia.AKu rindu dia...

JEON JUNGKOOK P.O.V

Siapa lah perempuan gila tuh?

??: Yah!

Me: Hyung!

Rapmon: yahhh!eodi? Penat hyung cari,nasib baik xkena cam ngan ssaeng

Me: Mian,,,

Jhope: Yah,what's wrong with that girl before?

Me: Molla,Dia tarik kookie lepastu ckp 'bogoshipeyo~' lepastu kookie tanya siapa dia,dia ckp 'Seem likes you doesn't remember me anymore..' 'its okay of u forget me,but promise that you won't forget our memories that we had it all and our friendship'

Jimin: WHAT's wrong with that girl?

V: yeahhh...

Jin: maybe she had a wrong people?

Suga: totally..

Rapmon; ahhh lupakan jelah..jom pergi van

All: Naeeeeee

AKu still curious...apa maksud dia? Siapa dia? Siapa aku bagi dia dan...

Siapa dia bagi aku?

END JEON JUNGKOOK P.O.V

DI DORM 000 VIP..

SyeRa: andwae! Andwae! Shireo! Andwaeee!!!!!

KIM SYE RA P.O.V [again = ̄ω ̄=]

Kenapa?! Kenapa aku ditakdirkan utk keseorangan! Wae?! Wae?!!!! Tak boleh ke aku mati?! AKu tak kuat! Andwae..

Me:*melutut*

Shireo,aku tak boleh mati..apa perasaan oppa n noona aku?

.....

...

Me: hahahaahahahahaaha

Kelakar kan? Hidup aku..sungguh kelakar,gelak laaa o∩_∩o aku,,aku suka sgt gelak.Tapi,aku tak boleh gelak. Aku tahu,aku salah..aku asingkan diri dari semua orang.Bak kata orang putih,'Lonely'.

Me: Aniya! Its not my fault

Bukan salah aku.Sejak kecil aku kurang kasih sayang! ! Sejak kecik semua orang tidak hiraukan aku! Tak jd masalah lah aku mcm nie,,tapi aku bertahan...aku tabah..Sekarang aku penat! Sangat penat! Penar utk jaga perasaan org lain..aku juga yg sakit tapi tak boleh ke?! Tak boleh ke aku mempunyai seorang yg bergelar sahabat? Tak boleh ke?! Bagitahu aku!

THE LOST BUTTERFLY Where stories live. Discover now