BERBALIK DISITUASI SYE RA
"bwo?!"kata syera."waeyo? xpercaya? tengok ni " jin woo menunjukkan betisnya yang membunyai satu simbol rama2 seperti media. ya benar,,simbol itu ada di bahunya..oppa nya serta unnienya tidak tahu langsung akan simbol itu..di pun pelik..lg pun simbol itu baru muncul sejak dia berumur 15 tahun"tak...knp? oppa aku exo lah!!"
"namja 6 org tu? oppa kau?? hahahaha u so funny syera...." kata jinwoo"ku xsedar ke yang kau diperbodohkan? " sambung jin woo lagi
"maksud kau??" syera keliru..ya dia mmg sgt keliru akan kehidupannya."sebenarnya,dulu kau hilang waktu kau umur 7 tahun...then exo tu jumpa kau....diorg jaga kau,aku dh juma kau waktu kau 9 tahun lg..tp aku kesian,aku biar exo tu jaga kau..lepastu skrg ni,aku kesian tgk kau saeng,,kau setiapai menangis..terseksa dengan kehidupan kau yg kejam nihhh..sapai la 1 hari,,kau terjun kat jambatan tuh,ak selamatkan kau sebab bagi aku,kau tak bleh habiskan hidup kau mcm tu je" terang jin woo...syera terkesima,sebenarnya,,dia apa?........
seperti tahu apa yg difirkan olehsaengnya itu,, jinwoo berkata " baik kau tinggal sini dulu..bila kau dh bersedia baru kau pulang" syera bersetuju atas cadangan oppanya itu walaupun dia masi rasa was was tentang jin woo...tetapi dia perlu berehat..tidak mahu memikirkan tentang hal sekolah,rumah dan semuanya..dia tekad mahu tinggal selama 1 minggu di rumah jinwoo ataupun oppanya ini.
AFTER 1 WEEK,EXO SITUATION
"hmmm" ulang alik suho dari tadi...otaknya ligat berfikir....kemana perginya si syera tu??
takkan diculik.. adiknya itu sudah 1 minggu tidak pulang dan juga tidak hadir kesekolah...sebagai abg,tentulah dia risau akan keselamatan adiknya.Hendak saja dia buat report polis tapi bila difikirkan balik yang mereka ni idol...ditolakknya niat tersebut..
YOU ARE READING
THE LOST BUTTERFLY
Fanfiction"I wish I could stop the time" KESEMUA KEGEMBIRAAN ADALAH PALSU. Story by: @Suhobaekkie05 #NoCopycat! [Highest ranking : #34 In Fantasy ]