TTAP!
PINTU itu dibuka kasar.Wajah 12 org pemuda direnung satu persatu."yah! Apa yg korg dh buat?" Kata soo man."Mianhae," kata 12 org pemuda itu serentak lalu menunduk.
"Yah suho!" Kata sooman memanggil ketua yg dia percayai."jelaskan" sambungnya lagi. "Ahjussi, u know that syera is my sister right? Xkn lah suho nk buat mcmtu!" Kata suho.Sungguh dia kecewa yg ahjussi mempercayai media.
"Memanglah tapi stepsister! Korg bukan adik beradik kandung!!" Sooman meninggikan suaranya.manakan tidak,habis nama syarikatnya turut tercemar.
"AHJUSSI PERCAYA DIORG?! AHJUSII XPERCAYAKAN ANAK SEDARA AHJUSSI SENDIRI?! SANGGUP AHJUSSI BUAT JUNMYEON MACAMNI! JUNMYEON XSANGKA!! XDA BUKTI PUN! GAMBAR PUN TIADA!! MCM MN SEMUA ORG BOLEH PERCAYA?! JUNMYEON SAYANGKAN SYERA! AHJUSSI XFHM KE?! ATAU AHJUSSI MEMANG XSYGKAN KITORG?!! AHJUSSI CUMA PENTINGKAN DUIT!!!!"
Ppak!
Pipinya ditampar.sungguh..sakit sgt,tapi xsesakit hatinya.
"BERANI KAMU MELAWAN YE SUHO!" sooman Memarahi Suho.xiumin ingin melonong tetapi dia xmampu...
"Aish! suho benci ahjussi! Menyesal suho terima tawaran masuk syarikat Ahjussi!!" Kata suho lalu Pergi.Ahli EXO yang lain turut mengikut Leader mereka..
"Suho yaaa..stay strong,mian hyung xdpt bantu" getus hati Kris..ya,dia juga leader.Tapi dia xmampu buat apa². .dia kesal..
EXO pergi ke hospital utk melawat syera.Nasib baik mereka pakai mask.Kalautak mesti kene serbu.X ke haru? (*_*)
Suho menjenguk Syera yg telah diletakkan di wad biasa.Dr. kata keadaanya agak parah tapi nasib baik xsampai tahap kritikal.Kalautak Syera mgkin xdpt diselamatkan..
Suho memegang tangan Syera. "Jeongmal m-mianhae syera ah..hiks..oppa gagal jaga syera..hiks o-oppa ni mmg xbergune betul!! Kalau lah oppa ikut syera haritu...mesti xkn jd mcm ni..Sy-syera ah..syera ada sembunyikan sesuatu ke? M-mian..oppa selalu xde ngan syera...op-oppa biar syera duduk sorg sorg..oppa xjaga syera..oppa xpernah pun tanya perasaan syera..Oppa g-gagal hiks..gagal jadi oppa yg terbaik buat syera..Syera ah..palli ireona..mianhada..saranghae,saeng ah " Kata suho sambil mencium ubun ubun syera,adik kesayangannya..dia xde langsung perasaan cinta pada adiknya okey? Cuma cinta antara oppa-saeng..
Ahli EXO yg menonton drama suho itj turut mengalirkan air mata.Kai dtg memeluk suho.Dia berasa sedih,dia pon gagal menjadi oppa yg terbaik buat syera." Hyung ah..uljimayo,she will wake up" Kai memujuk Hyung kesayangnnya..tersedu sedu Suho menangis...
Seluruh ahli Exo berpelukan. Mereka kasihankan Suho..Suho byk berkorban.tetapi suho yg kene semuanya...xadil bukan? :') tapi itulah realiti..
Realiti yg kita xboleh ubah :')
Tbc.
MIAN SHORT UPDATE..
AUTHOR TARAK ADA IDEA LAHH...
SIAPA RASA FF NI SEMAKIN HAMBAR N MERAPU? 〒▽〒
#AUTHORTABAHDAH LA XABES ABES FANGIRLING WAKTU TEASER 'LUCKY ONE' AND 'MONSTER' TEASER KELUAR..
I KENNOT (ಥ_ಥ) EXO SO HOT OEMJEHHHBTW,HAPPY RAMADHAN GAIS WHO MUSLIM
PUASA PENUH YEE CUMA BAGI PEREMPUAN EHEM EHEM...
HIHIK BAIHHH ( ̄∀ ̄)
"They said people only stand by ur side when u dies.But i already Dead for thousand times and see no ones beside me :')"
YOU ARE READING
THE LOST BUTTERFLY
Fanfiction"I wish I could stop the time" KESEMUA KEGEMBIRAAN ADALAH PALSU. Story by: @Suhobaekkie05 #NoCopycat! [Highest ranking : #34 In Fantasy ]