26.No way -simple note

14 3 0
                                    

"Hah apa kau nak cerita tdi Syera-ssi? " Kata Jihyo.Sekarang ni Dia,Syera dan Exo sedang berkumoul di taman Sekolah.Port mereka untuk melepak. "Ermm sebenarnya. Aku-" belum sempat Syera menghabiskan ayatnya.

"Kau ni sakit ke Ha Ae? " soal Sehun tetibe."aish kau ni! Bagila aku habiskan ayat aku dulu" Marah Syera sambil memukul perlahan badan Sehun."yah yah! Sakitlah.ish yela " Kata Sehun kemudian menepis tangan Syera yang ingin memukulnya lagi.

Syera hanya mencebik kegeraman.Dia kembali meneruskan ayatnya. "Aku tak rasa aku dari dunia ni"  Habis sahaja Syera menghabiskan ayat itu,terletuslah tawa drpd semua org yg berada disitu.Jihyo,Suho dan Baek siap mengalirkan air mata lagi.Syera membuat mukan pelik.

"Hey! Btullah". "Wey Jihyo baik kau bawak dia pegi hospital" Kata Kai masih lagi dengan sisa tawanya.

" no, listen..
Aku mmg bukan dari sini.Aku dri dunia Lain.Entah mcm mn aku boleh masuk kedlm dunia ni dn terperangkap dlm badan si Ha Ae nih.
Kat dunia aku,

Exo ni Artis..

Merangkap oppa² angkat aku.

Sampai suatu hari..
Aku kene buli..

Teruk..sangat..sampai masuk hospital..

Oppa² aku marah sangat.Diorang rancang nak cari pembuli aku tu..dan waktu tu aku nk tido..
Bila bukk je aku dh ada dlm dunia ni" ..
Aku menjelaskan semuanya kpd mereka.

Mereka semua seakan-akan terdiam mendengar ceritaku.

===

Patut ke aku sambung lagi cerita ni? Sebab cerita ni makin merepek.Idea aku pun dah tak ada.

Patut ke?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE LOST BUTTERFLY Where stories live. Discover now