Düşlerimin Prensi 2.Cilt / Kapak Duyurusu

1.9K 39 18
                                    

Selam canlar :)

Size müthiş bir haberim var :) Sevincimi anlatacak kelime bulamıyorum aslında ama bu sevinci bekleyenlerle paylaşmak istedim :)

Medyada "Düşlerimin Prensi 2.Cilt" kapağı var :D Sizce de çok güzel olmamış mı :) Ben BA-YIL-DIM!

İlk kapağı hepiniz biliyorsunuz, Rüya'nın değişimini simgeliyordu. Rüya'nın aşık olduğu Mert ve onun yanında, Mert'in deyimiyle prenses Rüya vardı. Seri olduğu için ilk kapağa sadık kaldık. Kapakta çok güzel bir Rüya var, aşkın onu değiştirmesiyle kendine güveni olan bir Rüya. Ve elbette Mert, onsuz olmazdı :)

Kitabımız Ocak aynın başında- henüz tam tarih belli değil ama olur olmaz haber vereceğim- satışa çıkacak :) Umarım ilki kadar beğenirsiniz <3

Ve belirgin bir yanlışı düzeltmek istiyorum, Düşlerimin Prensi burada yayınlandığı haliyle çıkmadı. Seri oldu, Rüya ve Mert olarak ayrıldı. İlk iki kitap Rüya'nın ağzından ve daha önce Mert'ten okuyup Rüya'nın anlatmadığı kısımlar da kitapta yer alıyor. Onlar yeni yazıldı. Aynı şekilde Mert'in kitabında, Mert'ten hiç yazılmamış kısımlar olacak, aynı zamanda Rüya'nın gözünden okuduğumuz bazı kısımları da Mert kendi gözünden anlatacak. Amatör bir hikaye gibi olduğu şekliyle basılmadı yani, o yüzden öyle bilenler varsa haberi olsun :)

İlk kitabı hala alamamış olanlar D&R sitesi ve mağazalarında, Okuoku, Kitapyurdu gibi sitelerdeki indirimleri kaçırmasınlar, yıl sonu diye güzel indirimler oluyor çünkü :)

Şimdilik görüşmek üzere, çıkış tarihi için geleceğim :D 

Hesaplar:

Facebook grubumuz: Buse Gümüş'ün Kaleminden *ValeriadanHikayeler*

Facebook sayfası: Buse Gümüş

İnstagram: busevgumus




Düşlerimin Prensi 1.Cilt ve Düşlerimin Prensi 2.Cilt (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin