Horšie ráno som asi nikdy nezažila. Zobudila ma správa od Hailey.
Čau zlato, žiješ po včerajšku ? Ja som stratila topánku a jednu náušnicu, plus mi vypisuje nejaký barman :D
Včera sme oslavovali koniec školy. Už nikdy nepôjdem do školy. Jupí ! Leto sa môže začať.
Keď som vstala z postele nemohla som uveriť čo som uvidela. Asi tie najlepšie raňajky na svete. Presne také, o akých sníva každé dievča na svete. Kým som jedla celozrnný chlieb s avokádovou pomazánkou a čerstvým pomarančom, volal mi Tobin. Môj najlepší kamarát a aby ste si ho nepredstavovali ako vymakaného futbalistu, bol to gay. Chodili sme spolu nakupovať robili sme si masky a tak podobne. Poznali sme sa od strednej.
Ahojky tupeloo, ako si sa vyspala ty tanečná dračica ?
Čauky, som rada že som sa už ako tak prebrala. Ty už si hore ?
No jasné, veď si sa mala včera vidieť. Áno a som pripravený na super leto. Kedy odlietame ? Hailey je už ready, tak si pohni zlato.
Vidieť som sa fakt nechcela a rýchlo som na to zabudla. Bolo 10 hodín a s Tobinom a Hailey sme o chvíľu odlietali na Malorku. Dojedla som, obliekla som sa, urobila si jemný makeup a zavolala Stuarta, môjho vodiča, aby ma odviezol a nabral Tobina a Hailey.
O pár minút sme zastali pri Tobinovom dome, kúsok od floridskej pláže. Ako vždy vyzeral šik a fresh. Nasadol a začali sme kecať. Potom sme nabrali Hailey a pokračovali sme na letisko.
Hailey Douglas - 20 r., vysoká štíhla brunetka, veľké hnedé oči a dokonalá postava a taktiež nezameniteľná osobnosť. Už rok robila modelku pre Victoria Secret, Alexander Wang atď.
Tobin Chaz - 21r., bohatý gay, hnedé vlasy, nosí hrubé rámované okuliare, a obľubuje motýliky, kárované saká a všetko ostatné.
Evangeline Coco Larsson - 20r., dlhovlasá blondína s modrými očami, dlhými nohami, super zadok, nezadaná, plná očakávaní čo sa stane na Malorke, a ešte jedno plus... Bohatá.