Šiesta kapitola

319 27 2
                                    


"Čo dnes budeme robiť?" opýtala sa Hailey pri spoločných raňajkách.

"Myslel som, že by sme išli do mesta, trocha si to tu omrknúť a potom bud na pláž alebo ku bazénu." povedal Tobin.

"Ja by som radšej išla len na pláž a potom do bazénu." 

"Ved môžme ísť na bicykloch do mesta a potom nájsť nejakú novú pláž." navrhla som.

"Súhlasím." Tobin prikývol a Hailey tiež, pretože obidvaja mali plné ústa.

Ked sme  dojedli, pobrali sme sa na izby. Mali sme ešte hodinu a pol čas. Potom sme si mali ísť dole na recepciu po bicykle, ktoré sme si prenajali a vyraziť. Zapla som laptop. Skontrolovala maily a sociálne siete. Pustila som si hudbu a vtom mi prišiel mail. Nejaká nová módna značka. Chceli aby som im urobila reklamu na instagrame a facebooku a či by som nenafotila novú kampaň. Chceli fotiť na budúci týždeň alebo o dva. Pozrela som si ich stránku. Povedala som si, prečo nie a tak som odpísala, že o dva týždne by to bolo fajn lebo teraz som na dovolenke. Vypla som laptop a išla sa obliecť. Šortky to istili. Všetci sme sa náramne tešili. Nasadli sme na bicykle a vyrazili, išli sme po ceste kde nejazdili skoro žiadne autá. V malej pekárni sme si kúpili croisanty. Našli sme jednu veľkú pláž. Opreli sme si bicykle o palmy a šli sa osviežiť do vody. Pár fotiek na Instagram. Opaľovali sme sa asi hodinu. Zahrali sme si karty. Cesta na späť a boli sme zasa pri hoteli. Všetci sme sa stretli o ôsmej na recepcii kde za nami prišiel aj Teo. Sadli sme si za bar a kecali.



Môj luxusný blonďavý životWhere stories live. Discover now