Piata kapitola

311 29 2
                                    


Sadli sme si na terasu, objednali sme si jedlo a pitie. Tobin si dal cestoviny s krevetami. Hailey zas tuniaka, zeleninu. Ja som si dala kuracie mäso a hranolky. Všetci sme mali  chuť na mojito a už sme ho mali na stole. Po jedle sme si s Hailey dali víno. Ešte sme sa rozprávali o festivaloch na ktoré musíme ísť. Neskôr som išla skontrolovať mobil a uvidela som ten čas. 19:40. Ako im to vysvetlím? Chceli sme prvý večer byť iba my traja. Musela som im to povedať. Tobin sa najprv zatváril dosť prekvapene ked som im povedala tú historku z výťahu a potom pri bazéne. Ked som skončila s tým že s nimi chcem dnes zostať ale nemám ako dáť vedieť Teovi, že neprídem. Tobin sa uškrnul a vybral mobil. Opýtala som sa čo hľadá a potom mi ukázal Teovu fotku na Instagrame. Tobin mi dal jeho Instagram a napísala som mu direct. Samozrejme som sa Tobina nemohla nespýtať odkiaľ ho pozná. Zoznámili sa v New Yorku v zime, na nejakej prehliadke. Kým nám povedal celú storku, zapípala mi nová správa v directe. Teo mi napísal, že to chápe a mám pozdraviť Tobina. Pozval nás všetkých zajtra na drink ku bazén a poprial pekný večer. Moje svedomie už bolo v kľude a vychutnávali sme si spoločný večer. Na hotel sme prišli okolo jedenástej. Prezliekli sme sa a do jednej rána sme sedeli na pláži a rozprávali sa. 

Nasledujúce ráno

Zobudila som sa na to ako Hailey zapla sprchu. Ponaťahovala som sa v posteli a pridala na Instagram fotku zo včera večera, prišla mi notifikácia že ma teo_official začal sledovať.  Hailey prišla zo sprchy a tak sme vyrazili na raňajky. Zavolali sme si výťah. Dvere sa otvorili a aha kto tam bol. Hailey vošla prvá a ja za ňou. S Teom sme sa pozdravili a dali menší rozhovor. Ubezpečil sa že jeho pozvanie platí a ked sme vystupovali z výťahu zasa zabočil doprava. My sme mierili na raňajky. Pri vstupe sme uvideli Tobina naberať si jedlo zo švédskych stolov. Tak sme k nemu podišli a nabrali sme si tiež. Pekný deň sa mohol začať.

Môj luxusný blonďavý životWhere stories live. Discover now