Druhá kapitola

1.6K 78 3
                                    

Dorazili sme na letisko. Stuart išiel po nejaké papiere, ktoré som musela podpísať. V skratke, či som to ja, či som dcéra môjho bohatého tatka, či naozaj vlastním osobného triskáča. Potom som ich odniesla pani na informáciách a tam som stretla nášho pilota. Bol to milý štyridsiatnik. Prišli sme spolu ku lietadlu. Tobin po ňom pokukoval ale schladila som ho slovami, že je o 19 rokov starší. Hailey sa na tom len smiala. Naložil nám botožinu a odprevadil do vnútra. Tam nás čakala obsluha. Debbie je naša slúžka. Je vždy milá a rozumie ľuďom. Stojí za to. Ešte som pridala fotku na Instagram a vtom mi zavolal ocko, ktorý bol na pracovnej ceste v Hong Kongu. Musel sa uistiť, že žijem a sedím v lietadle. Mama bola v Rakúsku v Alpách kde fotila kampaň pre jej novú pleťovú kozmetiku. Ona mi nezavolala.
Zvlietli sme, Tobin aktualizoval svoj blog a my s Hailey sme pili a jedli všetko čo bolo na palube. Od šampanského po prvotriedne víno, k tomu cestoviny, steak, makrónky a podobné chuťovky. Potom sme si pustili naplno A$ap Rockyho, The Weeknd a Rihannu. Po hodine sme dostali info že budeme pristávať. S Hailey me sa prepúdrovali a dali sme si fotku, ktorá pôjde na Instagram, Twitter keď dojdeme na hotel.
Pristáli sme, nastúpili sme do limuzíny, rozlúčili sa s pilotom a Debbie.
Bolo 11:36 keď sme sa približovali ku hotelu. Na recepii sedela milá slečna. Dala nám karty od izby. Dohodli sme sa, že ja s Hailey budeme spať na manželskej posteli a Tobin bude vo vedľajšej izbe, ktorá bola predelená krásnou skriňou. Vybalili sme sa, uploadli sme sociálne siete a hor sa na pláž.

Môj luxusný blonďavý životDove le storie prendono vita. Scoprilo ora