ôsma kapitola

262 18 0
                                    


"Aha a čo my s tým? Načo si nám to ukázal ?" opýtal sa mierne nahnevaný Tobin.

"Ja neviem, našiel som to teraz a v telke hlásili, že nejakému milionárovi ukradli minulý týždeň diamnty, ale ja som to  nebol ! Sally je tu dlhšie ale ona pracovala a nikoho takého nepozná." Teo bol v sekunde vyplašený ako nikto.

"Bol tu ubytovaný ?" Tobinovi o niečo išlo a mne taktiež niečo prišlo na um.

"Neukradla tie diamanty Sally? Tobin rýchlo zdvihol hlavu a nemo sa pozrel cez moje rameno, kde sa objavila Sally.

" Čo to tu je sakra Teo ?! Okamžite všetci vypadnite lebo zavolám políciu! Teo a ty mi to hned teraz vysvetli !" začala vrieskať a ja som urobila malý krok dozadu a odpovedala jej.

" My nič zlé nerobíme a dotiahol nás tu Teo a neviem či by smé nemali my na teba zavolať tú políciu."

"Čo-čo čože si to povedala? Nie dosť, že mi šukáš priateľa, vtrhneš do mojej izby a ešte chceš na mna zavolať políciu ?" vrieskala červená Sally, neprešla ani sekunda ked zmĺkla a už ma driapala za vlasy. Teo po nej skočil a Tobin ma odtiahol, no stihla som ju ešte kopnúť do brucha. Samozrejme z obrany. Ja som sa Tea nikdy ani len nedotkla. 

Vyšli sme z izby a na chodbe sme zbadali chalana, ktorý pracoval v hoteli asi 2 dni.

" Prosím vás, nevrieskajte na celý hotel. Sú tú dôležití hostia."

" Už budeme ticho. Dobrú noc." Hailey mu odpovedala a ked sme okolo neho rýchlo prešli, počuli sme ako sa zabuchli dvere na Teovej a Sallynej izbe.

Vošli sme do našej izby a Tobin si sadol na gauč. Rozprávali sme sa o tom , čo som povedala a obidvaja uznali, že by to tak mohlo byť ale nedopátrali sme sa k tomu, či ten milionár tu bývala a ako ho Sally stretla, ak vôbec.


Ráno 

Bolo 9 hodín ked sme sa obidve rovnako zobudili. Akoby sa včera nič nestalo, sme sa osprchovali a vyrazili ku bazénu. Na chodbe sme sa stretli s Tobinom a rozhodli sme sa ísť opýtať na recepciu či tu bol nejaký boháč. Slečna na recepcii bola milá no nič nám nemohla povedať. Tak sme zostali v nevedomosti a šli sa hodiť do bazéna. Po hodinke sme sa unavili a tak sme si išli oddýchnúť na lehátka a osviežiť sa. Dostali sme chuť na drink sex on the beach a tak som sa ponúkla, že ich idem objednať. Došla som k baru, sadla som si a pripojila sa na wifi. Poprosila som aby odniesli drinky ku Hailey a Tobinovi a svoj som vypila v chládku. Zacítila som niekoho ruku na mojom ramene a tak som sa strhla. Bol to samozrejme Teo. Prisadol si a ospravedlnil sa za včera. 

"Coco, ja neviem čo ti mám povedať ale fakt prepáč, prepáč. " zostala som ticho a napila sa.

"Teo, zatiahol si nás do niečoho čo je od nás Ďaľeko a úplne mimo. Sally je pre mna krava a má šťastie, že, mi nič neurobila. Myslíme si, že ona to ukradla a je nám jedno, čo musela urobiť aby ich získala. Ale ak sa dozvieš celú story a omáčky okolo toho tak to bude krutá pravda. Ja ti nechcem zle, niečo tuším, myslím si niečo ale nebudem ťa ovplyvnovať s mojim resp. našim názorom." 

"Bol som za kamošom, čo robí na recepcii a vytiahol som z neho, že Sally tu mala s tým milionáro  nejaký biznis a že strávili spolu asi 4 dni. Asi pôjdem za ňou."

"Fúúha tak je aj zlatokopka. Myslíš si, že ťa podviedla?"  

Vzdychol.

"Hej, urobila to."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Môj luxusný blonďavý životWhere stories live. Discover now