Prišli sme na pláž. Bolo tam dokopy 20 ľudí. Rozprestreli sme si osušky, natreli sa len ľahko, pretože sme sa chceli opáliť. Hailey mi zaplietla vlasy a ja zasa jej. Dali sme fotku, Hailey niekomu odpísala. Internet sme čerpali od baru kde bolo free wifi. Malá pláž, veľa pálm a na nich zavesené siete. Chvíľu sme sa rozprávali a potom sme išli do vody. Po dvoch hodinách nám zavolal Tobin, vraj máme prísť na hotel, cnie sa mu. Chceli sme ho dovlieknuť s nami na pláž ale mal pracovný rozhovor na Skype. Niekedy berie svoj koníček ako prácu. Výsledok je potom excelentný. Slnko už zapadalo a tak sme sa pobrali popri ceste do hotela. Na pokožke a vo vlasoch sme mali soľ, boli sme rozpálené a pripravené na večer.
"Ahoj Tobin!" povedala som ked sme prišli na hotel a rovno do Tobinovej izby.
"No čaute." bez emócii povedal Tobin, pozerajúci do laptopu.
"Čo robíš? Mmm kde sa ideme večer najesť ?" opýtala sa Hailey.
"Na pláži som videla nejakú zaujímavú. Alebo sa ideme najesť do mesta?" navrhla som.
"MESTO!!!" povedali naraz Hailey aj Tobin.
"Super, je rozhodnuté." a to som úplne zabudla na moju "schôdzku" s Teom.
Na izbu sme prišli o piatej.Dali sme si sprchu. Obliekla som si voľné šaty, ktoré mi mama doniesla z Dubaja. Hailey bola nádherná v bielom overale, ktorý na nej neskutočne vynikol. Ona sa stihla pekne opáliť na brigáde na Ibize. Na recepcii nás už čakal Tobin. Vzali sme si taxík do mesta. Bolo pol siedmej a slnko už začalo pomaly zapadať.