Hailey vošla ešte do sprchy a kým sa ona sprchovala, volal mi niekto z recepcie, že mám poštu. Obula som sa prehodila cez seba šaty a privolala som si výťah. Keď som otvorila dvere, bol tam muž. Vypracovaný, pokožku mal ako cappucino. Mal šortky, košeľu, v ruke uterák a okuliare. Zdvihol pohľad na mňa a ja som vošla ešte kým sa zatvorili dvere.
Idete na recepciu ?
Áno, vy tiež ?
Jasné...Ešte som vás tu nevidel.
Prišla som pred hodinou.
Bol komunikatívny, aspoň nebolo trápne ticho, no nevyzeral na to, že mi vyrozpráva jeho životopis. Tipovala som mu 25.
Aha. Ste tu sama ?
Nie, som tu s kamarátmi. Vy ste tu s niekým ?
Áno.
Potom sa otvorili dvere a naznačil mi, aby som vyšla prvá. Milé.
Dúfam, že sa ešte stretneme. Inak, ja som Teo. Môžem vás pozvať na drink ?
Coco, teší ma. Áno samozrejme.
Meno Evangeline som veľmi často nepoužívala.
O ôsmej v hotelovom bare ?
Môže byť.
On sa pobral doprava. Ja som prišla na recepciu a prebrala si poštu. Bola to letenka do Paríža od mamy. Dostala som ju na nákupy. A odkaz, že na účet som dostala peniaze. Pekné, no teraz mám v pláne tu zostať aspoň mesiac. Išla som sa poprechádzať po areáli hotela. Keď som išla okolo bazéna, uvidela som Tea. Plával tam. Zastala som a chvíľu som sa na neho pozerala. Vtom tam pricupkala štíhla a ceckatá ryšavka. Začala sa natierať a potom keď Teo vyšiel z bazéna, (mimochodom s dokonalým telom), prišiel ku nej a pobozkal ju. Bola som v šoku. Nikdy by som si nemyslela, že také rozličné osobnosti, by mohli byť spolu. Aj keď som ich v podstate vôbec nepoznala. Potom som zacítila Haileynu ruku na mojom pleci a vyrazili sme na pláž. Tobin tám už hodinu chytal bronz.